METRO Cash & Carry extinde programul „De-ale noastre”, program de susținere a producătorilor locali
METRO Cash & Carry extinde programul „De-ale noastre”, program de susținere a producătorilor locali
08 Jul, 2013 12:46
ZIUA de Constanta
1575
Marime text
București, 2013: METRO Cash & Carry România continuă în anul 2013, programul de susținere a producătorilor locali „De-ale noastre”, prin extinderea sortimentului, adăugând fructele în ofertă. Totodată, „De-ale Noastre” include parteneriate cu producători din noi zone legumicole.
“Programul De-ale noastre este unul dintre programele prioritare ale METRO Cash & Carry România și capătă noi dimensiuni începând cu 2013. Extinderea sortimentului și încheierea de noi parteneriate cu producători din proximitatea Capitalei, precum și din țară, reprezintă elemente care pot să răspundă unor nevoi socio-economice la nivel național. Pe de-o parte, oferim clienților noștri și consumatorilor, legume și fructe românești care respectă standarde înalte de calitate; pe de altă parte, oferim consultanță și sprijin producătorilor români pentru o agricultură sustenabilă și pentru a-și comercializa produsele”, a declarat Dusan Wilms, Director General METRO Cash & Carry România.
Noutăți “De-ale noastre” 2013
Anul acesta, programul își extinde parteneriatul, adresându-se atât unor producători locali din bazinul legumicol Poiana Mare, județul Dolj, cât și unor fermieri din jurul Bucureștiului.
În 2013, „De-ale noastre” își mărește oferta de produse, ajungând la un sortiment de 35 de legume și fructe, comparativ cu 4 tipuri de legume în 2012. Un element de noutate în program este introducerea sortimentului de fructe proaspete: pepene galben și pepene verde de Dăbuleni - soiuri apreciate la nivel național pentru gustul și mirosul lor unice.
Prin oferta extinsă de legume și fructe, METRO România vine în întâmpinarea clienților săi, oferindu-le produse proaspete “De-ale noastre”, în perioada mai-octombrie 2013.
Sprijinul oferit producătorilor locali
Programul „De-ale noastre” este un program unic în România din punctul de vedere al susținerii producătorilor locali, deoarece oferă sprijin în toate etapele-cheie ale producției (consultanță, soluții de colectare, ambalare), precum și monitorizare, distribuție și o piață de desfacere a producției, în magazinele rețelei METRO din România.
Compania asigură producătorilor din program consultanță specializată din partea inginerului agronom, consultant al METRO Cash & Carry România. Rolul acestuia este de a-i asista pe micii producători în fiecare etapă a procesului de producţie, oferindu-le sfaturi privind: selecţia soiurilor, în funcţie de tipul de sol, perioada optimă de recoltare, tehnici şi mijloace de producţie sau metode de eficientizare a costurilor de producţie şi resurselor.
Astfel, producătorii obțin fructe și legume care respectă standardele de calitate impuse la nivel internațional și își pot eficientiza producția și resursele investite.
Specificul produselor “De-ale noastre”
Controlul producţiei, din momentul semănatului şi până în momentul când legumele ajung la raft, asigură trasabilitatea produselor sau originea lor controlată. Aceasta înseamnă că orice client METRO, care cumpără legumele și fructele “De-ale noastre”, are la dispoziţie informaţii referitoare la originea acestora, metodele de producţie folosite, sau perioada de recoltare, având astfel o garanţie a calităţii lor.
După colectare, produsele sunt livrate în toate magazinele METRO Cash & Carry din țară în cel mai scurt timp, pentru a păstra un nivel ridicat de prospețime al legumelor și fructelor. Tehnicile tradiționale de cultivare conferă gust și miros autentice produselor și impun folosirea în proporție de peste 80% a îngrășămintelor naturale.
Programul face parte din platforma de susținere a producătorilor locali a METRO Cash & Carry România, prin care compania încurajează dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei și stabilește noi standarde la nivelul pieței și a producătorilor.
METRO Cash & Carry este reprezentată în 29 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 32 miliarde € în 2012. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2012, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde €. Compania numără aproximativ 280.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 32 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.
METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Piteşti şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.
“Programul De-ale noastre este unul dintre programele prioritare ale METRO Cash & Carry România și capătă noi dimensiuni începând cu 2013. Extinderea sortimentului și încheierea de noi parteneriate cu producători din proximitatea Capitalei, precum și din țară, reprezintă elemente care pot să răspundă unor nevoi socio-economice la nivel național. Pe de-o parte, oferim clienților noștri și consumatorilor, legume și fructe românești care respectă standarde înalte de calitate; pe de altă parte, oferim consultanță și sprijin producătorilor români pentru o agricultură sustenabilă și pentru a-și comercializa produsele”, a declarat Dusan Wilms, Director General METRO Cash & Carry România.
Noutăți “De-ale noastre” 2013
Anul acesta, programul își extinde parteneriatul, adresându-se atât unor producători locali din bazinul legumicol Poiana Mare, județul Dolj, cât și unor fermieri din jurul Bucureștiului.
În 2013, „De-ale noastre” își mărește oferta de produse, ajungând la un sortiment de 35 de legume și fructe, comparativ cu 4 tipuri de legume în 2012. Un element de noutate în program este introducerea sortimentului de fructe proaspete: pepene galben și pepene verde de Dăbuleni - soiuri apreciate la nivel național pentru gustul și mirosul lor unice.
Prin oferta extinsă de legume și fructe, METRO România vine în întâmpinarea clienților săi, oferindu-le produse proaspete “De-ale noastre”, în perioada mai-octombrie 2013.
Sprijinul oferit producătorilor locali
Programul „De-ale noastre” este un program unic în România din punctul de vedere al susținerii producătorilor locali, deoarece oferă sprijin în toate etapele-cheie ale producției (consultanță, soluții de colectare, ambalare), precum și monitorizare, distribuție și o piață de desfacere a producției, în magazinele rețelei METRO din România.
Compania asigură producătorilor din program consultanță specializată din partea inginerului agronom, consultant al METRO Cash & Carry România. Rolul acestuia este de a-i asista pe micii producători în fiecare etapă a procesului de producţie, oferindu-le sfaturi privind: selecţia soiurilor, în funcţie de tipul de sol, perioada optimă de recoltare, tehnici şi mijloace de producţie sau metode de eficientizare a costurilor de producţie şi resurselor.
Astfel, producătorii obțin fructe și legume care respectă standardele de calitate impuse la nivel internațional și își pot eficientiza producția și resursele investite.
Specificul produselor “De-ale noastre”
Controlul producţiei, din momentul semănatului şi până în momentul când legumele ajung la raft, asigură trasabilitatea produselor sau originea lor controlată. Aceasta înseamnă că orice client METRO, care cumpără legumele și fructele “De-ale noastre”, are la dispoziţie informaţii referitoare la originea acestora, metodele de producţie folosite, sau perioada de recoltare, având astfel o garanţie a calităţii lor.
După colectare, produsele sunt livrate în toate magazinele METRO Cash & Carry din țară în cel mai scurt timp, pentru a păstra un nivel ridicat de prospețime al legumelor și fructelor. Tehnicile tradiționale de cultivare conferă gust și miros autentice produselor și impun folosirea în proporție de peste 80% a îngrășămintelor naturale.
Programul face parte din platforma de susținere a producătorilor locali a METRO Cash & Carry România, prin care compania încurajează dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei și stabilește noi standarde la nivelul pieței și a producătorilor.
METRO Cash & Carry este reprezentată în 29 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 32 miliarde € în 2012. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2012, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde €. Compania numără aproximativ 280.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 32 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.
METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Piteşti şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii