Atributii si proiecte prioritare
Atributii si proiecte prioritare
13 Jan, 2010 18:09
ZIUA de Constanta
1621
Marime text
În scopul protejării
consumatorilor, CJPC Constanţa pune la dispoziţia acestora posibilitatea
formulării unei reclamaţii în scris la sediul CJPC Constanţa, prin telefon la
numarul 0241 550 550 sau pe adresa de e-mail: constanta@opc.ro.
Exista si o secţiune on-line numita "Reclamatii" pe adresa : www.opc-constanta.ro
unde veti gasi un formular disponibil numai pentru persoane fizice.
Reclamaţia poate fi formulată de orice consumator
persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care
cumpără, utilizează ori consumă produse
sau servicii, în afara activităţii sale profesionale.
Reclamaţia/sesizarea se rezolvă în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu condiţia ca aceasta să fie însoţită de documentele probatorii, respectiv factură fiscală, bon fiscal sau chitanţă, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz.
Dacă reclamantul nu e mulţumiţ de modul în care a fost rezolvată reclamaţia, el se poate adresa în scris Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, din B-dul Aviatorilor nr. 72, sector 1, Bucureşti 011865.
Reclamaţia/sesizarea se rezolvă în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu condiţia ca aceasta să fie însoţită de documentele probatorii, respectiv factură fiscală, bon fiscal sau chitanţă, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz.
Dacă reclamantul nu e mulţumiţ de modul în care a fost rezolvată reclamaţia, el se poate adresa în scris Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, din B-dul Aviatorilor nr. 72, sector 1, Bucureşti 011865.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii