Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
13:47 25 08 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

COSMOTE România lansează "Veteranul", o nouă campanie care promovează portofoliul de abonamente

ro

06 Jun, 2012 17:56 1489 Marime text
COSMOTE România lansează "Veteranul", o nouă campanie de advertising, creată de Papaya Advertising, care promovează beneficiile portofoliului de abonamente, ca parte a platformei de comunicare "Time to listen". Campania este centrată pe importanța serviciului de Internet în viața de zi cu zi, care te ajută să descoperi poveștile nespuse.

"Platforma noastră de comunicare încurajează consumatorii să îi asculte mai mult pe cei din jurul lor. Prin această nouă campanie, încurajăm clienţii să exploreze mai mult și să folosească Internetul pentru a se bucura de toate informațiile disponibile online, deoarece anumite povești trebuie descoperite", a declarat Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager COSMOTE România.

Noul spot TV COSMOTE arată că primele impresii nu sunt întotdeauna corecte şi că uneori avem opinii eronate, accentuând faptul că poveștile nespuse pot fi descoperite cel mai ușor navigând online cu ajutorul planurilor tarifare COSMOTE. Abonamentul COSMOTE XL promovat în reclamă oferă 150 MB trafic de date, care îți permite să explorezi și să afli mai multe povești. Acest pachet mai include și alte beneficii, precum: 250 de minute naționale și internaționale, 2.000 de minute în rețea, 2.000 de SMS-uri în rețea, 150 de MMS-uri în rețea, 1.500 video call-uri în rețea și 2.000 de minute către numere Romtelecom, totul pentru 18.6 euro/lună (TVA inclus).

Echipa care a coordonat crearea noii campanii publicitare din partea COSMOTE România este formată din: Dana Bursuc - Marketing Communications Senior Manager, Valentin Stoenescu - Acting Retail Communications Department Manager, Diana Grosu - Junior Brand Manager.

Membrii echipei Papaya care au creat şi implementat campania sunt: Robert Tiderle - Creative Director, Andrada Sas - Copywriter, Petru Cuciuc - Art Director, Ramona Sima - Client Service.

Producţia reclamei a fost realizată cu ajutorul casei de producţie Family film: Răzvan Mărculescu - Director și Alex Sterian - DOP.

Pentru a vedea spotul TV dați click aici.

Petru mai multe detalii, vă rugăm să vizitați www.cosmote.ro.

***

COSMOTE Romania avea 6.4 milioane de clienți la 31 Martie 2012. Lansată în 2005, COSMOTE România a atins cea mai rapidă dezvoltare de rețea din Europa, potrivit raportului Citigroup din Iunie 2007. În mai puțin de 5 ani, COSMOTE România și-a depășit competitorii în ceea ce privește acoperirea națională a rețelei. Astăzi, COSMOTE România oferă comunicare integrată la peste 99% din populație și 90% din teritoriu. COSMOTE România este o subsidiară a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai puternică prezență în Europa de Sud-Est, având aproximativ 20.4 milioane de clienți în Grecia, Albania, Bulgaria și România. Pentru mai multe informații, vizitați www.cosmote.ro

 

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii