Carrefour păstrează vie flacăra Cetăţii Tomis
Carrefour păstrează vie flacăra Cetăţii Tomis
23 Jul, 2013 12:44
ZIUA de Constanta
2005
Marime text
-Expozitie itinerantă -
Carrefour răspunde pozitiv invitaţiei “VIVATOMIS”, lansate de organizatorii Festivalului Antic Tomis, pentru crearea unui spaţiu care inspiră publicul la interacţiune şi la consolidarea comunităţii ca reacţie la nemulțumirea cotidiană față de mediatizarea și promovarea excesivă a nonvalorii.
Astfel, Carrefour se asociză Festivalului Antic Tomis, eveniment cultural al oraşului Constanţa, ce va avea loc în perioada 16-18 august, în Parcul Arheologic al Primăriei.
Centrele Carrefour din intreaga ţară vor găzdui pe perioada unui an expoziţia itinerantă “Carrefour pastrează vie flacăra Cetăţii Tomis”, dedicată promovării valorilor antice, a istoriei bogate şi mereu surpinzătoare a cetăţii Tomis, renăscută în cadrul Festivalului Antic Tomis. Expoziţia va putea fi vizitată timp de câte 2 săptămâni în fiecare hypermarket Carrefour sau centru comercial în care aceasta se află, începând cu 23 iulie – Carrefour Constanţa – şi încheindu-şi periplul la finalul lunii iunie 2014 la Brăila.
Expoziţia contine 40 de fotografii 50x70 cm, realizate în cadrul primei ediţii a Festivalului Antic Tomis, dispuse pe 10 panouri de 100x200 cm, alături de informaţii despre evenimentul cultural aflat anul acesta la ce-a de-a doua ediţie.
Festivalul Antic Tomis asigură vizibilitatea și promovarea expozitiei prin comunicate de presă lansate pentru fiecare localitate în care ajunge caravana, publicate şi pe site-ul oficial al Festivalului Antic Tomis, www.festivalulantictomis.ro, în cadrul comunităţii din social media creată în jurul proiectului cultural şi cu ajutorul partenerilor media.
Prin această expoziţie, Carrefour, alături de spaţiile comerciale partenere, se poziţionează ca un vector al creativitătii şi al valorilor reale, deschis tuturor, un centru care invită oamenii să între într-o comunitate ce împărtăşeşte aceleași valori. Este o declarație manifest despre mândria de a fi român şi de a avea rădăcini adânci în istoria acestor locuri. Festivalul Antic Tomis este organizat de agentia de marketing cultural Groove Hour şi Asociatia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Litoal-Delta Dunării, alături de Primăria Constanţa si Consiliul Judeţean Constanţa.
Parteneri media: Radio Europa FM, Radio Vacanţa, Radio Constanţa, Radio România Cultural, TRV, Travel Mix, TV Neptun, Litoral TV, Evenimente Constanţa, Contantablog.net, www.i-Tour.ro, RATC, Replica, Telegraf, Drumliber.ro, Constănţeanul, Agerpres, Seară de seară, Şapte seri, Cityplex, RATC, Librăriile Cărtureşti.
Carrefour răspunde pozitiv invitaţiei “VIVATOMIS”, lansate de organizatorii Festivalului Antic Tomis, pentru crearea unui spaţiu care inspiră publicul la interacţiune şi la consolidarea comunităţii ca reacţie la nemulțumirea cotidiană față de mediatizarea și promovarea excesivă a nonvalorii.
Astfel, Carrefour se asociză Festivalului Antic Tomis, eveniment cultural al oraşului Constanţa, ce va avea loc în perioada 16-18 august, în Parcul Arheologic al Primăriei.
Centrele Carrefour din intreaga ţară vor găzdui pe perioada unui an expoziţia itinerantă “Carrefour pastrează vie flacăra Cetăţii Tomis”, dedicată promovării valorilor antice, a istoriei bogate şi mereu surpinzătoare a cetăţii Tomis, renăscută în cadrul Festivalului Antic Tomis. Expoziţia va putea fi vizitată timp de câte 2 săptămâni în fiecare hypermarket Carrefour sau centru comercial în care aceasta se află, începând cu 23 iulie – Carrefour Constanţa – şi încheindu-şi periplul la finalul lunii iunie 2014 la Brăila.
Expoziţia contine 40 de fotografii 50x70 cm, realizate în cadrul primei ediţii a Festivalului Antic Tomis, dispuse pe 10 panouri de 100x200 cm, alături de informaţii despre evenimentul cultural aflat anul acesta la ce-a de-a doua ediţie.
Festivalul Antic Tomis asigură vizibilitatea și promovarea expozitiei prin comunicate de presă lansate pentru fiecare localitate în care ajunge caravana, publicate şi pe site-ul oficial al Festivalului Antic Tomis, www.festivalulantictomis.ro, în cadrul comunităţii din social media creată în jurul proiectului cultural şi cu ajutorul partenerilor media.
Prin această expoziţie, Carrefour, alături de spaţiile comerciale partenere, se poziţionează ca un vector al creativitătii şi al valorilor reale, deschis tuturor, un centru care invită oamenii să între într-o comunitate ce împărtăşeşte aceleași valori. Este o declarație manifest despre mândria de a fi român şi de a avea rădăcini adânci în istoria acestor locuri. Festivalul Antic Tomis este organizat de agentia de marketing cultural Groove Hour şi Asociatia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Litoal-Delta Dunării, alături de Primăria Constanţa si Consiliul Judeţean Constanţa.
Parteneri media: Radio Europa FM, Radio Vacanţa, Radio Constanţa, Radio România Cultural, TRV, Travel Mix, TV Neptun, Litoral TV, Evenimente Constanţa, Contantablog.net, www.i-Tour.ro, RATC, Replica, Telegraf, Drumliber.ro, Constănţeanul, Agerpres, Seară de seară, Şapte seri, Cityplex, RATC, Librăriile Cărtureşti.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii