Unitatea Militară 02175 Constanţa a semnat două contracte. Cine va furniza fructe şi legume (document)
Unitatea Militară 02175 Constanţa a semnat două contracte. Cine va furniza fructe şi legume (document)
16 Jun, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2223
Marime text
Ministerul Apărării - Unitatea Militară 02175 Constanţa a anunţat cui a fost atribuit contractul pentru furnizare de alimente (19 loturi). Contractul de furnizare a fructelor, în valoare de 13.950 de lei, a fost semnat cu PFA Amariei G. Petru, din Suceava, iar contractul de furnizare a legumelor şi fructelor, în valoare de 31.502 lei, a fost adjudecat de Granbis SRL din Constanţa.
Conform datelor furnizate de Registrul Comerţului, SC Granbis SRL a fost înfiinţată în anul 1994 şi are sediul în municipiul Constanţa. Firma are un capital social de în valoare de 200 de lei, integral vărsat, compus din 20 de părţi sociale, fiecare în valoare de 10 lei. Firma este controlată de Nicolae Biserică şi Ioana Biserică din judeţul Constanţa, fiecare cu 50% din capitalul social. Domeniul de activitate principal este „comerţ cu ridicata nespecializat de produse alimentare, băuturi şi tutun“. Potrivit Ministerului Finanţelor, pe anul 2016, societatea a declarat o cifră de afaceri de 10.854.454 de lei, un profit de 963.610 lei şi 15 angajaţi.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: comandant - col. dr. Trana Aurel, director financiar-contabil lt. col. Preda Ovidiu, consilier juridic - mr. just. mil. Damian Constantin - Alin, Iordache Bianca Daniela - economist achiziţii, plt. Adj. Pr. - Drăgan Radu - şef depozit alimente, Crăciun Andreea - membru de rezervă, Iftimie Ştefan - membru de rezervă, Hirgau Aurel - membru de rezervă.
Furnizorul se obligă să furnizeze produsele la standardele şi sau performanţele prezentate în propunerea tehnică; să furnizeze produsele, în termen de cel mult două zile, în intervalul orar 8.00-13.00, în baza comenzii ferme transmise pe fax, în baza contractului de achiziţie. Odată cu semnarea contractului, furnizorul va prezenta obligatoriu buletin de analiză emis de un laborator acreditat RENAR pentru produsele livrate.
De asemenea, furnizorul se obligă să despăgubească achizitorul împotriva oricăror reclamaţii şi acţiuni în justiţie ce rezultă din încălcarea unor drepturi de proprietate intelectuală (brevete, nume, mărci înregistrate etc.), legate de echipamentele, materialele, instalaţiile sau utilajele folosite pentru sau în legătură cu produsele achiziţionate, şi daune-interese, costuri, taxe şi cheltuieli de orice natură, aferente, cu excepţia situaţiei în care o astfel de încălcare rezultă din respectarea caietului de sarcini întocmit de către achizitor. Pe parcursul derulării contractului dintre părţi, furnizorul se obligă să livreze loturi de produse având calităţile organoleptice identice mostrei prezentate la procedura de achiziţie.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei la care facem referire.
SC Granbis SRL, în Registrul Comerţului
Conform datelor furnizate de Registrul Comerţului, SC Granbis SRL a fost înfiinţată în anul 1994 şi are sediul în municipiul Constanţa. Firma are un capital social de în valoare de 200 de lei, integral vărsat, compus din 20 de părţi sociale, fiecare în valoare de 10 lei. Firma este controlată de Nicolae Biserică şi Ioana Biserică din judeţul Constanţa, fiecare cu 50% din capitalul social. Domeniul de activitate principal este „comerţ cu ridicata nespecializat de produse alimentare, băuturi şi tutun“. Potrivit Ministerului Finanţelor, pe anul 2016, societatea a declarat o cifră de afaceri de 10.854.454 de lei, un profit de 963.610 lei şi 15 angajaţi.
Responsabili de atribuirea licitaţiei
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: comandant - col. dr. Trana Aurel, director financiar-contabil lt. col. Preda Ovidiu, consilier juridic - mr. just. mil. Damian Constantin - Alin, Iordache Bianca Daniela - economist achiziţii, plt. Adj. Pr. - Drăgan Radu - şef depozit alimente, Crăciun Andreea - membru de rezervă, Iftimie Ştefan - membru de rezervă, Hirgau Aurel - membru de rezervă.
Furnizorul se obligă să furnizeze produsele la standardele şi sau performanţele prezentate în propunerea tehnică; să furnizeze produsele, în termen de cel mult două zile, în intervalul orar 8.00-13.00, în baza comenzii ferme transmise pe fax, în baza contractului de achiziţie. Odată cu semnarea contractului, furnizorul va prezenta obligatoriu buletin de analiză emis de un laborator acreditat RENAR pentru produsele livrate.
De asemenea, furnizorul se obligă să despăgubească achizitorul împotriva oricăror reclamaţii şi acţiuni în justiţie ce rezultă din încălcarea unor drepturi de proprietate intelectuală (brevete, nume, mărci înregistrate etc.), legate de echipamentele, materialele, instalaţiile sau utilajele folosite pentru sau în legătură cu produsele achiziţionate, şi daune-interese, costuri, taxe şi cheltuieli de orice natură, aferente, cu excepţia situaţiei în care o astfel de încălcare rezultă din respectarea caietului de sarcini întocmit de către achizitor. Pe parcursul derulării contractului dintre părţi, furnizorul se obligă să livreze loturi de produse având calităţile organoleptice identice mostrei prezentate la procedura de achiziţie.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei la care facem referire.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii