Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:28 22 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

COSMOTE România lansează o nouă campanie de promovare a portofoliului de business

ro

03 May, 2012 18:48 1229 Marime text
COSMOTE România prezintă o nouă campanie de promovare, dezvoltată de către Ogilvy&Mather România, care scoate în evidenţă soluţiile integrate pe care compania le oferă clienţior săi business ce optează pentru a spori productivitatea angajaţilor lor prin adoptarea de soluţii de comunicare personalizate de înaltă calitate.

Clienţii business ai COSMOTE pot oferi angajaţilor lor cele mai moderne unelte de productivitate de la cel mai dinamic operator de pe piaţă: pachete de comunicare nelimitată de voce şi date, cele mai bune oferte de transfer de date utilizând fie un modem 3G fie un telefon mobil, soluţii eficiente de telefonie mobilă şi fixă împreună cu Romtelecom, gestionare în timp real a bugetului de comunicare, consultanţi dedicaţi pentru soluţii personalizate şi tarife competitive pentru telefoane mobile, tablete şi laptopuri, acces la e-mail pe telefonul mobil, acoperire excelentă şi calitate înaltă a serviciului de Relaţii cu clienţii.

Toate aceste beneficii sunt prezentate în noua campanie de promovare a portofoliului COSMOTE Business, lansată zilele acestea pe principalele canale de televiziune. COSMOTE România oferă soluţii personalizate de business cu scopul de a creşte eficienţa şi performanţele oricărei companii. Campania subliniază faptul că succesul oricărei companii depinde de deciziile luate de fiecare membru al echipei, spotul TV transmiţând ideea că un manager de succes le furnizează oamenilor săi instrumentele necesare pentru a le maximiza potenţialul de productivitate şi a-i sprijini în activităţile lor zilnice.

O afacere puternică şi de succes începe cu o comunicare foarte bună. Top managementul trebuie să fie conectat în permanenţă cu toate noutăţile din interiorul şi din afara companiei, iar tehnologia oferă acum această posibilitate. COSMOTE consideră că angajaţii sunt unul dintre principalii vectori de creştere ai unei afaceri şi, de asemenea, aceştia reprezintă un factor cheie de decizie. Angajaţii au nevoie de o bună comunicare astfel încât compania să poată avea cea mai bună performanţă de pe piaţă", a declarat Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager, COSMOTE România.

Noua campanie de promovare a portofoliului COSMOTE Business arată că orice companie poate fi pe primul loc dacă utilizează cel mai eficient mix de instrumente de comunicare. COSMOTE Business oferă atât soluţii standard, cât şi soluţii personalizate, pentru a acoperi o gamă variată de nevoi.

Echipa COSMOTE care a coordonat realizarea noii campanii de promovare este alcătuită din: Dana Bursuc - Marketing Communications Senior Manager, Valentin Stoenescu - Head of Postpaid & Corporate Marketing Communication, Diana Grosu - Junior Brand Manager.

Echipa Ogilvy&Mather care a contribuit la această campanie este formată din: Anca Ungureanu - Art Director, Călin Marcu - Copywriter, Titus Dumitrescu - Creative Director, Andreea Hascu - Account Director, Iuliana Grigore - Account Manager, Oana Ioja - Account Executive şi Cristian Serban - AV Producer.

Echipa de producţie din partea Reload este alcătuită din: Sebastian Tudor - Producer, Traian Ardac - Production Manager, Oana Rapeanu - Production Coordinator şi Paolo Amelie - Regizor.

Accesaţi acest link pentru a viziona spotul TV care prezintă povestea unei companii de succes.

***

COSMOTE România avea aproximativ 6,5 milioane de clienţi la 31 decembrie 2011. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.5 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.cosmote.ro.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii