Lidl a obținut statutul de Superbrand 2013, fiind lider al categoriei Supermarket, Hypermarket, Cash & Carry și Discounter
Lidl a obținut statutul de Superbrand 2013, fiind lider al categoriei Supermarket, Hypermarket, Cash & Carry și
11 Mar, 2014 14:22
ZIUA de Constanta
1280
Marime text
București, 11 martie 2014 – La sfârșitul lui 2013, Lidl a obținut statutul de Superbrand, ca o recunoaștere a succesului înregistrat de brand de la lansarea sa în România. Calitatea produselor Lidl, încrederea consumatorilor în brand, dar și ascensiunea sa rapidă au condus către această recunoaștere, confirmată prin includerea Lidl în Cartea Superbrands 2013/2014.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de țări europene şi având aproximativ 10.000 de magazine. De la intrarea pe piața locală, în 2011, numărul magazinelor Lidl a ajuns la 174, compania numărându-se printre retailerii de top din România.
Cheia succesului Lidl constă în principiile de bază ale companiei: grija față de satisfacția clientului, un raport superior între calitate și preț, amabilitatea și deschiderea față de clienți, dar și respectul și încrederea. Aceste principii se regăsesc în activitatea Lidl la toate nivelurile. Clienții Lidl sunt întâmpinați mereu cu produse de calitate la cele mai competitive preţuri, dar şi cu activări interesante, precum concerte sau concursuri. Astfel, la atingerea cifrei de 1.000.000 de fani pe pagina de Facebook a Lidl România, compania a sărbătorit alături de clienţi prin lansarea imnului „Un Milion de Prieteni”, interpretat de Andra feat. Krem.
Mai mult, Lidl se implică și în viața comunităților în care activează, implementând proiecte proprii sau susținând inițiative ale comunității. Un proiect propriu de mare anvergură a fost organizarea, cu sprijinul Poliţiei Rutiere Române, a celei mai ample campanii de educaţie rutieră din România. Astfel, în data de 29 septembrie 2013, peste 10.000 de copii din toată ţara au luat parte la cursul de educație rutieră ce a avut loc simultan în parcările tuturor magazinelor Lidl la nivel național.
„Includerea Lidl în Cartea Superbrands 2013/2014, datorită încrederii pe care clienții o acordă brandului, calității produselor și dinamismului de care dă dovadă activitatea noastră, este pentru noi o onoare. Suntem deosebit de mândri și considerăm această distincție ca pe o confirmare a valorii brandului Lidl, susținută de eforturile noastre, ale tuturor angajaților companiei,” declară Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl România.
„Lidl a obținut statutul de Superbrand 2013 pentru calitate, încredere și dinamism, clasându-se ca lider în categoria Supermarket, Hypermarket, Cash & Carry și Discounter. În urma cercetării derulate pentru identificarea celor mai performante branduri de pe piața din România, Lidl s-a remarcat în special la dimensiunea încredere, unul dintre cele mai importante atribute pentru consumatorii români în interacțiunea cu un brand", afirmă reprezentanţii Superbrands.
Supebrands este o organizaţie internaţională independentă, ce promovează activităţile de branding şi oferă distincţii brandurilor cu rezultate excepţionale. Prin intermediul programelor sale implementate în peste 88 de ţări, Superbrands identifică şi recompensează branduri de top din toată lumea.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de țări europene şi având aproximativ 10.000 de magazine. De la intrarea pe piața locală, în 2011, numărul magazinelor Lidl a ajuns la 174, compania numărându-se printre retailerii de top din România.
Cheia succesului Lidl constă în principiile de bază ale companiei: grija față de satisfacția clientului, un raport superior între calitate și preț, amabilitatea și deschiderea față de clienți, dar și respectul și încrederea. Aceste principii se regăsesc în activitatea Lidl la toate nivelurile. Clienții Lidl sunt întâmpinați mereu cu produse de calitate la cele mai competitive preţuri, dar şi cu activări interesante, precum concerte sau concursuri. Astfel, la atingerea cifrei de 1.000.000 de fani pe pagina de Facebook a Lidl România, compania a sărbătorit alături de clienţi prin lansarea imnului „Un Milion de Prieteni”, interpretat de Andra feat. Krem.
Mai mult, Lidl se implică și în viața comunităților în care activează, implementând proiecte proprii sau susținând inițiative ale comunității. Un proiect propriu de mare anvergură a fost organizarea, cu sprijinul Poliţiei Rutiere Române, a celei mai ample campanii de educaţie rutieră din România. Astfel, în data de 29 septembrie 2013, peste 10.000 de copii din toată ţara au luat parte la cursul de educație rutieră ce a avut loc simultan în parcările tuturor magazinelor Lidl la nivel național.
„Includerea Lidl în Cartea Superbrands 2013/2014, datorită încrederii pe care clienții o acordă brandului, calității produselor și dinamismului de care dă dovadă activitatea noastră, este pentru noi o onoare. Suntem deosebit de mândri și considerăm această distincție ca pe o confirmare a valorii brandului Lidl, susținută de eforturile noastre, ale tuturor angajaților companiei,” declară Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl România.
„Lidl a obținut statutul de Superbrand 2013 pentru calitate, încredere și dinamism, clasându-se ca lider în categoria Supermarket, Hypermarket, Cash & Carry și Discounter. În urma cercetării derulate pentru identificarea celor mai performante branduri de pe piața din România, Lidl s-a remarcat în special la dimensiunea încredere, unul dintre cele mai importante atribute pentru consumatorii români în interacțiunea cu un brand", afirmă reprezentanţii Superbrands.
Supebrands este o organizaţie internaţională independentă, ce promovează activităţile de branding şi oferă distincţii brandurilor cu rezultate excepţionale. Prin intermediul programelor sale implementate în peste 88 de ţări, Superbrands identifică şi recompensează branduri de top din toată lumea.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii