COSMOTE România lansează o nouă campanie de promovare în cadrul platformei „Timp să ascultăm"
COSMOTE România lansează o nouă campanie de promovare în cadrul platformei „Timp să ascultăm"Bucureşti, 9 februarie 2012
COSMOTE România a lansat o nouă declinare a platformei de comunicare „Timp să ascultăm", punând accentul pe importanţa de a-i avea aproape pe cei dragi, chiar şi atunci când sunt plecaţi. Compania de telefonie mobilă ne ajută să realizăm acest lucru prin aducerea a două persoane împreună prin intermediul magiei tehnologiei. Ce poate fi mai important decât să auzi vocea celui drag?
Noul spot TV „Spiriduşul" este în linie cu acest obiectiv şi pune accent pe avantajele oferite de abonamentele de voce şi date ale companiei, evidenţiind preocuparea copilului pentru a termina o conversaţie, nu pentru că ar putea consuma minute, ci pentru că este nerăbdătoare să audă vocea tatălui său, care ar putea suna din clipă în clipă.
„Fără sentimente şi fără posibilitatea de a le împărtăşi, telefonia mobilă este numai un exerciţiu de tehnologie şi măiestrie inginerească. Cu acest nou spot, am decis să continuăm în spiritul conceptului „Fluturele" şi să apelăm la latura afectivă a fiecărui utilizator de telefonie mobilă, arătând că oricât de mult ar avea de vorbit, noi le putem oferi serviciul de care au nevoie. COSMOTE adaugă astfel o notă emoţională mesajului adresat tuturor consumatorilor", a declarat Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager, COSMOTE România.
Atât spotul „Fluturele", cât şi „Mama şi fiul" au emoţionat audienţa şi au atras multe reacţii pozitive în social media, aşa că această continuare a campaniei „Timp să ascultăm" a venit de la sine. COSMOTE România propune abonamente de voce care oferă timpul necesar de a asculta şi de a vorbi fără grabă.
Spotul TV „Spiriduşul" promovează planul tarifar de voce XL, care pentru doar 18,60 euro pe lună (TVA inclus) oferă 250 minute naţionale şi internaţionale, 2000 de minute şi 2000 de SMS-uri în reţea, 150 MMS-uri şi 1500 de minute pentru apeluri video în reţea, 2000 minute către numerele fixe din reţeaua Romtelecom, precum şi 150 MB trafic de date.
Campania a fost realizată de Papaya Advertising, care colaborează cu Ogilvy România pentru campaniile de business şi de abonamente ale COSMOTE.
Echipa COSMOTE care a coordonat realizarea noii campanii de promovare este alcătuită din: Dana Bursuc - Senior Marketing & Communication Manager, Valentin Stoenescu - Head of Postpaid & Corporate Marketing Communication, Diana Grosu - Junior Brand Manager.
Echipa Papaya Advertising care a contribuit la această campanie este alcătuită din: Robert Tiderle - Creative Director, Andrada Sas - Copywriter, Rares Dumitrel - Art Director şi Ramona Sima - Client Service Director. Echipa de producţie a fost formată din: Family Film - casă de producţie, Razvan Marculescu - regizor şi Marius Panduru - DOP.
Accesaţi acest link pentru a viziona spotul TV care arată povestea unui tată fericit, care este mai important pentru fetiţa lui decât spiriduşul care îi indeplineşte dorinţele.
Pentru mai multe detalii, vizitaţi www.cosmote.ro
***
COSMOTE România avea 6,5 milioane de clienţi la 30 septembrie 2011. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.cosmote.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp