Cu ocazia Zilei Mediului, angajații Romtelecom și COSMOTE România contribuie la menținerea un spațiu de muncă sustenabil
Cu ocazia Zilei Mediului, angajații Romtelecom și COSMOTE România contribuie la menținerea un spațiu de muncă
05 Jun, 2014 14:27
ZIUA de Constanta
1449
Marime text
Romtelecom și COSMOTE România continuă să ofere un spațiu de muncă sustenabil, prin implicarea angajaților în implementarea sistemului de management integrat în domeniul calității, sănătății și securității ocupaționale și mediului. Astfel, resursele sunt utilizate eficient, contribuind la o mai bună protecție a mediului înconjurător.
În 2013, angajații Romtelecom și COSMOTE au utilizat eficient resursele și au obținut rezultate importante în protejarea mediului prin reducerea consumului pe diferite segmente sau reciclarea materialelor:
- 4 milioane de kilowați de energie electrică au fost economisiți de rețeaua COSMOTE datorită măsurilor specifice de economisire implementate în 2013;
- În ambele companii au fost reciclate 1.073 kg de echipamente electronice și 783 kg de baterii din magazine și depozite;
- Au fost colectate cu 100% mai multe telefoane și accesorii de COSMOTE în comparație cu 2012, în timp ce cantitatea de baterii portabile colectate a crescut cu aproximativ 15%;
- 1.356,7 tone de deșeuri tehnologice rezultate din activitățile de întreținere a rețelei și 28,69 tone de baterii industriale au fost reciclate de Romtelecom;
- 3,8 tone de echipamente IT au fost trimise de COSMOTE către reciclare;
- 23,5 tone de hârtie rezultate din activități de birou pentru ambele companii au fost trimise către reciclare;
- Cantitatea de hârtie utilizată în birourile și magazinele COSMOTE a scăzut cu 27%, în timp ce cantitatea trimisă spre reciclare a fost cu 100% mai mare în comparație cu 2012;
- Au fost plantați 9.000 de copaci lângă Alexandria și, respectiv, Ploiești de către angajații Romtelecom și COSMOTE.
“În fiecare an, continuăm implementarea de programe de mediu pentru birouri, magazine, depozite și rețele de telecomunicații, proiecte care ne ajută la îmbunătățirea volumelor de resurse salvate și reciclate. Prin aceste inițiative, angajații Romtelecom și COSMOTE contribuie activ și decisiv pentru dezvoltarea sustenabilă a mediului”, a declarat Ruxandra Vodă, Director Comunicare Romtelecom și COSMOTE România.
Mai mult, în fiecare an, angajații Romtelecom și COSMOTE contribuie esențial, în calitate de voluntari, la implementarea a diferite proiecte pentru protecția mediului precum Green Office, I Love Recycling, Crosul Pădurii sau Adoptă o Pădure. Încă din 2008, Green Office a fost un program de succes concentrat pe educarea angajaților companiilor pentru reutilizarea și reciclarea resurselor din activitățile de bază din birouri. În 2014, Romtelecom și COSMOTE România vor implementa și o campanie de comunicare internă care va contribui la aprofundarea informațiilor despre sistemului de management integrat în domeniul calității, sănătății și securității ocupaționale și mediului, precum și conștientizarea importanței colectării selective și reducerii consumului de resurse.
Romtelecom și COSMOTE România vor continua să monitorizeze îndeaproape consumul altor resurse din cadrul companiilor precum apa, combustibilul și electricitatea în rețelele de telecomunicații. De asemenea, cele două companii trimit către reciclare excesul de materiale din depozite (carton, plastic) și uleiurile lubrifiante arse de la generatoarele de la staţiile de bază.
Mai multe detalii despre programele de responsabilitate corporativă sunt disponibile pe www.romtelecom.ro și www.cosmote.ro.
***
Despre Romtelecom
Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piaţa românească de telecomunicaţii, Romtelecom ofera astăzi o gamă completă de servicii de comunicare şi divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune, internet şi voce. La finalul primului trimestru din 2014, Romtelecom avea peste 4,84 milioane de abonamente în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi voce, precum şi soluţii complexe de business ICT. Mai multe detalii despre companie sunt disponibile pe www.romtelecom.ro.
Despre COSMOTE România
COSMOTE România avea aproximativ 6 milioane de clienţi la 31 martie 2014. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte acoperirea naţională a rețelei. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 15,5 milioane de clienţi. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.cosmote.ro.
În 2013, angajații Romtelecom și COSMOTE au utilizat eficient resursele și au obținut rezultate importante în protejarea mediului prin reducerea consumului pe diferite segmente sau reciclarea materialelor:
- 4 milioane de kilowați de energie electrică au fost economisiți de rețeaua COSMOTE datorită măsurilor specifice de economisire implementate în 2013;
- În ambele companii au fost reciclate 1.073 kg de echipamente electronice și 783 kg de baterii din magazine și depozite;
- Au fost colectate cu 100% mai multe telefoane și accesorii de COSMOTE în comparație cu 2012, în timp ce cantitatea de baterii portabile colectate a crescut cu aproximativ 15%;
- 1.356,7 tone de deșeuri tehnologice rezultate din activitățile de întreținere a rețelei și 28,69 tone de baterii industriale au fost reciclate de Romtelecom;
- 3,8 tone de echipamente IT au fost trimise de COSMOTE către reciclare;
- 23,5 tone de hârtie rezultate din activități de birou pentru ambele companii au fost trimise către reciclare;
- Cantitatea de hârtie utilizată în birourile și magazinele COSMOTE a scăzut cu 27%, în timp ce cantitatea trimisă spre reciclare a fost cu 100% mai mare în comparație cu 2012;
- Au fost plantați 9.000 de copaci lângă Alexandria și, respectiv, Ploiești de către angajații Romtelecom și COSMOTE.
“În fiecare an, continuăm implementarea de programe de mediu pentru birouri, magazine, depozite și rețele de telecomunicații, proiecte care ne ajută la îmbunătățirea volumelor de resurse salvate și reciclate. Prin aceste inițiative, angajații Romtelecom și COSMOTE contribuie activ și decisiv pentru dezvoltarea sustenabilă a mediului”, a declarat Ruxandra Vodă, Director Comunicare Romtelecom și COSMOTE România.
Mai mult, în fiecare an, angajații Romtelecom și COSMOTE contribuie esențial, în calitate de voluntari, la implementarea a diferite proiecte pentru protecția mediului precum Green Office, I Love Recycling, Crosul Pădurii sau Adoptă o Pădure. Încă din 2008, Green Office a fost un program de succes concentrat pe educarea angajaților companiilor pentru reutilizarea și reciclarea resurselor din activitățile de bază din birouri. În 2014, Romtelecom și COSMOTE România vor implementa și o campanie de comunicare internă care va contribui la aprofundarea informațiilor despre sistemului de management integrat în domeniul calității, sănătății și securității ocupaționale și mediului, precum și conștientizarea importanței colectării selective și reducerii consumului de resurse.
Romtelecom și COSMOTE România vor continua să monitorizeze îndeaproape consumul altor resurse din cadrul companiilor precum apa, combustibilul și electricitatea în rețelele de telecomunicații. De asemenea, cele două companii trimit către reciclare excesul de materiale din depozite (carton, plastic) și uleiurile lubrifiante arse de la generatoarele de la staţiile de bază.
Mai multe detalii despre programele de responsabilitate corporativă sunt disponibile pe www.romtelecom.ro și www.cosmote.ro.
***
Despre Romtelecom
Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piaţa românească de telecomunicaţii, Romtelecom ofera astăzi o gamă completă de servicii de comunicare şi divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune, internet şi voce. La finalul primului trimestru din 2014, Romtelecom avea peste 4,84 milioane de abonamente în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi voce, precum şi soluţii complexe de business ICT. Mai multe detalii despre companie sunt disponibile pe www.romtelecom.ro.
Despre COSMOTE România
COSMOTE România avea aproximativ 6 milioane de clienţi la 31 martie 2014. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte acoperirea naţională a rețelei. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 15,5 milioane de clienţi. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.cosmote.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii