Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
00:21 26 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Au fost selectaţi câştigătorii ediţiei Mesaje de iubire din acest an

ro

09 May, 2013 19:41 1066 Marime text
 
Au fost selectaţi câştigătorii ediţiei Mesaje de iubire din acest an
 
COSMOTE România anunţă cele 8 ONG-uri care vor primi în total aproximativ 40.000 euro în cadrul campaniei „Mesaje de iubire”
                Bucureşti, 9 mai 2013
 
În cadrul celei de-a cincea ediţii a campaniei „Mesaje de iubire”, COSMOTE România va oferi, cu sprijinul clienţilor săi, un total de 39.671 euro, reprezentând o parte din veniturile provenite din SMS-urile trimise în ziua de Anul Nou, către 8 organizaţii non-guvernamentale şi de binefacere care oferă ajutor şi asistenţă copiilor defavorizaţi sau bolnavi. Astfel, campania „Mesaje de iubire”, unul dintre programele de responsabilitatea socială cu tradiţie ale companiei, va continua să susţină organizaţiile care sprijină copii.
 
„Dorim să le mulţumim celor aproape 90 de aplicanţi pentru ajutorul pe care îl oferă copiilor defavorizaţi şi îi felicităm pe toţi pentru proiectele deja dezvoltate. Ne-am bucurat să vedem, o dată în plus, că există atât de multe persoane implicate în susţinerea copiilor care au nevoie de asistenţă. Compania noastră va continua să se implice în găsirea de soluții pentru probleme educaţionale şi sociale, oferind sprijin celor care au nevoie. Am dori să le mulţumim de asemenea şi clienţilor noştri pentru suportul oferit, prin trimiterea de SMS-uri „Mesaje de iubire” în ziua de Anul nou.  Contribuția lor va fi cu siguranţă apreciată de către beneficiarii acestora”, a declarat Ruxandra Vodă, Corporate Affairs Senior Manager, COSMOTE România.
 
În cadrul celei de-a cincea ediţii, organizaţiile câştigătoare şi valoarea premiilor acordate acestora sunt:
 
 
Aceste fonduri vor fi folosite de către fiecare dintre ONG-urile mai sus-menţionate pentru programe destinate copiilor cu diverse dizabilităţi, copii cu boli in fază terminală, copii proveniţi din zone sărace, copii din familii destrămate sau copii abuzaţi.
 
Anul trecut, aproximativ 29.000 de copii defavorizaţi au beneficiat de ajutorul oferit de COSMOTE România, prin intermediul proiectelor dezvoltate în 2012 de ONG-urile care au primit câte 5.000 euro fiecare în cadrul celei de-a patra ediţii a programului „Mesaje de iubire”. De la lansarea programului în 2008, COSMOTE România a oferit, de-a lungul primelor 4 ediţii, un total de 185.000 euro către 17 organizaţii non-guvernamentale implicate în îngrijirea copiilor.
 
În calitate de parte responsabilă şi activă a societăţii, COSMOTE România îşi implică angajaţii, clienţii, furnizorii şi partenerii de afaceri în diferite iniţiative şi programe care răspund cerinţelor mediului social din România. Printre programele de responsabilitate socială dezvoltate de COSMOTE România se numără: „Mesaje de iubire – campanie de SMS-uri de Anul Nou”, parteneriatul cu Asociaţia Telefonul Copilului, programul de colectare a deşeurilor electronice de telefonie mobilă „I love recycling”, programul de plantare „Adoptă o pădure”, programul intern de protecţie a mediului înconjurător „Green Office” şi multe altele.
 
 
***
 
COSMOTE România avea aproximativ 6,1 milioane de clienţi la 31 martie 2013. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.cosmote.ro.
 
CONTACT:
Media Relations – Corporate Affairs Department

www.cosmote.ro
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii