Back to School - campanie de toamnă Oktal.ro, cu promoţii la sute de produse
Back to School - campanie de toamnă Oktal.ro, cu promoţii la sute de produse
04 Sep, 2013 12:24
ZIUA de Constanta
1146
Marime text
Back to School - campanie de toamnă Oktal.ro, cu promoţii la sute de produse
Comunicat de presă – Bucureşti, 4 septembrie 2013
Magazinul online Oktal.ro a anunţat lansarea primei campanii specifice toamnei, în contextul întoarcerii din "vacanţa mare". Campania "Back to School" aduce în prim-plan laptop-uri şi tablete la preţuri promoţionale, pe toate categoriile de preţ şi performanţă, iar magazinul promite consultanţă gratuită pentru toţi clienţii, propunându-şi să vină în special în ajutorul părinţilor care îşi doresc să aleagă dispozitivele potrivite pentru copii.
"În retail, "Back to School" este prilej de promoţii la produsele de maximă necesitate pentru elevi şi studenţi, moment de care pot profita însă şi persoanele care au trecut deja de perioada emoţiilor
specifice începutului de an şcolar. Pentru unii, vara înseamnă vacanţă veritabilă, lipsită de griji, în timp ce pentru alţii înseamnă cel mult nişte săptămâni de concediu... Laptop-urile şi tabletele la
super-preţuri ne bucură însă pe toţi, indiferent de vârstă", subliniază reprezentanţii Oktal.ro.
Tabletele au devenit gadget-uri cumpărate tot mai mult de părinţi, de la vârste tot mai mici ale copiilor. Tendinţa se observă pe plan internaţional, dar şi în România, unde există şcoli private ce au
trecut deja la învăţământul digital. Oferite copiilor cu măsură şi sub supravegherea părinţilor, dispozitivele inteligente pot contribui în mod activ la educaţia copiilor, prin jocurile educaţionale şi
prin aplicaţii ce stimulează creativitatea şi alimentează cultura generală.
Segmentul de laptop-uri este cel mai dezvoltat în oferta magazinului Oktal.ro, consacrat pe piaţa online drept un lider pe acest sector. "Multe persoane consideră Oktal.ro un magazin de laptopuri.
Chiar dacă suntem un magazin online complet, acest "supra-nume" ne onorează, căci dovedeşte că brandul Oktal.ro s-a consacrat pe piaţă printr-o ofertă extrem de bogată şi prin clienţi mulţumiţi,
pe cel mai important segment al oricărui magazin din domeniu. În ultimul an, Oktal.ro şi-a crescut cu 20% vânzările de laptopuri, în condiţiile în care piaţa a stagnat", afirmă reprezentanţii Oktal.ro, care mai subliniază şi avansul Oktal.ro pe segmentele de tablete (80%) şi smartphone-uri (150%). "Multe persoane vin pe Oktal.ro pentru laptop-uri, dar ajung să cumpere şi alte produse, fiind satisfăcuţi de primele experienţe de shopping pe site-ul nostru".
În mod tradiţional, laptop-urile pentru elevi sunt considerate cele din categoria "entry-level": laptopuri având configuraţii de bază, la preţuri în jur de 1000-1400 lei, utile pentru programe clasice şi pentru navigarea pe internet. Totuşi, copiii sunt în prezent tot mai precoce, iar nevoile unora sunt tot mai mari. Mulţi părinţi aleg din start laptop-uri mai performante ori fac upgrade de la an
la an la un nou nivel, stimulaţi pe de o parte de dezvoltarea tehnică, pe de alta de dezvoltarea copiilor. Părinţii de "gameri" ştiu deja că un computer sau un laptop de bază nu poate fi încadrat decât la categoria "antichităţi"...
Un aspect important pe care părinţii trebuie să îl ia în calcul în momentul alegerii unui laptop constă în dimensiunile sale: nu doar diagonala ecranului, dar şi greutatea întregului laptop. Diferenţele sunt foarte importante în funcţie de modul în care va fi folosit laptopul. Pentru copiii mai mici sau pentru cei care au nevoie de mobilitate, este indicat un laptop mai mic, care înglobează însă toate tehnologiile de rang înalt. Important este să nu se facă o confuzie între notebook-uri ultra-mobile şi netbook-uri, cele din urmă fiind ieftine, dar mult mai puţin performante. Un alt aspect demn de luat în seamă, tot în sprijinul mobilităţii, se referă şi la capacitatea bateriei - există baterii care oferă autonomie de 2-3 ore, dar şi baterii cu autonomie de câteva ori mai mare.
Mulţi părinţi se tem să facă investiţii mari în dispozitive IT&C pentru copii, ştiind că aceştia au toate "şansele" să le strice ori deterioreze, din neatenţie. Există însă soluţii şi în această privinţă: părinţii pot alege laptop-uri, tablete şi smartphone-uri foarte compacte, ce folosesc materiale rezistente la şocuri sau chiar în alte condiţii speciale.
"În multe situaţii, copiii ştiu mai multe despre IT&C decât părinţii, ceea ce nu este îngrijorător, atât timp cât şi părinţii sunt cât de cât în temă şi nu riscă să piardă total controlul. Pentru părinţii ce îşi doresc să aleagă cele mai potrivite soluţii pentru copiii lor (şi care nu vor să fie în niciun caz manipulaţi de aceştia spre produse posibil inadecvate dezvoltării ori nevoilor copiilor din acel moment), Oktal.ro oferă consultanţă gratuită, la telefon, prin e-mail sau în show-room-ul din Bucureşti", mai subliniază reprezentanţii Oktal.ro.
În cei 14 ani de activitate, Oktal.ro a căutat să fie un formator al pieţei, devenind membru fondator al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO) şi participând activ la educarea consumatorilor. Oktal.ro garantează satisfacţia prin promisiunea de returnare a banilor în cazul în care clientul, în maxim 30 de zile de la achiziţie, doreşte să returneze un laptop sau netbook, nemulţumit de performanţele acestuia - proces rapid şi usor, fără penalităţi şi fără necesitatea invocării unui motiv.
De asemenea, Oktal.ro oferă "E-Service", un program complet gratuit care îi ajută pe clienţi să economisească timp şi bani. În perioada de garanţie a produselor, clienţii Oktal.ro pot completa online un formular, în cazul apariţiei unei probleme. Ulterior, un operator de service va prelua solicitarea şi va contacta telefonic sau prin e-mail clientul. Preluarea produsului defect va fi făcută de către un curier trimis şi plătit de Oktal.ro, iar returnarea produsului la client va fi făcută în aceleaşi condiţii favorabile acestuia.
Comunicat de presă – Bucureşti, 4 septembrie 2013
Magazinul online Oktal.ro a anunţat lansarea primei campanii specifice toamnei, în contextul întoarcerii din "vacanţa mare". Campania "Back to School" aduce în prim-plan laptop-uri şi tablete la preţuri promoţionale, pe toate categoriile de preţ şi performanţă, iar magazinul promite consultanţă gratuită pentru toţi clienţii, propunându-şi să vină în special în ajutorul părinţilor care îşi doresc să aleagă dispozitivele potrivite pentru copii.
"În retail, "Back to School" este prilej de promoţii la produsele de maximă necesitate pentru elevi şi studenţi, moment de care pot profita însă şi persoanele care au trecut deja de perioada emoţiilor
specifice începutului de an şcolar. Pentru unii, vara înseamnă vacanţă veritabilă, lipsită de griji, în timp ce pentru alţii înseamnă cel mult nişte săptămâni de concediu... Laptop-urile şi tabletele la
super-preţuri ne bucură însă pe toţi, indiferent de vârstă", subliniază reprezentanţii Oktal.ro.
Tabletele au devenit gadget-uri cumpărate tot mai mult de părinţi, de la vârste tot mai mici ale copiilor. Tendinţa se observă pe plan internaţional, dar şi în România, unde există şcoli private ce au
trecut deja la învăţământul digital. Oferite copiilor cu măsură şi sub supravegherea părinţilor, dispozitivele inteligente pot contribui în mod activ la educaţia copiilor, prin jocurile educaţionale şi
prin aplicaţii ce stimulează creativitatea şi alimentează cultura generală.
Segmentul de laptop-uri este cel mai dezvoltat în oferta magazinului Oktal.ro, consacrat pe piaţa online drept un lider pe acest sector. "Multe persoane consideră Oktal.ro un magazin de laptopuri.
Chiar dacă suntem un magazin online complet, acest "supra-nume" ne onorează, căci dovedeşte că brandul Oktal.ro s-a consacrat pe piaţă printr-o ofertă extrem de bogată şi prin clienţi mulţumiţi,
pe cel mai important segment al oricărui magazin din domeniu. În ultimul an, Oktal.ro şi-a crescut cu 20% vânzările de laptopuri, în condiţiile în care piaţa a stagnat", afirmă reprezentanţii Oktal.ro, care mai subliniază şi avansul Oktal.ro pe segmentele de tablete (80%) şi smartphone-uri (150%). "Multe persoane vin pe Oktal.ro pentru laptop-uri, dar ajung să cumpere şi alte produse, fiind satisfăcuţi de primele experienţe de shopping pe site-ul nostru".
În mod tradiţional, laptop-urile pentru elevi sunt considerate cele din categoria "entry-level": laptopuri având configuraţii de bază, la preţuri în jur de 1000-1400 lei, utile pentru programe clasice şi pentru navigarea pe internet. Totuşi, copiii sunt în prezent tot mai precoce, iar nevoile unora sunt tot mai mari. Mulţi părinţi aleg din start laptop-uri mai performante ori fac upgrade de la an
la an la un nou nivel, stimulaţi pe de o parte de dezvoltarea tehnică, pe de alta de dezvoltarea copiilor. Părinţii de "gameri" ştiu deja că un computer sau un laptop de bază nu poate fi încadrat decât la categoria "antichităţi"...
Un aspect important pe care părinţii trebuie să îl ia în calcul în momentul alegerii unui laptop constă în dimensiunile sale: nu doar diagonala ecranului, dar şi greutatea întregului laptop. Diferenţele sunt foarte importante în funcţie de modul în care va fi folosit laptopul. Pentru copiii mai mici sau pentru cei care au nevoie de mobilitate, este indicat un laptop mai mic, care înglobează însă toate tehnologiile de rang înalt. Important este să nu se facă o confuzie între notebook-uri ultra-mobile şi netbook-uri, cele din urmă fiind ieftine, dar mult mai puţin performante. Un alt aspect demn de luat în seamă, tot în sprijinul mobilităţii, se referă şi la capacitatea bateriei - există baterii care oferă autonomie de 2-3 ore, dar şi baterii cu autonomie de câteva ori mai mare.
Mulţi părinţi se tem să facă investiţii mari în dispozitive IT&C pentru copii, ştiind că aceştia au toate "şansele" să le strice ori deterioreze, din neatenţie. Există însă soluţii şi în această privinţă: părinţii pot alege laptop-uri, tablete şi smartphone-uri foarte compacte, ce folosesc materiale rezistente la şocuri sau chiar în alte condiţii speciale.
"În multe situaţii, copiii ştiu mai multe despre IT&C decât părinţii, ceea ce nu este îngrijorător, atât timp cât şi părinţii sunt cât de cât în temă şi nu riscă să piardă total controlul. Pentru părinţii ce îşi doresc să aleagă cele mai potrivite soluţii pentru copiii lor (şi care nu vor să fie în niciun caz manipulaţi de aceştia spre produse posibil inadecvate dezvoltării ori nevoilor copiilor din acel moment), Oktal.ro oferă consultanţă gratuită, la telefon, prin e-mail sau în show-room-ul din Bucureşti", mai subliniază reprezentanţii Oktal.ro.
În cei 14 ani de activitate, Oktal.ro a căutat să fie un formator al pieţei, devenind membru fondator al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO) şi participând activ la educarea consumatorilor. Oktal.ro garantează satisfacţia prin promisiunea de returnare a banilor în cazul în care clientul, în maxim 30 de zile de la achiziţie, doreşte să returneze un laptop sau netbook, nemulţumit de performanţele acestuia - proces rapid şi usor, fără penalităţi şi fără necesitatea invocării unui motiv.
De asemenea, Oktal.ro oferă "E-Service", un program complet gratuit care îi ajută pe clienţi să economisească timp şi bani. În perioada de garanţie a produselor, clienţii Oktal.ro pot completa online un formular, în cazul apariţiei unei probleme. Ulterior, un operator de service va prelua solicitarea şi va contacta telefonic sau prin e-mail clientul. Preluarea produsului defect va fi făcută de către un curier trimis şi plătit de Oktal.ro, iar returnarea produsului la client va fi făcută în aceleaşi condiţii favorabile acestuia.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii