Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
04:34 25 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Generali Asigurari răsplăteşte şoferii responsabili cu reduceri de până la 20% pentru asigurarea CASCO

ro

11 Oct, 2010 18:14 1216 Marime text
Beneficii suplimentare: servicii de asistenţă rutieră, extindere teritorială în afara României şi servicii rapide de soluţionare a daunelor

Bucureşti, 11 octombrie 2010. Generali Asigurări desfăşoară până pe 15 decembrie o campanie promoţională, dedicată segmentului CASCO, prin care se oferă clienţilor noi reduceri de până la 20%. Oferta este personalizată în funcţie de profilul fiecărui client în parte, fiind răsplătite, în special, categoriile de şoferi care s-au dovedit în timp a fi mai prudente în trafic şi mai responsabile.

Specialiştii în asigurări auto de la Generali Asigurări au constatat, în urma unei analize a portofoliului de clienţi existenţi, că şoferii cu vârsta de peste 28 de ani, care deţin permis de conducere de cel puţin 4 ani şi au cel puţin un copil minor sunt mai responsabili şi conduc mai prudent. În plus, există chiar o corelaţie cu mărcile de maşini pe care aceştia le conduc, remarcându-se că anumite mărci înregistrează mai puţine incidente în trafic. În consecinţă, compania a venit în întâmpinarea acestui tip de şoferi responsabili cu oferte speciale.

"Reducerile acordate au fost stabilite în urma unei analize detaliate a portofoliului de asigurări auto al companiei, precum şi în baza istoricului daunelor. Am dorit să-i răsplătim pe acei şoferi care au grijă de maşină, de viaţa lor şi a celorlalţi, care nu se aventurează în trafic. Mai mult, ţinând cont de acelaşi principiu, bonusurile de reînnoire sunt foarte atractive, în cazul în care nu există daune sau dacă numărul acestora este redus. Această iniţiativă face parte dintr-o strategie mai extinsă a Generali Asigurări, de segmentare din ce în ce mai detaliată a clienţilor, pentru ca ofertele pe care le propunem să fie cât mai corecte, în concordanţă cu riscul şi cu profilul clientului", a declarat Adrian Marin, Director General Adjunct, Generali Asigurări.

Clienţii CASCO Generali Asigurări beneficiază în plus de o serie de avantaje suplimentare. Compania le oferă serviciu de asistenţă rutieră ASIST PLUS, în toată ţara, 24 de ore din 24, cu call-center dedicat. De asemenea, extinderea teritorială în afara României este un serviciu inclus. În plus, clienţii Generali au la dispoziţie o reţea teritorială de soluţionare a daunelor, conectată on-line la un sistem informatic avansat, care permite soluţionarea, în condiţii optime şi rapide, a oricărei solicitări de despăgubire, precum şi opţiunea efectuării plăţii direct către unităţile service.

De asemenea, plata despăgubirilor pentru daune externe se face prin intermediul EUROP ASSISTANCE direct la unitatea reparatoare, asiguratul nefiind nevoit să plătească efectuarea reparaţiei.

Asigurarea auto CASCO acoperă următoarele riscuri: incendiu, explozie, trăsnet, furt total sau parţial al autovehiculului, avarii accidentale, evenimente naturale sau evenimente socio-politice.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii