Cupa Coca-Cola în faza regională
Cupa Coca-Cola în faza regională
18 Apr, 2013 12:49
ZIUA de Constanta
1076
Marime text
București, 18 aprilie 2013 – 41 de echipe de fete și băieți din toată țara au ajuns în semifinalele Cupei Coca-Cola 2013, cea mai mare competiție națională de fotbal la nivel de liceu. Primele meciuri ale etapei regionale a competiției se vor juca în weekendul 20-21 aprilie 2013, în centrele regionale de la Iași și Pitești.
Din totalul de 458 de echipe înscrise la start, 41 de echipe de fete și băieți vor continua competiția, în următoarele săptămâni, în cele 4 centre de joc regionale de la Iași, Pitești, Târgu-Mureș (27-28 aprilie) și Oradea (11-12 mai). Ele se vor lupta pentru șansa de a ajunge în finala Cupei Coca-Cola, care se va desfășura la București, la finalul lunii mai.
Peste 5.000 de elevi din 397 de licee din ţară – aproximativ 30% din numărul total de licee din România – s-au înscris anul acesta în Cupa Coca-Cola. Mai mult de 4000 de goluri au fost înscrise până acum de liceeni, în cele 443 de meciuri disputate în etapa locală a competitiei.
”Bilanțul intermediar al Cupei Coca-Cola ne bucură cu adevărat: peste 5.000 de liceeni înscriși, peste 400 de meciuri jucate și mai mult de 4000 de goluri înscrise. Așteptăm cu nerăbdare să aflăm care sunt echipele care ajung la București în finala Cupei Coca-Cola”, spune Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager - România & Moldova
Cele mai bune două echipe de fete şi de băieţi din totalul liceelor înscrise sunt desemnate campioane naţionale la fotbal în sală, în Cupa Coca-Cola. Anul acesta, campioanele vor avea parte de o experienţă inedită - un cantonament similar antrenamentelor “tricolorilor” la baza sportivă de pregătire din Mogoşoaia. În plus, jucătorii şi antrenorii echipelor câştigătoare vor primi din partea Vodafone o tabletă pentru a împărtăşi cu cei dragi momentele cantonamentului. Vicecampioanele Cupei la fete şi băieţi, precum şi antrenorii acestora vor primi câte un telefon de ultimă generaţie.
Despre Cupa Coca-Cola
Cupa Coca-Cola este un program al Sistemului Coca-Cola România de promovare a stilului de viaţă activ, dezvoltat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naţionale şi Federaţia Română de Fotbal. Vodafone România este sponsor principal, iar Intersport este partener tehnic.
Programul Cupei Coca-Cola 2013:
25 februarie - 30 martie: Faza pe judeţ
Echipele înscrise au concurat în faza pe oraş, în cele 24 de judeţe centre de joc, iar cele mai bune echipe au mers mai departe în faza pe regiune.
În aceeaşi perioadă, Bucureşti a găzduit meciurile decisive între echipele de fete şi băieţi din Capitală, care și-au disputat locurile direct pentru turneul final. Cele mai bune două echipe din fiecare categorie sunt finaliste în ultima etapă a competiţiei.
19 aprilie - 12 mai: Faza regională cu centre de desfăşurare la Iaşi şi Piteşti (20-21 aprilie), Târgu-Mureş (27 – 28 aprilie), Oradea (11-12 mai). Echipele câștigătoare în faza regională merg mai departe în faza finală.
24-26 mai: Faza finală, care va avea loc la Bucureşti
Mai multe detalii despre mecanismul competiţiei sunt disponibile pe site-ul oficial al competiţiei www.cupacoca-cola.ro.
Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor din întreaga lume peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare.
Alături de Coca-Cola, recunoscută ca fiind cea mai valoroasă marcă din lume, compania comercializează o gamă variată de produse ce include băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi răcoritoare cu conţinut caloric scăzut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, băuturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Având cea mai mare reţea de distribuţie din lume, compania Coca-Cola este prezentă în peste 200 de ţări, consumul produselor companiei depăşind 1.8 miliarde de porţii pe zi.
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).
Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com sau să ne urmăriţi pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.
Din totalul de 458 de echipe înscrise la start, 41 de echipe de fete și băieți vor continua competiția, în următoarele săptămâni, în cele 4 centre de joc regionale de la Iași, Pitești, Târgu-Mureș (27-28 aprilie) și Oradea (11-12 mai). Ele se vor lupta pentru șansa de a ajunge în finala Cupei Coca-Cola, care se va desfășura la București, la finalul lunii mai.
Peste 5.000 de elevi din 397 de licee din ţară – aproximativ 30% din numărul total de licee din România – s-au înscris anul acesta în Cupa Coca-Cola. Mai mult de 4000 de goluri au fost înscrise până acum de liceeni, în cele 443 de meciuri disputate în etapa locală a competitiei.
”Bilanțul intermediar al Cupei Coca-Cola ne bucură cu adevărat: peste 5.000 de liceeni înscriși, peste 400 de meciuri jucate și mai mult de 4000 de goluri înscrise. Așteptăm cu nerăbdare să aflăm care sunt echipele care ajung la București în finala Cupei Coca-Cola”, spune Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager - România & Moldova
Cele mai bune două echipe de fete şi de băieţi din totalul liceelor înscrise sunt desemnate campioane naţionale la fotbal în sală, în Cupa Coca-Cola. Anul acesta, campioanele vor avea parte de o experienţă inedită - un cantonament similar antrenamentelor “tricolorilor” la baza sportivă de pregătire din Mogoşoaia. În plus, jucătorii şi antrenorii echipelor câştigătoare vor primi din partea Vodafone o tabletă pentru a împărtăşi cu cei dragi momentele cantonamentului. Vicecampioanele Cupei la fete şi băieţi, precum şi antrenorii acestora vor primi câte un telefon de ultimă generaţie.
Despre Cupa Coca-Cola
Cupa Coca-Cola este un program al Sistemului Coca-Cola România de promovare a stilului de viaţă activ, dezvoltat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naţionale şi Federaţia Română de Fotbal. Vodafone România este sponsor principal, iar Intersport este partener tehnic.
Programul Cupei Coca-Cola 2013:
25 februarie - 30 martie: Faza pe judeţ
Echipele înscrise au concurat în faza pe oraş, în cele 24 de judeţe centre de joc, iar cele mai bune echipe au mers mai departe în faza pe regiune.
În aceeaşi perioadă, Bucureşti a găzduit meciurile decisive între echipele de fete şi băieţi din Capitală, care și-au disputat locurile direct pentru turneul final. Cele mai bune două echipe din fiecare categorie sunt finaliste în ultima etapă a competiţiei.
19 aprilie - 12 mai: Faza regională cu centre de desfăşurare la Iaşi şi Piteşti (20-21 aprilie), Târgu-Mureş (27 – 28 aprilie), Oradea (11-12 mai). Echipele câștigătoare în faza regională merg mai departe în faza finală.
24-26 mai: Faza finală, care va avea loc la Bucureşti
Mai multe detalii despre mecanismul competiţiei sunt disponibile pe site-ul oficial al competiţiei www.cupacoca-cola.ro.
Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor din întreaga lume peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare.
Alături de Coca-Cola, recunoscută ca fiind cea mai valoroasă marcă din lume, compania comercializează o gamă variată de produse ce include băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi răcoritoare cu conţinut caloric scăzut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, băuturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Având cea mai mare reţea de distribuţie din lume, compania Coca-Cola este prezentă în peste 200 de ţări, consumul produselor companiei depăşind 1.8 miliarde de porţii pe zi.
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).
Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com sau să ne urmăriţi pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii