A început aventura verii trei grupuri de prieteni au plecat la drum doar cu Pepsi!
A început aventura verii: trei grupuri de prieteni au plecat la drum doar cu Pepsi!
30 Jul, 2013 18:27
ZIUA de Constanta
1095
Marime text
Bucureşti, 30 iulie 2013. PesinoGen, PepC şi Ninja Summer sunt echipele care au demonstrat că sunt cele mai potrivite să-şi ia vara în cap şi să plece la drum doar cu Pepsi. Tinerii au pornit de la linia de start, marţi, 30 iulie, în cadrul unui eveniment care a avut loc la Sun Plaza Shopping Center. Pepsi a oferit cheile maşinilor Opel Mokka celor trei echipe care au plecat la drum prin ţară, urmând să îşi negocieze cazare, masă şi experienţe de vară cu doze de Pepsi. Cele trei grupuri de road tripperi au intrat în aventura Pepsi în cadrul campaniei Ia-ți vara în cap, printr-o competiţie desfășurată pe pagina de Facebook.
„Pepsi încurajează mereu fanii să fie originali, să se lase inspiraţi de clipa prezentă. Prin concursul Ia-ţi vara în cap, am căutat 3 echipe de prieteni care pot transforma o experienţă obişnuită într-o aventură de neuitat de vară. Şi i-am găsit: echipele câştigătoare, PepsinoGen, PepC şi Ninja Summer ne-au arătat că în provocarea Pepsi contează să ai curaj, să profiţi de fiecare experienţă cu care te întâlnești,” spune Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo România.
„Cine nu visează să îşi ia cei mai buni prieteni şi să plece la drum prin ţară, în cea mai nebună aventură a verii? Pentru noi, acest road trip în care plecăm cu portbagajul plin doar cu Pepsi e cea mai frumoasă provocare, fiecare zi va fi o experienţă pe care o aşteptăm cu sufletul la gură!”, spune zâmbind, înainte de plecarea în road trip, Petronela Sterea, din echipa Ninja Summer.
Mădălina Buţan, reprezentanta echipei Pep C, declară: “E imposibil sa spui nu unei asemenea invitaţii! Mai ales când pleci la drum cu cei mai buni prieteni ai tăi. Nu ştim cum ne vom descurca încă, dar asta e de fapt toată distracţia!”
“Nu avem un traseu clar, ne lăsăm ghidaţi de drum, cine ştie ce idei ne vin? Suntem curioşi ce oameni vom întâlni, probabil că ne vom face mulţi prieteni!” spune Vlad Bălan, membrul echipei PepsinoGen.
Fiecare dintre cele 3 echipe se va plimba prin ţară la volanul unui Opel Mokka, oferit de partenerul campaniei, Opel România. Cele trei grupuri de prieteni au primit din partea Pepsi câte un kit de supraviețuire, o cameră de filmat, 300 de doze de Pepsi / zi și apă pentru o hidratare optimă. La final, echipa care adună cel mai mare punctaj în concurs va fi aşteptată la întoarcere de Antonia și Corina la un super party!
Întreaga aventura poate fi urmărită în platforma Pepsi Pulse, pe Facebook și pe blogul www.varaincap.ro.
Despre PepsiCo
PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare şi băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de 1 miliard de dolari în vânzări anuale. Afacerile noastre principale - Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay şi Pepsi Cola – produc sute de alte alimente savuroase şi sănătoase care deţin nume respectate în industria alimentară mondială. Lucrând pentru o companie cu venituri de aproximativ 60 de miliarde de dolari, angajaţii PepsiCo sunt uniţi prin angajamentul nostru unic de a menţine o creştere durabilă investind într-un viitor sănătos pentru oameni şi planetă, ceea ce reprezintă un viitor de succes şi pentru PepsiCo. Numim acest angajament Performanţă cu Scop: promisiunea PepsiCo de a oferi o gamă largă de produse alimentare şi băuturi create pentru a satisface gusturile locale; de a găsi modalităţi inovatoare de minimizare a impactului asupra mediului, inclusiv prin reducerea consumului de energie, apă şi materiale de ambalare; de a oferi un loc de muncă mai bun pentru angajaţii noştri şi de a respecta, sprijini şi investi în comunităţile locale unde ne desfăşurăm activitatea. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.pepsico.ro
„Pepsi încurajează mereu fanii să fie originali, să se lase inspiraţi de clipa prezentă. Prin concursul Ia-ţi vara în cap, am căutat 3 echipe de prieteni care pot transforma o experienţă obişnuită într-o aventură de neuitat de vară. Şi i-am găsit: echipele câştigătoare, PepsinoGen, PepC şi Ninja Summer ne-au arătat că în provocarea Pepsi contează să ai curaj, să profiţi de fiecare experienţă cu care te întâlnești,” spune Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo România.
„Cine nu visează să îşi ia cei mai buni prieteni şi să plece la drum prin ţară, în cea mai nebună aventură a verii? Pentru noi, acest road trip în care plecăm cu portbagajul plin doar cu Pepsi e cea mai frumoasă provocare, fiecare zi va fi o experienţă pe care o aşteptăm cu sufletul la gură!”, spune zâmbind, înainte de plecarea în road trip, Petronela Sterea, din echipa Ninja Summer.
Mădălina Buţan, reprezentanta echipei Pep C, declară: “E imposibil sa spui nu unei asemenea invitaţii! Mai ales când pleci la drum cu cei mai buni prieteni ai tăi. Nu ştim cum ne vom descurca încă, dar asta e de fapt toată distracţia!”
“Nu avem un traseu clar, ne lăsăm ghidaţi de drum, cine ştie ce idei ne vin? Suntem curioşi ce oameni vom întâlni, probabil că ne vom face mulţi prieteni!” spune Vlad Bălan, membrul echipei PepsinoGen.
Fiecare dintre cele 3 echipe se va plimba prin ţară la volanul unui Opel Mokka, oferit de partenerul campaniei, Opel România. Cele trei grupuri de prieteni au primit din partea Pepsi câte un kit de supraviețuire, o cameră de filmat, 300 de doze de Pepsi / zi și apă pentru o hidratare optimă. La final, echipa care adună cel mai mare punctaj în concurs va fi aşteptată la întoarcere de Antonia și Corina la un super party!
Întreaga aventura poate fi urmărită în platforma Pepsi Pulse, pe Facebook și pe blogul www.varaincap.ro.
Despre PepsiCo
PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare şi băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de 1 miliard de dolari în vânzări anuale. Afacerile noastre principale - Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay şi Pepsi Cola – produc sute de alte alimente savuroase şi sănătoase care deţin nume respectate în industria alimentară mondială. Lucrând pentru o companie cu venituri de aproximativ 60 de miliarde de dolari, angajaţii PepsiCo sunt uniţi prin angajamentul nostru unic de a menţine o creştere durabilă investind într-un viitor sănătos pentru oameni şi planetă, ceea ce reprezintă un viitor de succes şi pentru PepsiCo. Numim acest angajament Performanţă cu Scop: promisiunea PepsiCo de a oferi o gamă largă de produse alimentare şi băuturi create pentru a satisface gusturile locale; de a găsi modalităţi inovatoare de minimizare a impactului asupra mediului, inclusiv prin reducerea consumului de energie, apă şi materiale de ambalare; de a oferi un loc de muncă mai bun pentru angajaţii noştri şi de a respecta, sprijini şi investi în comunităţile locale unde ne desfăşurăm activitatea. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.pepsico.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii