Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
04:07 25 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

La un an de la preluarea mandatului, noul CEO RTC bifează primele realizări

ro

11 Sep, 2013 14:23 1368 Marime text
La un an de la preluarea conducerii RTC Proffice Experience, Gabriel Mureşanu anunţă atingerea primelor obiective strategice asumate în septembrie 2012, precum şi startul pentru atingerea nivelului următor în relansarea şi dezvoltarea companiei.
Gabriel Mureşanu a preluat iniţiativa în derularea programului de relansare a brandului RTC Proffice Experience, anunţat de Oresa Ventures în aprilie 2012, şi a finalizat prima etapă a acestui program, după primul an de mandat, constând în creşterea portofoliului de produse şi reorganizarea forţei de vânzări.

Pentru 2013, compania estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 5% faţă de anul anterior, fiind prima creştere înregistrată de RTC în ultimii 5 ani. Creșterea de datorează dublării rulajelor pe câteva branduri de papetărie și o creștere cu aproximativ 30% pentru produsele de protocol. Evoluția susţine tendinţa conform căreia clienţii companii se orientează către produse de calitate şi aleg branduri renumite de pe acest segment, în defavoarea produselor ieftine.

„Extinderea gamei de produse precum şi lansarea noului catalog RTC reprezintă numai o parte a procesului de relansare a companiei către nivelul de furnizor unic, de tip one-stop-shop de soluţii complete pentru birou. Obiectivul nostru este să oferim clienţilor RTC un serviciu complet: calitate la cel mai bun preţ şi reduceri de cost prin centralizarea achiziţiilor către un singur furnizor”, a declarat Gabriel Mureşanu, director general RTC Proffice Experience.
De asemenea, în 2012 a fost înregistrată o creştere de 30% yoy pe gama de produse administrative, protocol şi curăţenie. Chiar dacă acest segment nu reprezintă core target-ul RTC, rezultatele indică o replicare pe plan local a unei tendinţe la nivel internaţional, conform căreia jucătorii din industria de papetărie îşi diversifică serviciile pe care le oferă clienţilor companii.

Astfel, în acest moment, compania, lider al pieţei de produse de birou, are un portofoliu de produse mărit cu peste 1.000 de noi repere – portofoliu ce poate fi consultat în noul catalog RTC – respectiv o forţă de vânzări de o calitate şi eficienţă mult îmbunătăţite în baza experienţei de business a lui Gabriel Mureşanu.
Spre exemplu, RTC şi-a extins gama de produse livrabile de la papetărie la produse ce pot acoperi toate activităţile de suport ale unei activităţi de tip office şi aici includem: curăţenia birourilor (produse şi echipamente de curăţenie şi igienă), confortul angajaţilor şi protocol (cafea, apă, sucuri, electrocasnice de birou), protecţia muncii (echipamente de protecţia muncii), articole promoţionale şi multe altele.

„Cel mai important element în acest efort de revenire îl constituie de fapt reorganizarea forţei de vânzări şi aici vorbim de motivarea oamenilor, lucrul în echipă, cultivarea şi dezvoltarea spiritului de iniţiativă. Toate acestea contribuie la creşterea calităţii experienţei clienţilor noştri, pentru a avea cu adevărat o zi bună la birou”, a explicat Gabriel Mureşanu.
Cu o echipă puternică, un portofoliu de produse mărit şi evidenţiat în noul catalog recent lansat, RTC Proffice Experience revine în atenţia mediului de afaceri cu un suflu nou şi o ofertă foarte atractivă.
Noul catalog, ce reprezintă cartea de vizită a RTC Proffice Experience, va fi distribuit la nivel naţional într-un tiraj de peste 30.000 de exemplare.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii