Cele patru magazine real,- care nu fac parte din tranzacția cu Groupe Auchan rămân în continuare parte a METRO GROUP
Cele patru magazine real,- care nu fac parte din tranzacția cu Groupe Auchan rămân în continuare parte a METRO
09 Sep, 2013 19:31
ZIUA de Constanta
1025
Marime text
Magazinele real,- Arad, Constanţa Nord, Oradea Episcopia şi Suceava continuă să opereze sub brandul real,-
Cele patru magazine își continuă activitatea operațională în cadrul REAL HYPER MAGAZINE SRL, companie aflată în proprietatea METRO GROUP, păstrându-și același format și strategie pentru a oferi clienților prețuri mici și o gamă cât mai variată de produse pentru întreaga familie. Cele patru magazine vor continua astfel să fie aproape de consumatori printr-o gamă diversificată de produse necesare întregii familii, un raport calitate preț cât mai atractiv, prețuri mici, produse locale și o servire foarte bună și rapidă a clienților.
Adaptarea selecției de produse, îmbunătățirea permanenta a raportului calitate preț și reconfigurarea abordării consumatorului final vor fi prioritățile pentru etapa imediat următoare. Fiecare magazin îşi propune să fie destinaţia preferată de cumpărături în zona sa de acoperire, datorită prețurilor foarte bune practicate pentru un sortiment adaptat cerințelor clienților. Mai mult, întreaga gamă sortimentală va beneficia de produse locale grație parteneriatelor puternice cu producătorii locali din fiecare regiune, astfel încât clienții real,- să aibă acces la o gamă largă de produse alimentare și nealimentare românești. Programul de funcționare al magazinelor rămâne neschimbat.
O noua pagină de web este disponibilă la adresa www.real-hyper-magazine.ro
Vizitatorii site-ului www.real-hyper-magazine.ro vor avea acces la informații generale despre companie, magazine, servicii disponibile, oportunități privind noi locuri de muncă în cadrul acesteia etc. De asemenea, site-ul are o secțiune dedicată producătorilor locali din fiecare regiune, prin intermediul cărora clienții au acces la o gamă largă de produse alimentare şi nealimentare româneşti.
Totodată, societatea evidenţiază promisiunea adoptării unei conduite responsabile în afaceri, în raporturile cu clienţii, angajaţii, partenerii companiei, mediu şi societate în ansamblu, în cadrul proiectelor de responsabilitate socială a companiei.
Mai multe informații sunt disponibile pe www.real-hyper-magazine.ro
Cele patru magazine își continuă activitatea operațională în cadrul REAL HYPER MAGAZINE SRL, companie aflată în proprietatea METRO GROUP, păstrându-și același format și strategie pentru a oferi clienților prețuri mici și o gamă cât mai variată de produse pentru întreaga familie. Cele patru magazine vor continua astfel să fie aproape de consumatori printr-o gamă diversificată de produse necesare întregii familii, un raport calitate preț cât mai atractiv, prețuri mici, produse locale și o servire foarte bună și rapidă a clienților.
Adaptarea selecției de produse, îmbunătățirea permanenta a raportului calitate preț și reconfigurarea abordării consumatorului final vor fi prioritățile pentru etapa imediat următoare. Fiecare magazin îşi propune să fie destinaţia preferată de cumpărături în zona sa de acoperire, datorită prețurilor foarte bune practicate pentru un sortiment adaptat cerințelor clienților. Mai mult, întreaga gamă sortimentală va beneficia de produse locale grație parteneriatelor puternice cu producătorii locali din fiecare regiune, astfel încât clienții real,- să aibă acces la o gamă largă de produse alimentare și nealimentare românești. Programul de funcționare al magazinelor rămâne neschimbat.
O noua pagină de web este disponibilă la adresa www.real-hyper-magazine.ro
Vizitatorii site-ului www.real-hyper-magazine.ro vor avea acces la informații generale despre companie, magazine, servicii disponibile, oportunități privind noi locuri de muncă în cadrul acesteia etc. De asemenea, site-ul are o secțiune dedicată producătorilor locali din fiecare regiune, prin intermediul cărora clienții au acces la o gamă largă de produse alimentare şi nealimentare româneşti.
Totodată, societatea evidenţiază promisiunea adoptării unei conduite responsabile în afaceri, în raporturile cu clienţii, angajaţii, partenerii companiei, mediu şi societate în ansamblu, în cadrul proiectelor de responsabilitate socială a companiei.
Mai multe informații sunt disponibile pe www.real-hyper-magazine.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii