HEINEKEN România anunță rezultatele în aria de Sustenabilitate pentru 2013 - investițiile în tehnologie au adus cea mai mare scădere a emisiilor de carbon (CO2) din ultimii 3 ani - 22 septembrie 2014
HEINEKEN România anunță rezultatele în aria de Sustenabilitate pentru 2013 - investițiile în tehnologie au
22 Sep, 2014 13:44
ZIUA de Constanta
1849
Marime text
București, 22 septembrie 2014. HEINEKEN România publică cea de-a cincea ediție anuală a Raportului de Sustenabilitate, anunțând rezultate pozitive pentru toate ariile Agendei „Brewing a Better Future”. În 2013, HEINEKEN a înregistrat cea mai mare scădere a nivelului de dioxid de carbon din ultimii trei ani și a lansat primul program de Harm Reduction din România organizat la un festival de muzică.
«Din 2010, de când am lansat Agenda “Brewing a Better Future”, ne-am îmbunătățit rezultatele de la an la an. Ne bucurăm să vedem că prin investițiile pe termen lung în tehnologie și eficientizarea proceselor de producție am reușit să obținem o scădere semnificativă a emisiilor de carbon (CO2). Frigiderele verzi pe care le plasăm pe piață din 2011 și sistemul automat de distribuție ne-au ajutat să reducem nivelul de CO2 la 6,6 kg CO2/hl, de la 7,1 kg/hl în 2012», spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.
Rezultate-cheie ale Raportului de Sustenabilitate 2013:
I. Îmbunătățiri pe întregul lanț de producție, cu un impact pozitiv asupra mediului înconjurător:
- HEINEKEN a introdus un sistem de planificare automată a transporturilor, care a permis companiei să micșoreze cu 22,8% nivelul de CO2 rezultat din activitatea logistică.
- În 2013, consumul de energie termică a scăzut de la 61,9 MJ/hl, în 2012, la 61,8 MJ/hl.
- Consumul de apă a fost redus de la 3,9hl/hl, în 2012, la 3,8 hl/hl.
- În 2013, compania a reușit să reducă nivelul emisiilor de CO2 de la 7,1 kg/hl (în 2012), la 6,6 kg/hl, în parte și datorită frigiderelor verzi care consumă cu până la 35% mai puțină energie electrică decât frigiderele obișnuite.
II. Investiții în promovarea consumului responsabil de alcool
- HEINEKEN a lansat primul program de Harm Reduction din România desfășurat la un festival de muzică, în parteneriat cu organizația non-guvernamentală ALIAT. 700 de persoane au fost informate cu privire la consumul responsabil de alcool și 300 de participanți au răspuns la chestionarele recomandate de Organizația Mondială a Sănătății.
- Campaniile globale „Sunrise” și „Dance More. Drink slow” au fost lansate și în România și au transmis mesajul puternic de consum responsabil. Pentru campania „Dance More. Drink slow”, HEINEKEN a colaborat la nivel internațional cu celebrul DJ Armin van Buuren și a realizat un experiment social, arătând cum muzica bună poate schimba comportamentul de consum al oamenilor, provocându-i să danseze mai mult și să consume alcool cu moderație.
III. Investiția în comunități:
- Programul HEINEKEN pentru Comunități a continuat și în 2013, când compania a majorat valoarea granturilor la 400.000 de lei. Opt proiecte locale care contribuie la bunăstarea comunităților au câștigat granturi în valoare de 50.000 de lei fiecare. Valoarea totală a investiției se ridică la 1 milion de lei, de la lansarea programului.
Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2013 este disponibil integral pe site-ul HEINEKEN România, www.heinekenromania.ro.
Despre HEINEKEN România:
Agenda “Brewing a Better Future” este promisiunea pe termen lung a companiei de a aduce o contribuţie pozitivă mediului, societăţii şi comunităţilor în care HEINEKEN îşi desfăşoară activitatea. HEINEKEN este cel mai mare producător de bere din Europa şi ocupă locul 3 în lume în ceea ce priveşte volumele. HEINEKEN România face parte din Grupul HEINEKEN şi deţine cel mai diversificat portofoliu de mărci care acoperă toate segmentele pieţei de bere: Heineken®, Ciuc®, Ciuc 0.0%®, Ciuc Natur Radler®, Ciuc Natur Radler 0.0 %®, Ciuc Natur Radler Mere Roșii®, Silva®, Silva Dark®, Golden Brau®, Golden Brau 0.0%®, Neumarkt®, Bucegi®, Affligem (import), Edelweiss® (import), Zipfer® (import), Amstel® (import), Birra Moretti® (import), Krusovice® (import), Foster’s® (import), cidru Strongbow® (import), Sol® (import), Desperados® (import), Gösser®, Schlossgold® (import), Gambrinus®, Harghita® și Haţegana®. HEINEKEN deţine patru fabrici în România, în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova, Târgu Mureş şi are peste 1.100 de angajaţi. Mai multe detalii despre companie găsiţi la www.heinekenromania.ro.
«Din 2010, de când am lansat Agenda “Brewing a Better Future”, ne-am îmbunătățit rezultatele de la an la an. Ne bucurăm să vedem că prin investițiile pe termen lung în tehnologie și eficientizarea proceselor de producție am reușit să obținem o scădere semnificativă a emisiilor de carbon (CO2). Frigiderele verzi pe care le plasăm pe piață din 2011 și sistemul automat de distribuție ne-au ajutat să reducem nivelul de CO2 la 6,6 kg CO2/hl, de la 7,1 kg/hl în 2012», spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.
Rezultate-cheie ale Raportului de Sustenabilitate 2013:
I. Îmbunătățiri pe întregul lanț de producție, cu un impact pozitiv asupra mediului înconjurător:
- HEINEKEN a introdus un sistem de planificare automată a transporturilor, care a permis companiei să micșoreze cu 22,8% nivelul de CO2 rezultat din activitatea logistică.
- În 2013, consumul de energie termică a scăzut de la 61,9 MJ/hl, în 2012, la 61,8 MJ/hl.
- Consumul de apă a fost redus de la 3,9hl/hl, în 2012, la 3,8 hl/hl.
- În 2013, compania a reușit să reducă nivelul emisiilor de CO2 de la 7,1 kg/hl (în 2012), la 6,6 kg/hl, în parte și datorită frigiderelor verzi care consumă cu până la 35% mai puțină energie electrică decât frigiderele obișnuite.
II. Investiții în promovarea consumului responsabil de alcool
- HEINEKEN a lansat primul program de Harm Reduction din România desfășurat la un festival de muzică, în parteneriat cu organizația non-guvernamentală ALIAT. 700 de persoane au fost informate cu privire la consumul responsabil de alcool și 300 de participanți au răspuns la chestionarele recomandate de Organizația Mondială a Sănătății.
- Campaniile globale „Sunrise” și „Dance More. Drink slow” au fost lansate și în România și au transmis mesajul puternic de consum responsabil. Pentru campania „Dance More. Drink slow”, HEINEKEN a colaborat la nivel internațional cu celebrul DJ Armin van Buuren și a realizat un experiment social, arătând cum muzica bună poate schimba comportamentul de consum al oamenilor, provocându-i să danseze mai mult și să consume alcool cu moderație.
III. Investiția în comunități:
- Programul HEINEKEN pentru Comunități a continuat și în 2013, când compania a majorat valoarea granturilor la 400.000 de lei. Opt proiecte locale care contribuie la bunăstarea comunităților au câștigat granturi în valoare de 50.000 de lei fiecare. Valoarea totală a investiției se ridică la 1 milion de lei, de la lansarea programului.
Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2013 este disponibil integral pe site-ul HEINEKEN România, www.heinekenromania.ro.
Despre HEINEKEN România:
Agenda “Brewing a Better Future” este promisiunea pe termen lung a companiei de a aduce o contribuţie pozitivă mediului, societăţii şi comunităţilor în care HEINEKEN îşi desfăşoară activitatea. HEINEKEN este cel mai mare producător de bere din Europa şi ocupă locul 3 în lume în ceea ce priveşte volumele. HEINEKEN România face parte din Grupul HEINEKEN şi deţine cel mai diversificat portofoliu de mărci care acoperă toate segmentele pieţei de bere: Heineken®, Ciuc®, Ciuc 0.0%®, Ciuc Natur Radler®, Ciuc Natur Radler 0.0 %®, Ciuc Natur Radler Mere Roșii®, Silva®, Silva Dark®, Golden Brau®, Golden Brau 0.0%®, Neumarkt®, Bucegi®, Affligem (import), Edelweiss® (import), Zipfer® (import), Amstel® (import), Birra Moretti® (import), Krusovice® (import), Foster’s® (import), cidru Strongbow® (import), Sol® (import), Desperados® (import), Gösser®, Schlossgold® (import), Gambrinus®, Harghita® și Haţegana®. HEINEKEN deţine patru fabrici în România, în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova, Târgu Mureş şi are peste 1.100 de angajaţi. Mai multe detalii despre companie găsiţi la www.heinekenromania.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii