Spitalul Municipal Mangalia achiziționează aparatură și echipamente sanitare în contextul crizei sanitare COVID-19 (DOCUMENT)
Spitalul Municipal Mangalia achiziționează aparatură și echipamente sanitare în contextul crizei sanitare
03 Aug, 2022 09:46
ZIUA de Constanta
2351
Marime text
• Câștigătoare au fost desemnate firmele Diamedix Impex SA, pentru lot 1, și BPM Tehnologica SRL, pentru lot 4.
Spitalul Municipal Mangalia a atribuit contractul „Achiziție de aparatură și echipamente sanitare în cadrul proiectului «Consolidarea capacității Spitalului Municipal Mangalia de gestionare a crizei sanitare COVID-19»“.
Potrivit e-licitatie.ro, achiziția a fost atribuită prin anunț de atribuire la anunț de participare. Contractul este împărțit în loturi, valoarea totală a achiziției (fără TVA) fiind de 2139940 lei. Câștigătoare au fost desemnate firmele Diamedix Impex SA, pentru lot 1 (Echipament RX digital cu grafie și scopie 1, valoare contract - 2100000 lei) și BPM Tehnologica SRL, pentru lot 4 (Contract de achizitie aparatură si echipamente sanitare, valoare contract - 39940 lei). Data contractelor a fost 25 iulie a.c.
Potrivit Confidas.ro, platformă consultată la data de 2 august 2022, societatea Diamedix Impex a fost înființată în anul 1996, are adresa în București, este în stare de funcționare la Registrul Comerțului, iar activitatea principală a firmei este „ Comerţ cu ridicata nespecializat“.
Date financiare
După cum se arată pe Confidas.ro, în 2021 Diamedix Impex a avut o cifră de afaceri de 259.052.003, un profit net de 44.053.241 lei și 158 de angajați. Situația financiară a anului 2020 prezintă o cifră de afaceri de 187.721.467 lei, un profit net de 26.443.850 lei și 153 de angajați.
Acționarii firmei sunt Ged Eastern Fund II Fondo de Capital de Riesgo (Spania) - 79,99% și Chrelias Vasileios (Grecia) - 20%. Persoane din conducere sau autorizate: BDO Audit SRL - auditor, Chrelias Vasileios - administrator / director general, Ged Capital Development SA SGEIC - administrator / membru în Consiliul de Administrație, Jose Luis Bozal Gonzalez (Spania) - administrator / președinte, Juliani Aznar Jorge Antonio (Spania) - împuternicit,
BDO Audit SRL mai apare în două firme, ambele în funcțiune: BDO Auditors Accountants SRL- asociat (36%) și BDO Auditors Business Advisors SRL - asociat (39%). Chrelias Vasileios mai apare în firmele Ditovis Pro SRL (radiată) - asociat, administrator (50%), Ditovis Impex SRL (în funcțiune) - asociat, administrator (50%), Prolab IVD SRL (în funcțiune) - administrator, Tipoflexo Com SRL (radiată) - asociat, administrator (100%), Hospicare SRL (radiată) - asociat, administrator (50%), Bio Service SRL (în funcțiune) - asociat, administrator și V B T 2001 SRL (radiată) - asociat (40%).
Tot potrivit Confidas, Diamedix Impex a încheiat 15569 contracte de achiziții publice in valoare totală de 184.698.059,64, printre autoritățile contractante numărându-se Academia Română - filiala Cluj, Administrația Grădina Zoologică, Autoritatea de Sănătate Publică a județului Botoșani, Autoritatea de Sănătate Publică Ialomița, Autoritatea Națională Fitosanitară, Cămin pentru Persoane Vârstnice Craiova, Centrul Clinic de Boli Reumatismale Dr. Ion Stoia, Centrul de asistență medico socială Codăești sau Centrul de sănătate multifuncțional Bratca.
Potrivit Confidas.ro, platformă consultată la data de 2 august 2022, societatea BPM Tehnologica a fost înființată în anul 2015, are adresa în București, este în stare de funcționare la Registrul Comerțului, iar activitatea principală a firmei este „Intermedieri în comerţul specializat în vânzarea produselor cu caracter specific, n.c.a. “.
Date financiare
După cum se arată pe Confidas.ro, în 2021 BPM Tehnologica a avut o cifră de afaceri de 76.254.941 lei, un profit net de 25.435.149 lei și opt angajați. Situația financiară a anului 2020 prezintă o cifră de afaceri de 34.809.688 lei, un profit net de 9.426.738 lei și opt angajați.
Asociat unic al firmei este Florin Bogdan Purcelea, care are și calitatea de administrator. Acesta nu mai apare într-o altă firmă.
Tot potrivit Confidas, BPM Tehnologica 651 contracte de achiziții publice in valoare totală de 172.739.434,70, printre autoritățile contractante numărându-se Complex multifuncțional „Sf. Andrei“, Consiliul Județean Călărași, Institutul de Pneumoftiziologie „Marius Nasta“, Institutul Național de Endocrinologie CI Parhon, Institutul Național de Neurologie și Boli Neurovasculare, Institutul Național pentru Sănătatea Mamei și Copilului „Alessandrescu-Rusescu București“, Institutul Oncologic Prof. dr. Alexandru Trestioreanu, Județul Sălaj, Ministerul Apărării - UM 02175 Constanța, Ministerul Apărării - UM 02464 București sau Municipiul Huși.
Conform e-licitatie.ro, „dotarea/sprijinirea Spitalului Municipal Mangalia cu echipamente, aparatură și consumabile medicale pentru gestionarea crizei sanitare cauzate de SARS-CoV-2 are loc în vederea protejării sănătății populației României, complementar obținerii unei capacități adecvate de îngrijire și tratament a cazurilor de infecție cu virusul SARS-CoV-2, precum și în vederea gestionării crizei sanitare la nivelul Spitalului Municipal Mangalia, inclusiv a creșterii eficienței și calității actului medical, a scăderii timpului de depistare precoce/ diagnosticare/ tratament, precum și a preventiei infectarii cu Covid - 19“.
Tipul procedurii a fost licitație deschisă accelerată, justificarea de pe e-licitatie.ro fiind: „În condițiile în care echipamentele, care fac obiectul acestei proceduri, au mai făcut obiectul unei proceduri de achiziție publică anterioare, care din lipsă de ofertanți sau din rațiuni de contestare au fost anulate, precum și în condițiile în care secții spitalicești esențiale NU pot funcționa fără aceste echipamente (cele existente fiind defecte!), coroborat cu limitările graficului de implementare a proiectului, apreciem că se impune circumscrierea acestei situații în sfera art. 74 art (3)“,
Cinci dintre loturi au fost anulate: 7. Triaj modular din containere (data anulării - 27.06.2022, motivul anulării - lotul a fost anulat administrativ), 6. Infuzomat chimioterapie (data anulării - 14.07.2022, motivul anulării - au fost depuse numai oferte inacceptabile și/sau neconforme), 5. Montator lamele cu film cu link (data anulării - 27.06.2022, motivul anulării - lotul a fost anulat administrativ), 3. Diverse materiale sanitare (data anulării - 27.06.2022, motivul anulări - lLotul a fost anulat administrative), 2. Stație automata colorare cu colorații speciale 1 (data anulării - 27.06.2022, motivul anulării - lotul a fost anulat administrativ).
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
În secțiunea „Documente“, puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Sursa foto: ZIUA de Constanța
Citește și:
Comuna Cuza Vodă a atribuit contractul „Furnizare combustibil sub formă de bonuri valorice“ (DOCUMENT)
Cernavodă
O firmă din Târgu Mureș a câștigat contractul pentru modernizare terenuri de sport și împrejmuire, la Clubul Sportiv Axiopolis (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii