Știri Portul Constanța A crescut consumul de gaze naturale pe platforma portuară! Administrația Porturilor Maritime SA Constanța reproiectează rețeaua (DOCUMENT)
Știri Portul Constanța: A crescut consumul de gaze naturale pe platforma portuară! Administrația Porturilor
26 Nov, 2023 12:28
ZIUA de Constanta
1118
Marime text
- În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul publicat în SEAP.
Achiziția se impune, conform datelor furnizate de Administrația Porturilor, ca urmare a creșterii consumului de gaze naturale pe platforma portuară.
Informațiile privind procedura au fost publicate în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice, unde se precizează că atribuirea se va face prin procedura simplificată.
Denumirea achiziției este „Expertiză tehnică și proiectare rețea gaze naturale în Portul Constanța“, iar valoarea totală a contractului este estimată la 531.380 de lei fără TVA, adică peste 107.000 de euro, la cursul actual.
În descrierea achiziției, reprezentanții companiei portuare au arătat că „în zona cuprinsă între Dana 0 si Dana 85 există rețea de gaze naturale de presiune redusă care alimentează consumatorii existenți pe platforma portuară“.
„Ca urmare a creșterii consumului de gaze naturale pe platforma portuară, regimul de presiune existent (presiune redusă) din instalația de utilizare gaze naturale de a CN APM Constanța S.A existent este insuficient pentru asigurarea funcționalității consumatorilor industriali existenti si viitori, la parametrii reglementați“, au mai precizat reprezentanții Administrației Porturilor.
Atribuirea se va face prin procedura simplificată, în baza criteriului cel mai bun raport calitate-preț.
Locul de executare a contractului este în Portul Constanța.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 6 decembrie 2023, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise tot atunci, în SEAP.
Ofertele trebuie să fie valabile până la data de 6 iunie 2024.
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante, precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
• Consiliu de Administrație: Adrian-Daniel Gavruță, Dan-Alexandru Catană, Suryan-Omar Dede, Cătălin Diaconu, Constantin Chirilă, Mihnea - Claudiu Drumea, Elena Vlad
• Director General – Florin Vizan, Director General Adjunct – Costin-Valeriu Avătavului, Director Executiv – Mihai Teodorescu, Director Sucursale- Emil Sorin Banias, Director Financiar - Daniela Șerban, Director Tehnic – Florin Laurențiu Chirila, Director Juridic – Tănase Iulian Pepi, Coordonator Sucursala Energetică Port – Victor Radu Botescu, Șef Serviciu Investitii Elaborare Documentatii – Marina Danuta Moldoveanu, Șef Serviciu Achizitii Publice – Hermina Bectemir, Șef Compartiment Energie Termicaă ș Gaze- Valentin Bălășescu
• Alți semnatari: Șef Birou Control Financiar Preventiv – Adrian Stănciuc, Daniela Zega- Serviciul Investitii Elaborare Documentații, Responsabil Achiziție din cadrul Serviciului Achizitți Publice – Laura Coadă.
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul publicat în SEAP.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și
Știri Portul Constanța
Fondul Proprietatea SA, un nou proces, la Tribunal, cu Administrația Porturilor Maritime! Ce îi nemulțumește pe acționari
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii