Spitalul Orăşenesc Hârşova achiziționează dotări medicale în contextul crizei COVID-19 (document)
Spitalul Orăşenesc Hârşova achiziționează dotări medicale în contextul crizei COVID-19 (document)
23 Aug, 2021 18:01
ZIUA de Constanta
3668
Marime text
- Spitalul Orășenesc Hârșova, județul Constanța, a încheiat un contract în vederea gestionării Crizei COVID-19 în cadrul spitalului.
Spitalul Orășenesc Hârșova, județul Constanța, a atribuit, la data de 7.06.2021, un contract de furnizare dotări medicale pentru consolidarea capacităţii de gestionare a crizei COVID-19 la Spitalul Orăşenesc Hârşova, în loturi 1-11.
Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea totală a contractului, fără TVA, este de 14.619.170 lei, împărțită astfel:
Papapostolou SRL - LOT 1 - COMPUTER TOMOGRAF IN CONTAINER, conform specificatiilor din caietul de sarcini, inclusiv anexe; 3.129.969 lei.
Papapostolou SRL - LOT 2 - MAMOGRAF, conform specificatiilor din caietul de sarcini, inclusiv anexe; 3.536.147 lei.
Diamedix Impex - LOT 3 - RADIOLOGIE, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe; 3.840.000 lei.
Papapostolou SRL - LOT 4 OSTEODENSITOMETRIE conform specificatiilor din caietul de sarcini, inclusiv anexe; 298.500 lei.
Klevis Grafi Design - LOT 5 - RADIOLOGIE MOBILA, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe; 1.446.704 lei.
Lot Neatribuit:
Titlu: LOT 11 OFTALMOLOGIE conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
Data anulare: 31-05-2021
Motivul anularii: Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Lot Neatribuit:
Titlu: LOT 10 BLOC OPERATOR conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
Data anulare: 05-03-2021
Motivul anularii: Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului, CONFORM DECIZIE CNSC
Lot Neatribuit:
Titlu: LOT 6 - LABORATOR, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
Data anulare: 05-03-2021
Motivul anularii: Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului, CONFORM DECIZIE CNSC
Lot Neatribuit:
Titlu: LOT 7 ATI conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
Data anulare: 05-03-2021
Motivul anularii: Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului, CONFORM DECIZIE CNSC
Descrierea contractului
Spitalul Orăşenesc Hârşova IN CALITATE DE AUTORITATE CONTRACTANTA PENTRU A CRESTE CAPACITATE DE INTERVENTIE IN CRIZA COVID 19 DORESTE SA ACHIZITIONEZE, DUPA CUM URMEAZA:
• LOT 1 - COMPUTER TOMOGRAF IN CONTAINER, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
• LOT 2 -MAMOGRAF, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
• LOT 3 - RADIOLOGIE, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
• LOT 4 OSTEODENSITOMETRIE conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
• LOT 5 - RADIOLOGIE MOBILA, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
• LOT 6 - LABORATOR, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
• LOT 7 ATI conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
• LOT 8 STERILIZARE conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
• LOT 9 MOBILIER MEDICAL conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe,
• LOT 10 BLOC OPERATOR conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
• LOT 11 OFTALMOLOGIE conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
Detaliile tehnice se regasesc in caietul de sarcini, parte integranta a documentatiei de atribuire.
Operatorii economici, posibil ofertanti, pot transmite solicitari de clarificari cu cel mult 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor iar A.C. are obligatia de a raspunde la solicitarile de clarificari cu cel mult 6 zile inainte de termenul limita de depunere, stabilit in anuntul de participare. Avand in vedere prevederile Directivei 18/2004 si Directivelor 2014/24/UE, respectiv 2014/25/UE,specificațiile tehnice care fac trimitere la standarde naționale sau la transpunerile unor standarde europene se vor citi „sau echivalent”.
Orice referire in documentele achizitiei care indica o anumita origine, sursa, productie, producator, un procedeu special, un standard, un normativ, o marca de fabrica sau de comert, un brevet de inventie, o licenta de fabricatie, sunt mentionate doar cu scopul de a identifica cu usurinta tipurile de produs ca si concept si nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii. Aceste specificatii vor fi considerate ca avand mentiunea de ‚sau echivalent’, iar ofertantul are obligatia de a demonstra echivalenta produselor/serviciilor ofertate cu cele solicitate.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante
Manager Zidaru Andrei Bogdan; director medical Manda Petru; director financiar contabil Dorneanu Iuliana; juridic Dogaru Andrei; ADM achiziții Beica Stefan.
Despre societățile câștigătoare
Societatea Diamedix Impex a fost înființată în anul 1996, în Bucureşti, Sectorul 2. Domeniul de activitate al firmei este comerţ cu ridicata nespecializat.
Potrivit confidas.ro, pe anul fiscal 2020, societate a raportat o cifră de afaceri de 187.721.467 lei, un profit net de 26.443.850 lei și un număr mediu de 153 de salariați.
Acționarii societății sunt Ged Eastern Fund ii Fondo de Capital de Riesgo și Chrelias Vasileios. Administratorii societății sunt Chrelias Vasileios, Ged Eastern Fund ii Fondo de Capital de Riesgo și Jose Luis Bozal Gonzalez.
Compania Diamedix Impex SA a încheiat 13.279 contracte de achiziții publice în valoare totală de 122.612.571,64 lei. Printre autoritățile contractante sunt Centrul Regional de Transfuzii Sanguine Constanța, DSP Constanța sau CN APM Constanța.
Klevis Grafi Design SRL este o societate înființată în anul 2006, în comuna Măneciu, județul Prahova și are ca domeniu de activitate fabricarea de echipamente pentru radiologie, electrodiagnostic şi electroterapie.
Potrivit confidas.ro, pe anul fiscal 2020, societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 1.385.323 lei, un profit net de 386.040 lei și un doi angajați.
Asociatul unic și administrator al societății este Vasile Cătălin Albu.
Societatea are două puncte de lucru în localitatea Vălenii de Munte.
Compania Klevis Grafi Design SRL a încheiat 122 contracte de achiziții publice in valoare totală de 5.820.778,20 lei.
Firma Papapostolou SRL a fost înființată în anul 2007, în București, sector 1. Activitatea principală este comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice.
Potrivit confidas.ro, asociatul unic al societății este Levanzia Holdings LTD, cu sediul în Cipru iar administratorul este Nicoleta Robertina Mărgineanu.
Compania Papapostolou SRL a încheiat 880 contracte de achiziții publice in valoare totală de 53.714.229,09 lei.
Pe anul fiscal 2020, societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 35.172.312 lei, un profit net de 4.981.217 lei și un număr de 19 angajați.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii