Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
06:29 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

In perioada 12.03.2009-18.07.2009 real,- Hypermarket deruleaza programul de fidelizare “ia-ma acas

ro

12 Mar, 2009 00:00 952 Marime text

COMUNICAT DE PRESA
Bucuresti, 12 Martie 2009

real,- lanseaza prima Campanie de fidelizare

In perioada 12.03.2009-18.07.2009 real,- Hypermarket deruleaza programul de fidelizare “ia-ma acasa”

“Ia-ma acasa” este  un proiect prin care real,- hypermarket acorda produse cu titlu de cadou tuturor clientilor care in perioada 12.03.2009-18.07.2009, fac cumparaturi in oricare dintre magazinele retelei dezvoltate in Romania pe baza acumularii  de puncte bonus.

Cadoul, un catel de plus este conceput dupa o idee originala a unui fotograf japonez care a realizat portrete de catelusi folosind o lentila fish eye. Datorita acestei lentile catelusii sunt foarte simpatici si apar in fotografie cu capetele supradimensionate, ceea ce le ofera un aspect unic. Pornind de la aceasta fotografie in Japonia a fost creata o gama de jucarii de plus care pastreaza proportiile din fotografie si care s-a bucurat de un succes enorm atat in randul copiilor, cat si al adultilor. In prezent acesti catei de plus “The Dog” au propriul lor magazin in Times Square din New York. real,- ofera cadou in cadrul programului de fidelizare sase tipuri de catei din gama “The Dog”: Basset Hound; Bull Dog; Dalmatian; Pug; American Cocker Spaniel; Papillon

Mecanismul campaniei presupune acumularea de 25 de puncte bonus pe cardul bonus oferit gratuit la casele de marcat din magazin. Pentru fiecare 40 de lei cheltuiti in magazin clientul va primi un punct bonus la casa. (spre exemplu daca un client cheltuieste 80 de lei primeste doua puncte bonus etc).
“Cardul bonus” nu este un mijloc de plata, ci un talon nenominal in schimbul caruia posesorul poate primi oricare din catelusii de plus oferiti; acesta va furniza si informatii precum mecanismul de folosire, perioada in care va putea fi utilizat si va delimita spatiile pentru acumularea punctelor.

“Prin aceasta campanie dorim sa venim mai aprope de clientii nostri. Programul se inscrie in seria de actiuni pe care o vom desfasura pe parcursul acestui an si reprezinta un motiv in plus pentru clientii nostri sa faca cumparaturi in hypermarketurile real,- Pentru a promova aceasta actiune, a fost alocat un buget important, care include: un stoc de jumatate de milion de catei, comunicarea in store a proiectului, publicitate radio, un microsite gazduit de web-siteul companiei dedicat acestei promotii, catalog, etc. Speram ca acest program sa se bucure de succes si renumitii catelusi de plusi cu design amuzant pe care noi i-am constituit intr-o colectie speciala pe care am denumit-o  “prieteni fara egal”  sa ajunga mascota favorita a clientilor nostri” a  declarat Tjeerd Jegen, Managing Director real,- Hypermarket Romania.

Punctele cadou pot fi acumulate in perioada 12.03.2009-18.07.2009, iar ridicarea cadoului se face din oricare din magazinele real,- de la inceperea promotiei pana pe data de 01.08.2009.

real,- Hypermarket România
PR & Communication Department
Tel: +40(0) 31 403 11 22
Fax: +40(0) 31 403 10 09
www.real-hypermarket.ro

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii