Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
12:41 24 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Trei firme asociate vor furniza echipamente medicale şi vor executa lucrări la Medgidia (document)

ro

25 Sep, 2015 16:18 3436 Marime text
Primăria municipiului Medgidia a atribuit un contract, potrivit anunţului 162112/25.09.2015, publicat pe SEAP, referitor la execuţia de lucrări, furnizare de echipamente medicale şi mobilier specific în cadrul proiectului „Reabilitarea infrastructurii, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea Ambulatoriului din Policlinica Medgidia din cadrul Spitalului Municipal Medgidia”. Locul principal de executare este la Ambulatoriul Municipiului Medgidia, str. Ion Creangă, nr.18.
Activitatea de reabilitare constă în reparaţii la clădiri şi instalaţii: la exteriorul clădirilor; la interiorul clădirilor; instalaţii/asigurarea utilităţilor conform documentaţiei tehnice anexate. Asigurarea cu echipamente, aparatură şi dotări moderne pentru spaţiile destinate activităţilor medicale de ambulatoriu (laborator, radiologie – imagistică medicală, fizioterapie, planing familial, TBC, diabet) conform documentaţiei tehnice anexate. Achiziţia de echipamente va fi realizată cu respectarea cerinţelor stabilite prin caietul de sarcini, corelată cu documentaţia tehnică elaborată în cadrul proiectului.
Valoarea estimată a achiziţiei este de 22.181.669,58 lei fără T.V.A., care cuprinde: - valoarea de 9.532.361,06 lei, fără T.V.A. - valoarea estimată a lucrărilor care se vor achiziţiona prin prezenţa procedura este compusă din: 1. Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială – 467.021,58 lei fără TVA 2. Construcţii şi instalaţii – 9.040.855,06 lei fără T.V.A 3. Organizarea de şantier – 24.484,42 lei fără T.V.A. - valoarea de 12.260.710,74 lei, fără T.V.A. – valoarea estimată a echipamentelor de specialitate şi mobilier specific care se vor achiziţiona prin prezenţa procedura este compusă din: 1. Echipamente de specialitate – 12.166.107,57 lei, fără T.V.A. 2. Mobilier specific – 94.603,17 lei, fără T.V.A. - valoarea de 388.597,78 lei, fără TVA reprezentând "cheltuieli diverse şi neprevăzute" reprezentând un procent de 1,785 % (precizăm că această suma va putea fi utilizată în ipoteza în care apar pe parcursul execuţiei contractului cheltuieli cu lucrări care nu prezintă modificări substanţiale ale contractului de achiziţie publică şi cu respectarea cadrului legal aplicabil la acel moment) din valoarea subcapitolelor/capitolelor 1.2., 1.3., 2 şi 4 din devizul general.
Valoarea totală finală a contractului este de 18.521.215 lei fără tva. Procedura de atribuire a avut loc prin licitaţie deschisă, iar criteriul a fost „preţul cel mai scăzut”.
Pentru acest anunţ s-au primit patru oferte. Unul singur a câştigat contractul 2381.
Este vorba despre Asocierea S.C. Building Astrom SRL – S.C. Nova Techno Service Management SRL & S.C. Varinak Europe SRL. Adresa poştală este - lider de asociere S.C. Building Astrom S.R.L. - Comuna Moşoaia, sat Smeura, strada Străinari, nr. 18, judeţul Argeş, localitatea Smeura. Lucrările vor fi executate în patru luni.
 
Durata contractului: este de maxim 7 luni de zile de la data primirii ordinului de începere. Durata contractului se poate prelungi fără modificarea preţului, prin act adiţional, în cazul prelungirii duratei proiectului. Plata facturii/lor fiscale se va face în termen de 30 de zile calendaristice de la acceptare facturii/lor în baza proceselor de verbale de recepţie/situaţiilor de lucrări.
Ofertanţii pot să viziteze şi să examineze amplasamentul ce face obiectul prezentului contract pentru a obţine toate informaţiile necesare în vederea elaborării ofertei. Vizita se va face în prezenţa reprezentantului autorităţii contractante. La final reprezentanţii ofertanţilor (împuterniciţi prin document emis de ofertanţi) vor încheia un Proces Verbal (Formularul nr. 24). Lipsa vizitei şi a procesului verbal aferent nu implică nici un risc privind respingerea ofertei ofertantului respectiv. În cazul unei asociaţii, această condiţie trebuie îndeplinită de unul din membrii asociaţiei. Vizită în teren se va face numai în zilele: 2, 3 şi 4 de la publicarea în SEAP a Anunţului de Participare.
Împuterniciţii ofertanţilor se vor prezenţa la ora 10.00 la sediul Primăriei mun. Medgidia, camera 20. Neprezentarea la datele stabilite pentru efectuarea vizitei amplasamentului, atrage după sine decăderea ofertantului din dreptul de a mai solicită autorităţii contractante o nouă vizitare a acestuia.
 
Societatea Building Astrom SRL are sediul social în comuna Moşoaia, sat Smeura, strada Străinari, nr. 18, judeţul Argeş, localitatea Smeura. Firma a fost înfiinţată în 1998 şi are un capital de 800.000 lei.
Asociaţii firmei sunt Radu Alexandru, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi: 50% / 50%, Dragoi Marian, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi: 50% / 50%. Amândoi sunt şi administratori ai firmei. Obiectul firmei este „lucrări de construcţii a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale”.
 
S.C. Nova Techno Service Management SRL are sediul social în Bucureşti Sectorul 2, Şoseaua Mihai Bravu, Nr. 62A, subsol 2,corp A. Firma a fost înfiinţată în 2014 şi are un capital de 200 de lei. Asociaţi Văcărean Iulian, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi: 1% / 1%; Văcărean Adrian, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi: 99% / 99%. Acesta din urmă este şi administrator al firmei. Obiectul de activitate al firmei este vizat de „activităţi de consultanţă pentru afaceri şi management”.
 

SC Varinak Europe SRL are sediul în localitatea Pantelimon, oraş Pantelimon, strada Grădinarilor, nr. 1, biroul nr. 2, judeţul Ilfov. Firma a fost înfiinţată în 2009 şi are un capital social de 859.900 lei.
Structura capitalului:
EURO: capital social: 200000, integral vărsat
Echivalent USD capital social: 295327
Număr părţi sociale: 8599
Valoarea unei părţi sociale: 100 lei
Asociatul persoană fizică este:  V.O.S.S. Varinak Onkoloji Sistemleri Satis Ve Servis Anonim Sirketi (A.S.) Prin Bozluolcay Sukru, cu sediul în Turcia, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi: 100% / 100%. Administratori sunt Kucuk Mustafa Aydin şi Kurt Mehmet Tolgay. Obiectul de activitate al firmei este „comerţul cu ridicata al altor maşini şi echipamente”.
 



sursa foto: frigomech.ro
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii