TV Neptun, beneficiarul unui contract de aproape jumătate de milion de lei într-un proiect derulat de ISJ Tulcea (document)
TV Neptun, beneficiarul unui contract de aproape jumătate de milion de lei într-un proiect derulat de ISJ Tulcea
28 Dec, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
3554
Marime text
În urma unei licitații publice organizate de Inspectoratul Școlar Județean Tulcea, Soti Cable Neptun SRL a fost declarată, la sfârșitul acestei luni, câștigătoarea unui contract în valoare de 482.000 lei. Potrivit anunțului de atribuire nr. 153273/22.12.2014, societatea constănțeană a fost singurul ofertant pentru contractul de organizare campanie prevenție cu activități tip caravană pentru proiectul „Acces pentru copii și tineri la a învăța pentru viață - ACTIV”.
Acesta prevede, în cadrul activităților sale, organizarea unei campanii de creștere a gradului de conștientizare în vederea prevenirii și reducerii fenomenului de părăsire timpurie a școlii la nivel local și regional. După cum se precizează în același anunț de atribuire, pregătirea activității va urmări adaptarea mijloacelor și instrumentelor de comunicare la specificul grupului țintă. Această campanie are ca obiectiv conștientizarea populației privind fenomenul de părăsire timpurie a școlii, precum și conștientizarea importanței educației în viața comunității, proiectarea și elaborarea materialelor și activităților, elaborarea unui ghid de bune practici pentru oferirea de programe educaționale integrate remediale și corective, inclusiv de tip ADS, organizarea și derularea unei caravane pentru creșterea gradului de conștientizare în vederea prevenirii și reducerii fenomenului de părăsire timpurie a școlii. Caravana se va desfășura la nivel regional în special în comunități dezavantajate în care se înregistrează rate înalte de absenteism și abandon școlar (16 localități), facilitând întâlniri între specialiști și beneficiari, cu personal din alte unități școlare, părinți și elevi aflați în situații similare. Se vor realiza 12 emisiuni TV pentru dezbaterea problematicii abandonului școlar. Furnizorul, în speță TV Neptun, a trebuit să organizeze oferta în jurul următoarelor elemente: crearea unei identități media pentru campanie, organizarea a 16 întâlniri în comunități locale și difuzarea a 12 emisiuni TV.
În ceea ce privește firma care a câștigat licitația, aceasta figurează în prezent la Registrul Comerțului ca fiind înființată în anul 1992, cu doi asociați persoane juridice, respectiv SC Conpress Holding SRL și SC Ring Star SRL, și trei asociați persoane fizice, respectiv Sorin Gabriel Strutinsky, Valeriu Mereuță și Mihail Gheorghe Cârciog. La sfârșitul anului 2013, societatea declarase o cifră de afaceri de 10.963.050 lei, profit zero și 165 de salariați.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii