Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:29 22 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Clientii Dolce au acces la canalul Boom Sport One - 14.05.2009

ro

14 May, 2009 18:21 1779 Marime text

Începând din 15 mai 2009, Romtelecom Dolce le oferă clienţilor săi, în premieră, fotbal de cea mai înaltă calitate, ca urmare a acordului comercial încheiat între Romtelecom şi DTH Television Grup.
Clienţii Dolce vor beneficia gratuit de canalul Boom Sport One pentru o perioadă de maximum 2 luni, după care acesta va fi disponibil pe bază de abonament.  Astfel, clienţii Dolce se vor bucura, suplimentar, de până la 10 meciuri de fotbal live, pe săptămână, pe lângă cele deja oferite prin actuala ofertă Dolce.
Boom Sport One, canal deţinut de Boom, difuzează live si în exclusivitate meciurile din campionatele de fotbal ale Italiei, Serie A şi Spaniei, Primera Division, Preliminariile din America de Sud pentru Cupa Mondiala FIFA din 2010, si începând din luna august, Liga Campionilor.
“Prin acest parteneriat comercial, le oferim clienţilor noştri posibilitatea de a avea acces la mai mult conţinut de calitate, continuând strategia de a ne răsplăti clienţii cu pachete suplimentare. Acesta este încă un pas pe care îl facem pentru a le oferi clienţilor noştri fotbal de cea mai bună calitate, precum şi alte evenimente sportive de anvergură”, a declarat Joerg Zeddies, Director Executiv Comercial, Segment Rezidenţial, Romtelecom.
“Canalul Boom Sport One este un produs matur şi bine definit care s-a impus rapid drept un brand sportiv atractiv pe piaţa romaneasca de profil. Analizand configuraţia actuala a retransmisiilor sportive, putem spune că Boom Sport One este cu siguranţă un canal care îşi respectă în mod constant şi cu succes  promisiunea de a oferi clienţilor conţinut relavant şi de calitate”, a declarat Amit Levin, Director Executiv DTH Television Grup.
Dolce, unul dintre cele mai tinere branduri din portofoliul Romtelecom, a reuşit să convingă rapid publicul, prin cel mai bun raport calitate-preţ, înregistrând una dintre cele mai ridicate rate de creştere din Europa pentru servicii similare şi raportând aproape trei sferturi de milion de clienţi, la sfârşitul primului trimestru al lui 2009. Nivelul de satisfacţie a clienţilor Dolce este printre cele mai ridicate din Europa, în ceea ce priveşte calitatea serviciilor şi reacţia pozitivă faţă de brand.
Boom este un brand premium care oferă conţinut TV de înaltă calitate. Chiar şi pe o piaţă extrem de dinamică, familia de canale exclusive Boom continuă să ofere clienţilor săi programe atractive şi variate. Fie că este vorba despre filme, animaţie, muzică sau sport, Boom are o poziţie unică in Romania prin cele 8 canale proprii din portofoliul său.

Relaţii Publice
14 mai, 2009

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii