Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
19:58 12 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Tehnoconsult Proiect se va ocupa de servicii de asistență tehnică pentru modernizarea stadionului din Cernavodă (document)

ro

09 Aug, 2019 19:30 2294 Marime text
Primăria orașului Cernavodă a încheiat un contract de servicii de asistență tehnică pentru managementul implementării și supervizarea lucrărilor pentru obiectivul de investiții „Modernizare Stadion Ideal – Cernavodă”. Societatea care se va ocupa de servicii este Tehnoconsult Proiect.

Descrierea contractului

A) Servicii de asistență tehnică pentru managementul implementării și supervizarea lucrărilor pentru obiectivul de investiții „Modernizare Stadion Ideal – Cernavodă”;
B) Valoare estimata a serviciilor este de 315.096 lei fara TVA;
C) Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor conform OUG 107/2017;
D) Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 5.

Valoarea totală a achiziției, fără TVA, este de 235.800 lei.

Persoanele care dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante

Liviu Cristian Negoita - Primar; Serif Cirjali - Viceprimar; Silvica Olteanu - Secretar UAT; Roxana Nicoleta Gherase - Sef Serviciu, Serviciul Impozite si taxe; Iordache Marian - Consilier Cabinet Primar; Menat Aledin - Sef Brigada; Aurica Marin - Inspector asistent, Serviciul Compartiment Tehnic Investitii; Alexandru - Ionut Balan - Referent de Specialitate Superior, Serviciul Compartiment Tehnic Investitii; Dragomir Rodica - Sef Serviciu ADPP; Delia Florentina Carmen - Inspector Serviciul Achizitii; Florea Catalin Constantin - Inspector Serviciul Achizitii; Ardelean Radu-Alexandru - Sef Serviciu Achizitii; Banuta Silviu Marian - Sef Serviciu Tehnic; Carmen Marcu - Sef Serviciu, Serviciul Asistenta Sociala; Anisoara Marin - Inspector principal Compartiment Protectie si Asistenta Sociala; Bogdan Boarca - Consilier local; Constantin Grajdeanu- Consilier local; Gheorghe Virgil Hemes - Consilier local; Floriean Hristea - Consilier local; Mariana Mircea - Consilier Local; Aurelian-Gheorghe Molnos - Consilier local; Marilena-Laura Nicola - Consilier local; Ghinita Ioan - Consilier local; Cristian Popa - Consilier local; Gabriela Raducanu- Consilier local; Nicusor Rusu- Consilier local; Marian Sava- Consilier local; Ecrem Suliman- Consilier local; Tudor Romeo- Consilier local; Dorel Ungureanu - Consilier local; Salem Zahra - Consilier local; Alina Diana Barbulescu- Director Executiv Directia servicii si administratie publica; Laura Vasilica Nicolescu - Sef Serviciu Strategie si Proiecte; Raluca Giorgiana Florea - Inspector Superior Strategie si Proiecte; Polixenia Gheorghe - Referent Compartiment Administrativ; Miertoiu Elena - Inspector asistent Serviciul Achizitii; Andreea Iordan - Inspector Asistent Serviciul Achizitii; Simona Presada - Inspector superior Serviciul Strategie si Proiecte; Raluca Andronache - Sef Serviciu, Serviciul Buget Contabilitate; Sorina Popa - Director Directia Cultura, Muzeu, Biblioteca; Nicoleta-Gabriela Duta - Inspector de specialitate Compartiment Comunicare si Informatizare Date; Valentin-Florin Atintisanu - Inspector superior Compartiment Administrare Domeniu Public si Privat; Georgiana Cadiu - Director Executiv Directia Asistenta Sociala; Corina Ghilase- Director Camin pentru persoane varstnice; Anca Gutu - Inspector Superior Compartiment Administrare Domeniu Public si Privat. Referent Serviciul Tehnic- Bratu Radu.


Despre Tehnoconsult Proiect SRL

Firma a fost înfiinţată în 2004 şi îi are ca asociaţi pe Sorin Costel Mălai şi Alexandru Florian Mălai, ultimul având şi calitatea de administrator. Domeniul de activitate este reprezentat de activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea.

Capital social subscris este de 400 lei, integral vărsat, compus din 40 de părți sociale, fiecare a câte 10 lei.

Pentru anul 2018, societatea a avut un profit de 631.116 lei, o cifră de afaceri de 1.986.759 lei și un număr mediu de 8 salariați.



În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a licitației.
 

Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii