Topcadex SRL a semnat cu Primăria Cernavodă. Firma va întocmi documentaţia de cadastru pentru unele imobile (document)
Topcadex SRL a semnat cu Primăria Cernavodă. Firma va întocmi documentaţia de cadastru pentru unele imobile
11 Jul, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
4697
Marime text
Primăria Cernavodă a anunţat numele agentului economic care şi-a adjudecat contractul „Servicii de întocmire documentaţii pentru prima înscriere în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară pentru imobile teren extravilan pentru obiectul: Înregistrarea sistematică a imobilelor situate în extravilan aflate în sectoarele agreate cu OCPI Constanţa nr. 3, 6, 9, 10“. Acesta este Topcadex SRL, iar valoarea contractului atribuit este de 130.252 de lei fără TVA.
În anul fiscal 2015, firma a avut nouă salariaţi, o cifră de afaceri de 482.394 de lei şi un profit de 10.850 de lei. De asemenea, în anul fiscal 2016, societatea cu nouă salariaţi a declarat o cifră de afaceri de 917.272 de lei şi un profit de 140.837 de lei. Situaţia financiară pe anul 2017 arată astfel: nouă salariaţi, cifră de afaceri de 692.306 lei şi profit de 2.244 de lei.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele care deţin funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabili de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Liviu Cristian Negoiţă - primar; Serif Cirjali - viceprimar; Silvica Buiculescu - secretar UAT; Roxana Nicoleta Gherase - director executiv buget - contabilitate, impozite şi taxe; Iordache Marian - consilier primar, Menat Aledin - şef Brigadă, Marin Aurica - Serviciul Protecţie şi Securitate; Dragomir Rodica - inspector principal Tehnic - Investiţii; Murariu Sadet – arhitect-şef; Delia Florentina Carmen - inspector Serviciul Achiziţii; Florea Catalin Constantin - inspector Serviciul Achiziţii; Ardelean Radu-Alexandru - şef Serviciul Achiziţii; Dragomir Rodica - şef Serviciul ADPP; Bănuţă Silviu Marian - şef Serviciul Tehnic; Carmen Marcu - şef Serviciul Asistenţă Socială; Marin Anişoara - inspector asistent - Serviciul Asistenţă Socială; Alina Diana Bărbulescu - şef Serviciul APFLCA; Laura Vasilica Nicolescu - şef Serviciul Strategie şi Proiecte; Raluca Georgiana Florea - inspector principal Strategie şi Proiecte; Miertoiu Elena - inspector debutant Serviciul Achiziţii; Andreea Iordan - inspector asistent Serviciul Achiziţii; Andreea Cohn - inspector Serviciul Tehnic - Investiţii; Dan Florentina - referent; Olteanu Ionuţ Mihai - şef Serviciul Patrimoniu şi Cadastru.Topcadex SRL, în datele Registrului Comerţului
Înmatriculată în anul 1991, firma are sediul social în Bucureşti. Capitalul social subscris, de 300.000 de lei, integral vărsat, este compus din 3.000 de părţi sociale. Onose Dumitru este asociat unic. Administratorii societăţii, care desfăşoară activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea, sunt Onose Dumitru şi Negrilă Aurel Florentin Cătălin.În anul fiscal 2015, firma a avut nouă salariaţi, o cifră de afaceri de 482.394 de lei şi un profit de 10.850 de lei. De asemenea, în anul fiscal 2016, societatea cu nouă salariaţi a declarat o cifră de afaceri de 917.272 de lei şi un profit de 140.837 de lei. Situaţia financiară pe anul 2017 arată astfel: nouă salariaţi, cifră de afaceri de 692.306 lei şi profit de 2.244 de lei.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii