În premieră pe piaţa din România, COSMOTE creează o experienţă mobilă şi de divertisment de top, prin oferta MTV Mobile
În premieră pe piaţa din România,: COSMOTE creează o experienţă mobilă şi de divertisment de top, prin
26 Jun, 2013 13:06
ZIUA de Constanta
1973
Marime text
Bucureşti, 26 iunie 2013
În urma semnării unui contract prin care îşi uneşte forţele cu MTV, începând de astăzi, COSMOTE lansează în premieră pe piaţa locală Cartela MTV Mobile powered by COSMOTE şi Extraopţiunea MTV Mobile – o nouă ofertă pentru clienţii prepaid, menită să ofere avantaje personalizate pentru o comunitate extinsă de tineri. Pe lângă beneficiile de voce şi date, noul produs oferă şi acces gratuit la aplicaţia MTV Under The Thumb – pentru utilizatorii de Android şi iOS – un portal ce conţine cele mai renumite show-uri MTV, cu peste 300 de ore de conţinut video disponibile.
„La acest moment, experimentăm cu toţii realitatea emergentă a unei generaţii definite şi activate prin Internet, mobil şi reţele de socializare. Astfel, prin acest nou produs co-branded, adresăm o oportunitate uriaşă de a oferi oricărui client prepaid o experienţă mobilă premium, precum şi acces exclusiv la sursele de divertisment MTV. Această combinaţie unică, prezentată printr-o interfaţă dinamică şi prietenoasă, a fost special concepută pentru utilizatorii noştri cu nevoi exinse de comunicare, care îşi doresc să fie conectaţi în permanenţă, fiind totodată intens orientaţi către conţinut şi foarte activi în comunităţi”, spune Panos Makris, Chief Commercial Officer COSMOTE România.
„Ştim că reprezentanţii generaţiei Millenials de astăzi sunt în permanenţă conectaţi, îşi organizează singuri programul şi au o manieră proprie de a se uita la televizor. Fanii MTV sunt conectaţi şi pun mare preţ pe recomandările din reţelele sociale, iar telefonul mobil este dispozitivul preferat pentru conectivitatea în mişcare”, a comentat Bartosz Witak, Vicepreşedinte şi General Manager, CEE & Israel, Viacom International Media Networks. „MTV Mobile powered by COSMOTE, unul dintre operatorii de top din România, este parteneriatul ideal, care va duce brandul MTV în România la un alt nivel, iar fanilor din întreaga ţară le va facilita accesul la cel mai recent tip de conţinut MTV, prin intermediul uimitoarei aplicaţii, Under the Thumb”, a adăugat acesta.
„MTV este unul dintre cele mai cunoscute şi mai vechi branduri printre tineri şi şi-a păstrat notorietatea în rândul multor generaţii datorită capacităţii de a inova şi de a se adapta schimbărilor sociale şi tehnologice. Tocmai de aceea aducem acum în premieră în România o surpriză: lansăm alături de COSMOTE produsul MTV Mobile cu aplicaţia <Under The Thumb>. Aici, cei care se vor abona, vor descoperi o noua lume MTV, cu o selecţie şi un conţinut special creat pentru posesorii de smartphone”, declară Lucia Antal, Director Executiv MTV România.
Cartela MTV Mobile va fi disponibilă la scară largă în toate punctele de vânzare prepaid ale COSMOTE şi va fi oferită gratuit la orice reîncărcare de minim 5 euro, care va face posibilă activarea cartelei.
Odată ce Cartela MTV Mobile este activată, pentru a beneficia de toate avantajele, utilizatorii au la dispoziţie extraopţiunea MTV Mobile care, pentru 5,5 euro/lună, permite accesul la oferta promoţională care conţine: minute/SMS-uri nelimitate în comunitatea MTV Mobile (inclusiv utilizatorii Frog), 150 minute naţionale şi internaţionale/SMS-uri naţionale, 150 minute/SMS-uri în reţeaua COSMOTE/minute Romtelecom, 150 MB trafic de date şi acces gratuit la aplicaţia MTV Under The Thumb. Aplicaţia este disponibilă gratuit pentru descărcare pentru utilizatorii iOS şi Android şi oferă acces, prin intermediul unui smartphone, la cele mai populare show-uri MTV la cerere, vizionări şi chat în grup, funcţia de control de la distanţă, ştirile MTV etc.
Clienţii pot accesa aplicaţia prin intermediul traficului de date disponibil în pachet sau printr-o conexiune Wi-Fi. Mai mult, pentru a spori beneficiile incluse în extraopţiune, clienţii se pot bucura de 2 add on-uri, fiecare disponibil pentru o taxă de activare de 0,5 euro: On-top MTV 500, care oferă 500 minute/SMS-uri în reţeaua COSMOTE/minute Romtelecom, respectiv On-top MTV 200, care oferă 200 MB trafic de date suplimentar.
Posesorii Cartelei MTV Mobile powered by COSMOTE au acces la toate metodele şi valorile de reîncărcare disponibile pentru utilizatorii prepaid COSMOTE.
De asemenea, utilizatorii pot fi în permanenţă la curent cu cele mai recente ştiri şi surprize, în baza apartenenţei la comunitatea MTV Mobile, pe pagina dedicată de Facebook MTV Mobile România.
Mai multe informaţii sunt disponibile pe site-ul COSMOTE.
***
COSMOTE România avea aproximativ 6,1 milioane de clienţi la 31 martie 2013. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.cosmote.ro.
Viacom International Media Networks (VIMN) este o divizie a Viacom Inc. (NASDAQ: VIA, VIAB). VIMN deţine multe dintre cele mai populare branduri de divertisment multimedia din lume, inclusiv Comedy Central, Nickelodeon, VH1, VIVA, MTV. La brandurile Viacom au acces la nivel global peste 600 de milioane de gospodării din 160 teritorii şi 34 de limbi via 166 programe şi canale locale şi peste 550 de proprietăţi de media digitale şi mobile TV.
În urma semnării unui contract prin care îşi uneşte forţele cu MTV, începând de astăzi, COSMOTE lansează în premieră pe piaţa locală Cartela MTV Mobile powered by COSMOTE şi Extraopţiunea MTV Mobile – o nouă ofertă pentru clienţii prepaid, menită să ofere avantaje personalizate pentru o comunitate extinsă de tineri. Pe lângă beneficiile de voce şi date, noul produs oferă şi acces gratuit la aplicaţia MTV Under The Thumb – pentru utilizatorii de Android şi iOS – un portal ce conţine cele mai renumite show-uri MTV, cu peste 300 de ore de conţinut video disponibile.
„La acest moment, experimentăm cu toţii realitatea emergentă a unei generaţii definite şi activate prin Internet, mobil şi reţele de socializare. Astfel, prin acest nou produs co-branded, adresăm o oportunitate uriaşă de a oferi oricărui client prepaid o experienţă mobilă premium, precum şi acces exclusiv la sursele de divertisment MTV. Această combinaţie unică, prezentată printr-o interfaţă dinamică şi prietenoasă, a fost special concepută pentru utilizatorii noştri cu nevoi exinse de comunicare, care îşi doresc să fie conectaţi în permanenţă, fiind totodată intens orientaţi către conţinut şi foarte activi în comunităţi”, spune Panos Makris, Chief Commercial Officer COSMOTE România.
„Ştim că reprezentanţii generaţiei Millenials de astăzi sunt în permanenţă conectaţi, îşi organizează singuri programul şi au o manieră proprie de a se uita la televizor. Fanii MTV sunt conectaţi şi pun mare preţ pe recomandările din reţelele sociale, iar telefonul mobil este dispozitivul preferat pentru conectivitatea în mişcare”, a comentat Bartosz Witak, Vicepreşedinte şi General Manager, CEE & Israel, Viacom International Media Networks. „MTV Mobile powered by COSMOTE, unul dintre operatorii de top din România, este parteneriatul ideal, care va duce brandul MTV în România la un alt nivel, iar fanilor din întreaga ţară le va facilita accesul la cel mai recent tip de conţinut MTV, prin intermediul uimitoarei aplicaţii, Under the Thumb”, a adăugat acesta.
„MTV este unul dintre cele mai cunoscute şi mai vechi branduri printre tineri şi şi-a păstrat notorietatea în rândul multor generaţii datorită capacităţii de a inova şi de a se adapta schimbărilor sociale şi tehnologice. Tocmai de aceea aducem acum în premieră în România o surpriză: lansăm alături de COSMOTE produsul MTV Mobile cu aplicaţia <Under The Thumb>. Aici, cei care se vor abona, vor descoperi o noua lume MTV, cu o selecţie şi un conţinut special creat pentru posesorii de smartphone”, declară Lucia Antal, Director Executiv MTV România.
Cartela MTV Mobile va fi disponibilă la scară largă în toate punctele de vânzare prepaid ale COSMOTE şi va fi oferită gratuit la orice reîncărcare de minim 5 euro, care va face posibilă activarea cartelei.
Odată ce Cartela MTV Mobile este activată, pentru a beneficia de toate avantajele, utilizatorii au la dispoziţie extraopţiunea MTV Mobile care, pentru 5,5 euro/lună, permite accesul la oferta promoţională care conţine: minute/SMS-uri nelimitate în comunitatea MTV Mobile (inclusiv utilizatorii Frog), 150 minute naţionale şi internaţionale/SMS-uri naţionale, 150 minute/SMS-uri în reţeaua COSMOTE/minute Romtelecom, 150 MB trafic de date şi acces gratuit la aplicaţia MTV Under The Thumb. Aplicaţia este disponibilă gratuit pentru descărcare pentru utilizatorii iOS şi Android şi oferă acces, prin intermediul unui smartphone, la cele mai populare show-uri MTV la cerere, vizionări şi chat în grup, funcţia de control de la distanţă, ştirile MTV etc.
Clienţii pot accesa aplicaţia prin intermediul traficului de date disponibil în pachet sau printr-o conexiune Wi-Fi. Mai mult, pentru a spori beneficiile incluse în extraopţiune, clienţii se pot bucura de 2 add on-uri, fiecare disponibil pentru o taxă de activare de 0,5 euro: On-top MTV 500, care oferă 500 minute/SMS-uri în reţeaua COSMOTE/minute Romtelecom, respectiv On-top MTV 200, care oferă 200 MB trafic de date suplimentar.
Posesorii Cartelei MTV Mobile powered by COSMOTE au acces la toate metodele şi valorile de reîncărcare disponibile pentru utilizatorii prepaid COSMOTE.
De asemenea, utilizatorii pot fi în permanenţă la curent cu cele mai recente ştiri şi surprize, în baza apartenenţei la comunitatea MTV Mobile, pe pagina dedicată de Facebook MTV Mobile România.
Mai multe informaţii sunt disponibile pe site-ul COSMOTE.
***
COSMOTE România avea aproximativ 6,1 milioane de clienţi la 31 martie 2013. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.cosmote.ro.
Viacom International Media Networks (VIMN) este o divizie a Viacom Inc. (NASDAQ: VIA, VIAB). VIMN deţine multe dintre cele mai populare branduri de divertisment multimedia din lume, inclusiv Comedy Central, Nickelodeon, VH1, VIVA, MTV. La brandurile Viacom au acces la nivel global peste 600 de milioane de gospodării din 160 teritorii şi 34 de limbi via 166 programe şi canale locale şi peste 550 de proprietăţi de media digitale şi mobile TV.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii