În curând, Delfinariul din Constanţa poate avea un înlocuitor pentru Pei – Pei. EUROINS România va achita o despăgubire în valoare de 120.000 EUR
În curând, Delfinariul din Constanţa poate avea un înlocuitor pentru Pei – Pei. EUROINS România va achita
26 Aug, 2013 13:10
ZIUA de Constanta
1451
Marime text
EUROINS România a încheiat toate procedurile necesare acordării unei despăgubiri de 120.000 EUR Complexului Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa, ca urmare a morţii delfinului Pei-Pei. În acest context, s-au creat toate premisele pentru ca, în luna aprilie a anului viitor, Delfinariul să achiziţioneze un nou exemplar, care să îi ia locul lui Pei-Pei.
„Moartea lui Pei-Pei a fost o mare pierdere pentru noi dar, cu sprijinul EUROINS România, care a instrumentat dosarul de daună extrem de eficient şi cât s-a putut de rapid, ne aflăm în acest moment foarte aproape de punctul în care vom putea cumpăra un alt delfin, de care spectatorii noştri să se bucure la reprezentaţii”, a declarat Adrian Bîlbă, Director al Complexului Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa.
„Cazul delfinului Pei-Pei a fost unul special în portofoliul nostru şi ne-am străduit să îl soluţionăm cât s-a putut de repede. Procedura nu a fost însă uşoară şi a fost nevoie de aducerea unor specialişti veterinari din Bulgaria pentru a efectua analiza necesară identificării cauzei morţii delfinului”, a declarat Mihnea Tobescu, CEO al EUROINS România.
Strategia de dezvoltare a companiei EUROINS România mizează atât pe îmbunătăţirea serviciilor de soluţionare a daunelor, precum şi pe diversificarea portofoliului, îndreptându-se în special spre segmentele asigurărilor non-auto. Conform rezultatelor din primele 6 luni ale acestui an, EUROINS România a consemnat o creştere a vânzărilor de 22% faţă de perioada similară a lui 2012.
***
Pentru informaţii suplimentare:
Oana RADU Agnes TIU
PR Coordinator Şef Serviciu Marketing
Media XPRIMM EUROINS România
Mobil: 0755.015.510 Mobil: 0754.052.737
E-mail: oana.radu@mxp.ro E-mail: agnes.tiu@euroins.ro
Despre EUROINS România
EUROINS România a crescut şi s-a dezvoltat de-a lungul timpului, adăugând constant valoare produselor oferite, abordării strategiei de vânzare, conceptului de servisare a clienţilor, reuşind să creeze şi să livreze sprijin în preluarea riscului şi oferirea unor produse de asigurare complete. Cei peste 1.000.000 de clienţi, peste 500 de angajaţi şi peste 4.500 de agenţi colaboratori conturează imaginea a ceea ce înseamnă acum EUROINS România.
„Moartea lui Pei-Pei a fost o mare pierdere pentru noi dar, cu sprijinul EUROINS România, care a instrumentat dosarul de daună extrem de eficient şi cât s-a putut de rapid, ne aflăm în acest moment foarte aproape de punctul în care vom putea cumpăra un alt delfin, de care spectatorii noştri să se bucure la reprezentaţii”, a declarat Adrian Bîlbă, Director al Complexului Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa.
„Cazul delfinului Pei-Pei a fost unul special în portofoliul nostru şi ne-am străduit să îl soluţionăm cât s-a putut de repede. Procedura nu a fost însă uşoară şi a fost nevoie de aducerea unor specialişti veterinari din Bulgaria pentru a efectua analiza necesară identificării cauzei morţii delfinului”, a declarat Mihnea Tobescu, CEO al EUROINS România.
Strategia de dezvoltare a companiei EUROINS România mizează atât pe îmbunătăţirea serviciilor de soluţionare a daunelor, precum şi pe diversificarea portofoliului, îndreptându-se în special spre segmentele asigurărilor non-auto. Conform rezultatelor din primele 6 luni ale acestui an, EUROINS România a consemnat o creştere a vânzărilor de 22% faţă de perioada similară a lui 2012.
***
Pentru informaţii suplimentare:
Oana RADU Agnes TIU
PR Coordinator Şef Serviciu Marketing
Media XPRIMM EUROINS România
Mobil: 0755.015.510 Mobil: 0754.052.737
E-mail: oana.radu@mxp.ro E-mail: agnes.tiu@euroins.ro
Despre EUROINS România
EUROINS România a crescut şi s-a dezvoltat de-a lungul timpului, adăugând constant valoare produselor oferite, abordării strategiei de vânzare, conceptului de servisare a clienţilor, reuşind să creeze şi să livreze sprijin în preluarea riscului şi oferirea unor produse de asigurare complete. Cei peste 1.000.000 de clienţi, peste 500 de angajaţi şi peste 4.500 de agenţi colaboratori conturează imaginea a ceea ce înseamnă acum EUROINS România.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii