Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
15:53 27 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

80 de reparatori din reţelele autorizate Dacia Renault Nissan implementează o soluţie mobilă de la Wizrom

ro

11 Mar, 2013 13:33 2962 Marime text
Cei 80 de reparatori autorizaţi din reţeaua Dacia Renault Nissan care folosesc soluţia de management al documentelor (DMS) eCars21 implementată de Wizrom Software vor  obţine  o creştere a eficienţei operaţionale cu 50% datorită informatizării procedurilor de inspecţie a vehiculelor intrate în service.

Noua aplicaţie mobilă pentru eCars21, denumita Fişa Tur Vehicul / Certificat de Control (FTV/CC), permite reducerea considerabilă a duratei procedurii de inspectare a vehiculelor (completarea Fişei Tur Vehicul) la primirea în service prin utilizarea tabletelor conectate prin WiFi la DMS-ecars21, sistemul informatic al dealerilor. Mai mult, consilierii service şi consilierii de piese de schimb pot genera vânzări de piese de schimb şi accesorii mai uşor datorită interacţiunii mai bune cu posesorii de autovehicule şi a completarii informaţiilor din Certificatul de Control pe tabletă.

„Implementarea soluţiei eCars21 de către Wizrom în reţeaua noastră de reparatori ne-a îmbunătăţit capacitatea de previzionare a necesarului de piese de schimb, ceea ce a însemnat o scădere a costurilor cu stocurile şi implicit rezultate de business mai bune. Primii reparatori au implementat această soluţie încă din 2006, acum avem 80 care o folosesc”, a declarat Mircea Coman, şef departament experţi – Direcţia Reţea Renault Commercial Roumanie.

Implementarea aplicatiei mobile FTV/CC  de către Wizrom a simplificat procedura de inspectare a vehiculelor la primirea în service astfel: dacă înainte operatorul reparatorului completa un formular în scris (Fişa Tur Vehicul) cu constatările inspecţiei vizuale şi cu observaţiile clientului, iar apoi trebuia să transfere informaţia în computer, acum această procedură (completarea FTV) are loc direct, în interfaţa deschisă pe o tabletă conectată prin WiFi la sistemul informatic. Rezultatul este şi eficienţă operaţională şi impresie plăcută pentru client.

„Am eliminat foarte multă hârtie din acest proces şi, mai ales, am redus la o treime durata inspecţiei vizuale la preluarea autovehicului în service, ceea ce contează enorm pentru creşterea satisfacţiei clienţilor noştri. Toată implementarea a durat o singură zi, cu tot cu instruirea personalului, iar investiţia are un grad de recuperare accelerat”, a declarat Costel Stroe, director executiv concesiune S.C. Amat Piteşti S.A., dealer Dacia Renault – unul dintre reparatorii care folosesc deja soluţia mobila FTV pentru eCars21 implementată de Wizrom.

Potrivit studiilor efectuate  la nivel global, dealerii care folosesc o astfel de solutie ajung la o creştere a veniturilor per autovehiculul servisat de 10%, în decurs de şase luni de la implementare. Concret, veniturile înregistrate per autovehiculul servisat au crescut cu 30 de euro, în medie. 

„Este un bun exemplu de modalitate în care soluţiile informatice implementate de Wizrom ajută la o eficientizare a costurilor operaţionale în scurt timp de la implementare. Noi furnizăm o gamă largă de astfel de soluţii iar numărul clienţilor care le solicită este în continuă creştere”, a declarat Adrian Bodomoiu, director general Wizrom Software.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii