Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
08:18 26 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Flanco aduce tehnologia de ultimă oră la Noaptea Devoratorilor de Publicitate din Constanța

ro

02 Oct, 2012 22:02 1343 Marime text

Noaptea Devoratorilor de Publicitate vine pe 5 octombrie 2012 la Constanța

Bilete disponibile la Casa de Cultură a Sindicatelor și Maritimo Shopping Center (InfoDesk), la preţul de 30 de lei

Constanța, 2 octombrie 2012: Flanco, cel mai creativ retailer, aduce Noaptea Devoratorilor de Publicitate, singura selecție de spoturi publicitare din toată lumea, realizată de Jean Marie Boursicot, în Constanța, pe data de 5 octombrie 2012. În cadrul evenimentului desfășurat la Casa de Cultură a Sindicatelor, spectatorii vor putea viziona 290 de reclame alese pe muchie, vor avea parte de concursuri de creativitate, se vor juca și vor putea testa tehnologie de ultimă oră. Seara va fi animată cu un show devorator de stand up comedy by Teo.

Anul acesta, selecţia lui Jean Marie Boursicot include un record de reclame românești selectate - 13, iar spotul românesc Gelozia - IQads - deschide evenimentul.

Flanco energizează și dinamizează Noaptea Devoratorilor de Publicitate în 2012

Pentru că tehnologia pătrunde din ce în ce mai mult în viața fiecăruia dintre noi, Flanco face o demonstrație despre cum putem privi mai relaxați reclame și cum putem rezista fără să schimbăm "postul" toată noaptea, aducând în mijlocul publicului echipamente de ultimă generație. Pentru că la 5 ore de reclame este recomandată și puțină mișcare, iar distracția este cuvântul de bază al serii, Flanco animă atmosfera cu Microsoft Xbox 360.

Noaptea este lungă, dar cu ajutorul cafelei și a sucului, pe care le vor putea face chiar spectatorii, zorii zilei vor găsi sala încă plină. Popcornul merge de minune și cu reclame, nu doar la film, așa că va fi la discreție.

"În acest an, doza de energie creativă este transmisă publicului atât prin intermediul reclamelor atent selecționate de Jean Marie Boursicot, cât și cu ajutorul tehnologiei de ultimă oră oferită de produsele electroIT. Astfel, publicul din Constanța se va bucura vineri de selecția celor mai reușite creații publicitare, iar în pauze va putea testa produse electronice și electrocasnice menite să îi facă viața mai ușoară", a declarat Marina Zara, Marketing Director Flanco.

Parteneri media

Partenerii media ai evenimentului sunt postul de televiziune MTV România, postul de radio Pro FM, publicațiile Playboy, The One, InStyle și Șapte Seri, site-urile playboy.ro, one.ro, apropo.ro, 220.ro, iqads.ro, bestjobs.ro. Blogger-ul oficial al evenimentului este Cabral (cabral.ro).

Partenerii media locali numără postul de televiziune Neptun TV, postul de radio Radio România Constanța, publicaţia Observator de Constanța și site-ul citynights.ro. Evenimentul este susținut și de blogger-ul Adrian Boioglu (boio.ro).

Bilete

Biletele sunt disponibile la Casa de Cultură a Sindicatelor (B-dul Alexandru Lapușneanu nr. 1) și Maritimo Shopping Center - InfoDesk (Blvd. Aurel Vlaicu nr. 220) la preţul de 30 de lei.

Următoarele evenimente Noaptea Devoratorilor de Publicitate vor avea loc în Arad - 12 octombrie, Iași - 19 octombrie, Timișoara - 26 octombrie, Cluj - 3 noiembrie.

Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate:

Noaptea Devoratorilor de Publicitate a devenit, datorită ingredientelor sale - bună dispoziție, creativitate, pasiune pentru reclame - unul dintre cele mai așteptate și mai apreciate evenimente de la noi din țară. Spectacolul imaginat de Jean Marie Boursicot a fost prezentat în România, pentru prima dată, în 1995.
Jean Marie Boursicot, cinefil înrăit încă de la vârsta de 3 ani, a imaginat conceptul Nopții Devoratorilor de Publicitate pe vremea când bătea cinematografele din Marseille. Înregistrat în Cartea Recordurilor pentru colecția sa mamut de filme publicitare, 700.000 la număr, care se îmbogățește anual cu 10.000-20.000 de clipuri, Jean Marie Boursicot și-a văzut visul cu ochii în 1981, la Kinopanorama.

În fiecare an, peste 40 de țări se bucură de maratonul creațiilor publicitare, iar Noaptea Devoratorilor de Publicitate se întinde de la Vladivostok la New York, trecând prin Praga, Singapore, Insulele Mauritius, Panama, Sydney sau Hong Kong. Spectacolul adună producții publicitare din peste 60 de țări, întinse pe parcursul a șase ore.

Despre 4 ACE - pr&publicity

4 ACE este în topul agențiilor de PR full service 100% românești, prezentă în domeniu din 2002. 4 ACE este o echipă formată din consultanți PR, specializaţi în strategie, publicity, management de eveniment, PR Online, PR intern, management de criză, investors relations. Din portofoliul agenţiei fac parte Astellas, Baumix, Dermastyle, Genius, Flanco, Indesit, Singer, Societatea Română de Medicină Estetică și Dermatologie Cosmetică și Chirurgicală. Pentru mai multe detalii, vizitaţi site-ul www.4ace.ro

Despre MSA Events

MSA Events este cea mai dinamică agenţie organizatoare de evenimente din Transilvania, cu o experienţă bogată la nivel naţional şi internaţional. Cu sediul în Cluj, capitala Transilvaniei, MSA Events oferă de 15 ani un mix de servicii integrate, adaptate necesităţilor companiilor aflate în proces de expansiune, cu o viziune mereu inovatoare. Agenţia are în portofoliu sute de evenimente de marcă, cum ar fi Noaptea Devoratorilor de Publicitate, lansarea unor brand-uri turistice de oraş sau concerte de amploare cu Goran Bregovic, Genesis, Parov Stelar, Haddaway sau Buena Vista Social Club. www.msa.ro

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii