COSMOTE România continuă provocarea Ora Pământului, prin intermediul programelor sale de mediu
COSMOTE România continuă provocarea Ora Pământului, prin intermediul programelor sale de mediu
22 Mar, 2013 18:25
ZIUA de Constanta
1132
Marime text
COSMOTE România continuă să îi provoace şi anul acesta pe clienţi să se implice în protecţia mediului, prin intermediul programelor sale dedicate, I love recycling şi Adoptă o pădure, cu ocazia Orei Pământului care va fi celebrată pe 23 martie (în intervalul orar 20:30-21:30). Astfel, pentru fiecare telefon mobil vechi sau accesoriu colectat în vederea reciclării în orice magazin COSMOTE şi Germanos, începând cu 23 martie şi până la finalul lunii septembrie 2013, compania va planta câte un copac în pădurea COSMOTE.
Anul trecut, 1.900 de deşeuri de telefonie mobilă au fost colectate în magazinele companiei, iar în urma colectării acestora COSMOTE a plantat 1.900 de copaci şi alţi 5.000 în nume propriu, cu ajutorul a 200 de voluntari, angajaţi, bloggeri şi membri ai ONG-urilor partenere.
“COSMOTE România invită toţi românii să se alăture încă o dată iniţiativei noastre de a păstra un mediu verde, contribuind astfel la reîmpădurirea câtorva dintre zonele ţării, printr-un gest simplu de a preda terminalele vechi şi accesoriile în oricare dintre magazinele COSMOTE sau Germanos. Ca urmare a rezultatelor din 2012, suntem încrezători că şi mai multe persoane se vor alătura programului care debutează cu prilejul Orei Pământului, o iniţiativă internaţională la care vom lua parte şi în acest an”, a declarat Ruxandra Vodă, Corporate Affairs Senior Manager COSMOTE România.
Similar cu desfăşurarea de anul trecut a programului, ca urmare a colectării de telefoane mobile vechi şi accesorii începând cu 23 martie şi până la finalul lunii septembrie, angajaţii COSMOTE şi voluntarii vor planta în toamnă numărul de copaci rezultaţi din programul de anul acesta. I love recycling şi Adoptă o pădure sunt cele două programe alăturate în iniţiativa de a colecta telefoanele mobile vechi şi a reîmpăduri astfel câteva dintre zonele ţării.
Provocarea va fi transmisă angajaţilor şi clienţilor COSMOTE prin intermediul unei campanii de comunicare de web-bannere pe site-ul companiei şi pe intranet, al altor mijloace de comunicare internă şi al SMS-urilor.
Adoptă o pădure a fost lansat în 2009 în cadrul unui proiect-pilot în Căciulaţi, cu 5.000 de copaci plantaţi şi a continuat în 2010, prin plantarea a 10.000 de puieţi de stejar pe o suprafaţă de 20.000 metri pătraţi, în zona de Est a Ploieştiului. Proiectul a fost implementat cu sprijinul Asociaţiei MaiMultVerde şi al Serviciului de Gospodărire Urbană Ploieşti. Anul trecut, alţi 6.900 copaci au fost plantaţi pe 10 noiembrie în apropiere de Ploieşti, unde aproximativ 200 de persoane au dus mai departe implicarea şi interesul clienţilor COSMOTE şi Germanos în colectarea telefoanelor mobile vechi şi a accesoriilor, prin plantarea câte unui copac pentru fiecare dintre articolele colectate în 2012.
Din 2007, Ora Pământului este cel mai mare eveniment din lume pe durata căruia milioane de oameni sting lumina timp de o oră. Ora Pământului 2013 are loc sâmbătă, 23 martie, începând cu ora 20.30 (ora locală) şi reprezintă un apel global la acţiune, adresat fiecărui individ, fiecărei afaceri şi fiecărei comunităţi din lume. Ora Pământului 2013 este Momentul Provocării, în care companiile transmit o provocare clienţilor, celebrităţile îşi provoacă fanii, oraşele lansează provocări între ele şi prietenii se provoacă unii pe alţii să acţioneze pentru un mediu mai curat. Este un mesaj pentru a lua atitudine, pentru a ne asuma responsabilitatea, pentru a ne implica activ în construirea unui viitor sustenabil.
Ora Pământului este o iniţiativă a WWF (World Wide Fund for Nature).
În calitate de parte responsabilă şi activă a societăţii, COSMOTE România îşi implică angajaţii, clienţii, furnizorii şi partenerii de afaceri în diferite iniţiative şi programe care răspund cerinţelor mediului social din România. Printre programele de responsabilitate socială dezvoltate de COSMOTE România se numără: „Mesaje de iubire – campanie de SMS-uri de Anul Nou”, parteneriatul cu Asociaţia Telefonul Copilului, programul de colectare de DEEE-uri „I love recycling”, programul de plantare „Adoptă o pădure”, programul intern de protecţie a mediului înconjurător „Green Office” şi multe altele.
***
COSMOTE România avea aproximativ 6.3 milioane de clienţi la 31 decembrie 2012. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.cosmote.ro.
Anul trecut, 1.900 de deşeuri de telefonie mobilă au fost colectate în magazinele companiei, iar în urma colectării acestora COSMOTE a plantat 1.900 de copaci şi alţi 5.000 în nume propriu, cu ajutorul a 200 de voluntari, angajaţi, bloggeri şi membri ai ONG-urilor partenere.
“COSMOTE România invită toţi românii să se alăture încă o dată iniţiativei noastre de a păstra un mediu verde, contribuind astfel la reîmpădurirea câtorva dintre zonele ţării, printr-un gest simplu de a preda terminalele vechi şi accesoriile în oricare dintre magazinele COSMOTE sau Germanos. Ca urmare a rezultatelor din 2012, suntem încrezători că şi mai multe persoane se vor alătura programului care debutează cu prilejul Orei Pământului, o iniţiativă internaţională la care vom lua parte şi în acest an”, a declarat Ruxandra Vodă, Corporate Affairs Senior Manager COSMOTE România.
Similar cu desfăşurarea de anul trecut a programului, ca urmare a colectării de telefoane mobile vechi şi accesorii începând cu 23 martie şi până la finalul lunii septembrie, angajaţii COSMOTE şi voluntarii vor planta în toamnă numărul de copaci rezultaţi din programul de anul acesta. I love recycling şi Adoptă o pădure sunt cele două programe alăturate în iniţiativa de a colecta telefoanele mobile vechi şi a reîmpăduri astfel câteva dintre zonele ţării.
Provocarea va fi transmisă angajaţilor şi clienţilor COSMOTE prin intermediul unei campanii de comunicare de web-bannere pe site-ul companiei şi pe intranet, al altor mijloace de comunicare internă şi al SMS-urilor.
Adoptă o pădure a fost lansat în 2009 în cadrul unui proiect-pilot în Căciulaţi, cu 5.000 de copaci plantaţi şi a continuat în 2010, prin plantarea a 10.000 de puieţi de stejar pe o suprafaţă de 20.000 metri pătraţi, în zona de Est a Ploieştiului. Proiectul a fost implementat cu sprijinul Asociaţiei MaiMultVerde şi al Serviciului de Gospodărire Urbană Ploieşti. Anul trecut, alţi 6.900 copaci au fost plantaţi pe 10 noiembrie în apropiere de Ploieşti, unde aproximativ 200 de persoane au dus mai departe implicarea şi interesul clienţilor COSMOTE şi Germanos în colectarea telefoanelor mobile vechi şi a accesoriilor, prin plantarea câte unui copac pentru fiecare dintre articolele colectate în 2012.
Din 2007, Ora Pământului este cel mai mare eveniment din lume pe durata căruia milioane de oameni sting lumina timp de o oră. Ora Pământului 2013 are loc sâmbătă, 23 martie, începând cu ora 20.30 (ora locală) şi reprezintă un apel global la acţiune, adresat fiecărui individ, fiecărei afaceri şi fiecărei comunităţi din lume. Ora Pământului 2013 este Momentul Provocării, în care companiile transmit o provocare clienţilor, celebrităţile îşi provoacă fanii, oraşele lansează provocări între ele şi prietenii se provoacă unii pe alţii să acţioneze pentru un mediu mai curat. Este un mesaj pentru a lua atitudine, pentru a ne asuma responsabilitatea, pentru a ne implica activ în construirea unui viitor sustenabil.
Ora Pământului este o iniţiativă a WWF (World Wide Fund for Nature).
În calitate de parte responsabilă şi activă a societăţii, COSMOTE România îşi implică angajaţii, clienţii, furnizorii şi partenerii de afaceri în diferite iniţiative şi programe care răspund cerinţelor mediului social din România. Printre programele de responsabilitate socială dezvoltate de COSMOTE România se numără: „Mesaje de iubire – campanie de SMS-uri de Anul Nou”, parteneriatul cu Asociaţia Telefonul Copilului, programul de colectare de DEEE-uri „I love recycling”, programul de plantare „Adoptă o pădure”, programul intern de protecţie a mediului înconjurător „Green Office” şi multe altele.
***
COSMOTE România avea aproximativ 6.3 milioane de clienţi la 31 decembrie 2012. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.cosmote.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii