Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
03:49 26 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

50 de ani METRO Cash & Carry

ro

13 Mar, 2014 12:03 1653 Marime text
2014 este anul în care METRO Cash & Carry aniversează 50 de ani de la înființare, fiind un an de excepție, plin de evenimente și promoții organizate pentru clienți, parteneri și angajați, de către jucătorul numărul 1 în lume din domeniul cash & carry. Numeroasele și diversele activități care marchează cea de-a 50-a aniversare au un punct comun: celebrează afacerile independente.
 
„Pentru noi, 50 de ani de METRO Cash & Carry este atât un motiv de sărbătoare, cât și un imbold pentru viitor,” afirmă Olaf Koch, Chairman of the Management Board METRO AG și CEO al METRO Cash & Carry. „Ne-am propus să extindem rezultatele bune obținute în numeroase sectoare ale activității noastre, nu doar să le consolidăm.” Spiritul antreprenorial, pasiunea pentru afaceri și concentrarea puternică pe servicii sunt semne distinctive pe care METRO Cash & Carry le împarte cu clienții săi, precum și valorile pe care se bazează succesul comun.
 
METRO, partenerul preferat al antreprenorilor
Odată cu aniversarea a 50 de ani de activitate, METRO Cash & Carry își prezintă noua poziționare: parteneriatele bazate pe încredere și încheiate pe termen lung cu clienții, angajații, partenerii și furnizorii companiei constituie baza succesului său în viitor. Această nouă abordare, „YOU & METRO”, subliniază poziționarea noastră și reprezintă o parte integrantă a campaniei de imagine METRO. Mai multe informații pot fi regăsite pe site-ul METRO GROUP. „Dorim să fim cel mai bun partener pentru afacerile independente”, explică Olaf Koch. “Aceasta este ținta pe care ne-am
propus-o, precum și reperul la care ne vom raporta și în viitor.”
 
„Succesul nostru este, de fapt, succesul clienților noștri. Poate mai mult decât orice alt sector din domeniul comerțului modern, cash & carry este segmentul relațiilor profesionale și al încrederii. Tocmai de aceea, noua poziționare continuă de fapt inițiativele companiei, derulate încă de la înființare, pentru a fi mai aproape de clienții METRO”, a declarat Gilles Roudy, Director General al METRO Cash & Carry România. „Subliniem totodată atenția constantă pentru activitatea business-urilor independente din România, fie că vorbim despre startup-uri, despre afaceri aflate în proces de
dezvoltare sau business-uri mature, cu nevoie de consolidare. Ne bucurăm să adoptăm această nouă abordare YOU&METRO și să ne concentrăm toate eforturile pentru a deveni partenerii preferați ai antreprenorilor”, a adăugat Gilles Roudy.
 
De la un magazin în Mülheim, Germania, la un lanț internațional
În ultimii 50 de ani, METRO Cash & Carry a jucat un rol esențial în evoluția industriei comerțului cash & carry. Primul magazin al companiei a fost deschis în Mülheim an der Ruhr (Germania), în data de 27 octombrie 1964. Conceptul de cash & carry a atras rapid interesul tuturor atât în Germania, cât și în alte țări, patru ani mai târziu compania începând să se extindă și în restul Europei. Acest lucru a fost posibil datorită caracteristicilor distinctive ale noului concept cash & carry: disponibilitatea crescută a produselor, capacitatea de a transfera acest format de magazin peste hotare, precum și dezvoltarea rapidă a unui sistem performant de logistică și de gestionare a mărfii. Totodată, a fost utilizată intens tehnologia informațională pentru a asigura o gestionare eficientă a activității. METRO Cash & Carry a mai adăugat o piatră de temelie în 2009, când a introdus serviciul de livrări în Germania, în prezent disponibil în toată lumea. Astăzi, METRO Cash & Carry are peste 750 de magazine, în 29 de țări, și un număr de aproximativ 120.000 de angajați. În anul financiar scurt 2013, derulat din ianuarie până în septembrie, divizia cash&carry a generat vânzări în valoare de 31 miliarde Euro.
 
METRO Cash & Carry în România

METRO Cash & Carry este primul comerciant care a intrat pe piața locală din România, în octombrie 1996, introducând sistemul de vânzare cash & carry, cea mai modernă formă de comerț en-gros, cu plata la ridicarea mărfii. În anii care au urmat, METRO Cash & Carry România și-a consolidat poziția de lider prin expansiunea rețelei la 32 de magazine și prin lansarea unor tendințe care au influențat ulterior piața locală.
 
În acest sens, METRO Cash & Carry România a fost primul jucător pe piața de profil din România care a implementat în anul 2012 o platformă de e-commerce, „METRO Magazin Online”, introducând astfel sistemul multichannel (magazine tradiționale și magazin online).
 
Totodată, pornind de la cererea în continuă creștere pentru produsele proaspete, crescute local, precum și de la nevoile stringente ale agricultorilor, METRO Cash & Carry România a inițiat și lansat programul „De-ale noastre”, platforma de susținere a producătorilor locali, unică pe piața din România, prin care compania le oferă agricultorilor implicați în program consultanță specializată pe tot parcursul procesului de producție, soluții de colectare și un loc stabil pentru desfacerea mărfii, în magazinele rețelei sale.
 
Compania a lansat, de asemenea, „LaDoiPași”, primul program de susținere a micilor întreprinzători din comerțul tradițional, care au astfel posibilitatea de a face parte dintr-o rețea națională și a beneficia de expertiza unui lider internațional din domeniul comerțului cu ridicata. Prin „LaDoiPași”, METRO România oferă partenerilor săi consultanță specializată și asistență pe toată perioada desfăşurării parteneriatului, aceștia păstrându-și independența financiară și administrativă.
 
Nu în ultimul rând, METRO România este primul comerciant care a dezvoltat o platformă ce oferă servicii de consultanță integrată pentru micile întreprinderi din domeniul ospitalier. Platforma „HoReCa Support&Partnership” oferă atât consultanță 360⁰ clienților HoReCa, cât și proiecte la cheie antreprenorilor care vor să înceapă o afacere în acestă zonă.

 
Acțiuni aniversare
“Clienții noștri vor fi cei care vor beneficia cu adevărat de anul aniversar și de toate inițiativele strategice aferente,” a declarat Gilles Roudy, Director General METRO România. „Pe tot parcursul anului aniversar, ne vom întâmpina clienții, Partenerii noștri de încredere, cu numeroase surprize, prin care ne arătăm recunoștința”.
 
Totodată, cu ocazia aniversării, METRO Cash & Carry România va derula un program de recunoaștere a antreprenorilor care au contribuit la bunăstarea comunităților din care fac parte.
 
Pe de altă parte, site-ul www.50yearsmetro.com descrie în mod detaliat toate activitățile aniversare ale companiei METRO Cash & Carry. Această platformă de prezentare și comunicare descrie etape din istoricul companiei la nivel internațional și viziunea acesteia pentru următorii ani. O secțiune specială este dedicată clienților, angajaților și partenerilor companiei, ale căror povești oferă atât o imagine vie și emoționantă a ceea ce îi caracterizează pe proprietarii afacerilor independente, cât și o confirmare a importanței angajaților și a furnizorilor care adoptă o abordare antreprenorială.
 
METRO Cash & Carry este reprezentată în 29 ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2012/2013 (pro forma). METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul financiar 2012/2013, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 66 miliarde € (pro forma). Compania numără aproximativ 265.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 32 ţări.
Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.
METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 23 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Piteşti, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii