Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
12:05 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Spitalul Municipal Mangalia cumpără aparatură și echipamente medicale. Valoarea achiziției (DOCUMENT)

ro

04 May, 2022 14:45 2835 Marime text
Achiziții la Spitalul Municipal Mangalia, foto: Pexels
 Spitalul Municipal Mangalia a încheiat un acord cadru pentru furnizare aparatură medicală și echipamente medicale.
 
Potrivit Licitație publica.ro, denumirea completă a proiectului atribuit este „Achiziția de aparatura medicală și echipamente medicale“.  
 
Societățile care se va ocupa de furnizarea aparaturii și echipamentelor medicale sunt BPM Tehnologica, Nova Tech Med, Atum Medcare, Bivaria Grup S.R.L., S.C. Elmed Medical S.R.L..
 
Atribuirea a avut loc în data de 23.11.2021.
 
  
 
Descrierea contractului
 
Descriere succintă -Achiziția de aparatura medicala si echipamente medicale are o importanţă majoră în domeniul sănătății publice, luându-se astfel toate măsurile necesare tratari Coronavirusului şi implicit combaterii acestui virus în situaţia în care există suspiciuni de infecţie cu acest virus.


Necesitatea și oportunitatea achiziției:

Necesitatea și oportunitatea achiziției a fost determinatăîn baza contractului de finanțare nr. 139662 denumit Consolidarea capacitatii Spitalului Municipal Mangalia de gestionare a crizei COVID-19.

Directorul General al Organizatiei Mondiale a Sanatatii (OMS) a declarat pandemia COVID-19 pe data de 11 martie 2020. In Romania, prin Decretul Presedintelui Romaniei nr. 195 din data de 16.03.2020 a fost instituita Starea de urgenta pe o durata de 30 de zile, iar începand cu data de 15.04.2020, Starea de urgență a fost prelungită cu înca 30 de zile. Incepand cu data de 18.05.2020, a fost instituita

Starea de alerta, pe o durata de 30 de zile, fiind prelungită ulterior cu 30 de zile.

Cazurile de COVID-19 se pot prezenta de la asimptomatice până la pneumonii severe; formele clinice severe pot evolua catre deces.


In contexul generat de dinamica evolutiei situatiei epidemiologice nationale, dar si internationale, determinata de răspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, interesul public general reclamă adoptarea unor noi măsuri care să permită intervenția în mod eficient și cu mijloace adecvate pentru gestionarea crizei, luând în considerare necesitatea asigurarii in continuare, chiar si dupa incetarea stării de urgență și ulterior a stării de alertă, a unei protecții adecvate împotriva îmbolnăvirii cu coronavirusul SARS-CoV-2. În același timp se dorește și crearea premiselor-cadru pentru revenirea etapizată, fără sincope majore, la situația de normalitate, inclusiv prin luarea unor măsuri care să protejeze, în mod adecvat și cu prioritate, drepturile conventionale, unionale și constitutionale la viața, la integritate fizică și la ocrotirea sănătății. Având în vedere obligația statului de a asigura prin orice modalități rezonabile și viabile sănătatea cetățenilor săi, a fost necesară adoptarea de măsuri concrete pentru sprijinul institutiilor medicale dedicate în vederea prevenirii și înlăturării amenințărilor iminente la adresa integritatii fizice și a sănătatii populației României.


Prin urmare, una dintre aceste măsuri a vizat dotarea unităţilor sanitare publice cu necesarul de echipamente medicale pentru gestionarea crizei sanitare.

Număr de zile până la care se pot solicita clarificări:

În conformitate cu dispoziţiile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractantă stabileşte un singur termen limită pentru solicitările de clarificări formulate de către operatorii economici şi pentru a răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/ informaţiilor suplimentare care pot fi solicitate pe perioada de depunere a ofertelor.

Având în vedere posibilitatea selectării procedurii de atribuire în programul de verificare ex-ante al ANAP, la stabilirea termenului limită s-a avut în vedere şi termenul necesar pentru verificarea propunerii de răspuns de către ANAP în conformitate cu dispoziţiile art. 8 alin. (2) din H.G. nr. 419/2018 : „Autoritatea contractantă are obligația de a transmite către ANAP propunerea de răspuns consolidat formulat la solicitările de clarificări/informații suplimentare cu cel puțin 4 zile anterior termenului sau, după caz, termenelor de răspuns stabilit/ stabilite prin anunțul de participare/de participare simplificat/ de concurs/ de concesionare.”
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări: 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.

Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări, potrivit prevederilor art. 161 , alin. (1) din Legea nr. 98/2016, în a 11 a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Dacă aceste termene se sfârșesc în zile nelucrătoare, autoritatea va răspunde în ultima zi lucrătoare înainte de termenul respectiv.

Valoarea totala a achizitiei (fara TVA): 1877431.38 RON
 
 
 
Despre firmele câștigătoare


Societatea BPM Tehnologica a fost înființată în anul 2015 în sector 5, București și are ca domeniu de activitate principal intermedieri în comerţul specializat în vânzarea produselor cu caracter specific, n.c.a.

Potrivit confidas.ro, unic asociat și administrator al firmei este Florin Bogdan Purcelea.

Pe anul fiscal 2020, societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 34.809.688 lei, un profit de 9.426.738 lei și un număr mediu de 8 angajați.

Societatea are un singur punct de lucru temporar în Capitală. De asemenea, firma are 0 dosare în instanță.

Compania Bpm Tehnologica S.R.L. a încheiat 580 contracte de achiziții publice în valoare totală de 87.359.527,86 lei.


 
Despre Elmed Medical SRL 


Cu sediul social în municipiul Târgu Mureş, Elmed Medical SRL a fost înmatriculată în 1998. Capitalul social subscris, de 250.200 de lei, integral vărsat, este compus din 25.020 de părţi sociale.


Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei.



 Rus Alexandru este asociat unic şi administrator al societăţii care se ocupă de comerţul cu ridicata al produselor farmaceutice.



Despre Nova Tech Med
 
 
Potrivit Confidas.ro., societatea a fost înființată în anul 2012 și are sediul social în județul Ilfov.
  
Asociat și administrator al societății este Văcărean Adrian, cu un aport părți sociale de 200 lei.

Domeniul de activitate principal al firmei îl reprezintă comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice.  

Pentru anul fiscal 2020, societatea a raportat cifra de afaceri de 18.504.029 lei, profit net de 2.044.544  lei și un număr de 9 angajați.
 
Societatea a raportat un  punct de lucru.

Compania NOVA TECH MED S.R.L. a încheiat 1351 contracte de achiziții publice in valoare totală de 37.382.426,51 lei.

Printre autoritățile contractante se numără  Caminul Pentru Persoane Varstnice al Municipiului Bucuresti Nicolae Cajal, Comuna Bocsa (Primaria comunei Bocsa), Comuna Islaz (Primaria Comunei Islaz).

Societate are un număr de 1351 contracte publice și 5 dosare în instanță.
 
 
 
Despre Atum Medcare
 
Potrivit Confidas.ro., societatea are sediul social în București.
  
Asociați sunt Arsene Robert Florin, care este și administrator al societății, cu un aport părți sociale de 120 lei și Arsene Nicoleta Camelia,  cu un aport părți sociale de 80 lei
 
Domeniul de activitate principal al firmei îl reprezintă  comerţ cu amănuntul al articolelor medicale şi ortopedice, în magazine specializate.
 
Pentru anul fiscal 2020, societatea a raportat cifra de afaceri de  1.930.595 lei, profit net de 830.664 lei și un număr de 2 angajați.
 
Societatea a raportat două  puncte de lucru.

Compania ATUM MEDCARE SRL a încheiat 362 contracte de achiziții publice in valoare totală de 1.592.523,13  lei.
 
Printre autoritățile contractante se numără  Comitetul Olimpic si Sportiv Roman, Directia de Asistenta Sociala Dorohoi, Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Drobeta.
 
Societate are un număr de 362 contracte publice și nu are dosare în instanță.
 


 
Despre Bivaria Grup S.R.L.
 
Potrivit Confidas.ro., societatea a fost înființată în anul 2001 și are sediul social în Hunedoara.
  
Asociați sunt  Coşovean Dorin, care este și administrator al socetății, cu un aport  părți sociale de 160 lei și Coșovean Elena, cu un aport  părți sociale de 40 lei.
 
Domeniul de activitate principal al firmei îl reprezintă comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice
 
Pentru anul fiscal 2020, societatea a raportat cifra de afaceri de 29.885.850 lei, profit net de 6.582.537   lei și un număr de  36 de angajați.
 
 Societatea a raportat un punct de lucru.

Compania BIVARIA GRUP SRL a încheiat 31173 contracte de achiziții publice in valoare totală de 394.988.523,60 lei.
 
Printre autoritățile contractante se numără  Administratia Nationala a Penitenciarelor, Centrul Clinic de Boli Reumatismale Dr.Ion Stoia, Centrul Medical de Evaluare,Terapie, Educatie Medicala Specifica si Recup pentru Copii si Tineri "Cristian Serban" Buzias, Centrul National Clinic de Recuperare Neuropsihomotorie Copii Dr. Nicolae Robanescu
 
Societate are un număr de 31.173 contracte publice și  60  dosare în instanță.
 

Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.


 


PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii