Iarna aceasta, KFC pregăteşte 1.000.000 de Smart Menus la preţuri irezistibile
Iarna aceasta, KFC pregăteşte 1.000.000 de Smart Menus la preţuri irezistibile
14 Jan, 2014 15:49
ZIUA de Constanta
2282
Marime text
Bucureşti, 14 ianuarie 2014. KFC readuce în atenţia consumatorilor cel mai iubit meniu din restaurantele sale, Smart Menu, la un preţ special, de ianuarie şi februarie. În perioada 7 ianuarie - 6 martie, clienţii se pot bucura de tot ce e mai bun de la KFC, la un preţ promoţional, de 11,90 lei.
„Smart Menu e o combinaţie irezistibilă a unor produse vedete ale KFC: 2 crispy strips, 3 aripioare picante, cartofi prăjiţi, sos şi răcoritoare. E uşor de înţeles de ce de-a lungul timpului a devenit unul dintre meniurile preferate ale clienţilor. Am ales să lansăm această ofertă, la preţ special, chiar după sărbători, când românii sunt mai atenţi la cheltuielile lor. Cum acesta este unul dintre cele mai populare produse KFC, estimăm că pe durata campaniei se vor vinde 1.000.000 de Smart Menus”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
În perioada campaniei, la KFC vor fi disponibile la preţuri speciale şi Smart Menu Plus (2 crispy strips, 5 aripioare picante, o porţie medie de cartofi prăjiţi, un sos la alegere şi o băutură răcoritoare 0,4L din gama Coca-Cola), Smart Bucket (2 buc. pui, 4 crispy strips, 4 aripioare picante, 2 porţii medii de cartofi prăjiţi) şi Salata Coleslaw.
Campania va fi derulată în toate cele 51 de restaurante KFC din ţară şi beneficiază de susţinere media pe TV, online, OOH, dar şi de materiale in-store.
*****
Despre KFC
KFC este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume şi face parte din grupul YUM!Brands, cea mai mare companie de lanţuri de restaurante şi unul dintre cei mai mari angajatori la nivel mondial. KFC este recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® / Pui pe grătar Kentucky şi Crispy Stripes, Aripioare Picante şi sandvişuri de pui proaspăt preparate. 15.000 de restaurante KFC deservesc zilnic peste 12 milioane de clienţi în 109 ţări.
În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network KFC şi numără 51 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi un restaurant la Chişinău, Republica Moldova.
„Smart Menu e o combinaţie irezistibilă a unor produse vedete ale KFC: 2 crispy strips, 3 aripioare picante, cartofi prăjiţi, sos şi răcoritoare. E uşor de înţeles de ce de-a lungul timpului a devenit unul dintre meniurile preferate ale clienţilor. Am ales să lansăm această ofertă, la preţ special, chiar după sărbători, când românii sunt mai atenţi la cheltuielile lor. Cum acesta este unul dintre cele mai populare produse KFC, estimăm că pe durata campaniei se vor vinde 1.000.000 de Smart Menus”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
În perioada campaniei, la KFC vor fi disponibile la preţuri speciale şi Smart Menu Plus (2 crispy strips, 5 aripioare picante, o porţie medie de cartofi prăjiţi, un sos la alegere şi o băutură răcoritoare 0,4L din gama Coca-Cola), Smart Bucket (2 buc. pui, 4 crispy strips, 4 aripioare picante, 2 porţii medii de cartofi prăjiţi) şi Salata Coleslaw.
Campania va fi derulată în toate cele 51 de restaurante KFC din ţară şi beneficiază de susţinere media pe TV, online, OOH, dar şi de materiale in-store.
*****
Despre KFC
KFC este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume şi face parte din grupul YUM!Brands, cea mai mare companie de lanţuri de restaurante şi unul dintre cei mai mari angajatori la nivel mondial. KFC este recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® / Pui pe grătar Kentucky şi Crispy Stripes, Aripioare Picante şi sandvişuri de pui proaspăt preparate. 15.000 de restaurante KFC deservesc zilnic peste 12 milioane de clienţi în 109 ţări.
În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network KFC şi numără 51 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi un restaurant la Chişinău, Republica Moldova.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii