METRO Cash & Carry România sărbătorește în stil italian
METRO Cash & Carry România sărbătorește în stil italian
14 May, 2015 10:47
ZIUA de Constanta
1393
Marime text
București, mai 2015: Cu ocazia Zilei Naționale a Italiei, METRO Cash & Carry România demarează cea de-a cincea ediție “Il Gusto d’Italia”, program prin care compania celebrează cultura și gastronomia italiene. Ambasada Italiei la Bucureşti şi ICE - Agenţia Italiană pentru Comerţ Exterior sunt, şi anul acesta, principalii susţinători ai programului.
“Gastronomia italiană s-a integrat foarte bine în obiceiurile românilor, ceea ce se reflectă în numărul mare de restaurante cu specific italian sau de localuri care introduc în meniu astfel de preparate. Prin sortimentul dedicat și prin serviciile de înaltă calitate, METRO Cash&Carry România își susține clienții care dețin restaurante cu specific italian, precum și mulți alți clienți care solicită produse din această categorie. Prin Il Gusto d’Italia, program cu tradiție în cadrul METRO, subliniem importanța gastronomiei italiene pe plan local”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România.
În perioada 14 – 31 mai, METRO își întâmpină clienții cu o ofertă specială de peste 900 de produse cu specific italian, în magazinele sale din întreaga țară (cu excepția magazinelor METRO Punct). Oferta cuprinde produse din categorii diverse, precum: paste, sosuri, ulei de măsline, brânzeturi, preparate din carne (mezeluri), legume, pește, vin, fructe, un larg sortiment de capere, anghinare, cafea italiană şi otet balsamic. Dintre acestea, peste 70 de produse aparțin unor branduri italiene recunoscute pe plan internaţional. Noutatea acestui an constă în articolele-mărci proprii METRO, produse în Italia, precum sortimentul de măsline, paste și sosuri HoReCa Select; pe lângă acestea, mezelurile și brânzeturile cu sigla Cascina Verde Sole se regăsesc pe rafturile magazinelor noastre.
„Salut cu mare plǎcere iniţiativa METRO Cash & Carry România care, sub un titlu sugestiv („Il Gusto d’Italia" – „Gustul Italiei"), va lansa în magazinele sale o campanie de promovare a produselor alimentare italiene, prin oferte promoţionale şi demonstraţii culinare. Şi cu aceastã ocazie, METRO Cash & Carry România acordã atenţia cuvenitã unei oferte alimentare de calitate", a declarat Excelenţa Sa, domnul Diego Brasioli, Ambasadorul Italiei la Bucureşti.
Domnul Luca Gentile, Director al Biroului de la Bucureşti al ICE-Agenţia Italiană pentru Comerţ Exterior a declarat, la rândul său: „Produsele italiene sunt cerute în întreaga lume, nu numai pentru gustul lor, dar şi pentru buna reputaţie pe care o au ca produse naturale, sigure şi de calitate. Promoţia Gustul Italiei, fruct al colaborǎrii deja tradiţionale cu METRO Cash & Carry, reprezintǎ o ocazie pentru ca toţi consumatorii şi profesioniştii din domeniul HoReCa să aprecieze varietatea şi calitatea produselor enogastronomice italiene, stimulând în acelaşi timp utilizarea acestora în alimentaţia cotidiană”.
METRO Cash & Carry România are în ofertă peste 900 de produse cu specific italian. Prin “Il Gusto d’Italia”, METRO creează în fiecare an oferte promoționale cuprinzătoare pentru a-și încuraja clienții să sărbătorească Ziua Națională a Italiei prin preparate specifice.
METRO Cash & Carry este reprezentată în 26 de ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2013/2014. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul financiar 2013/2014, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 63 miliarde €. Compania numără aproximativ 250.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 30 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.
METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.
Adina Tîmplaru
Head of Corporate Communications
METRO Cash & Carry România
E-mail: adina.timplaru@metro.ro; pr@metro.ro
“Gastronomia italiană s-a integrat foarte bine în obiceiurile românilor, ceea ce se reflectă în numărul mare de restaurante cu specific italian sau de localuri care introduc în meniu astfel de preparate. Prin sortimentul dedicat și prin serviciile de înaltă calitate, METRO Cash&Carry România își susține clienții care dețin restaurante cu specific italian, precum și mulți alți clienți care solicită produse din această categorie. Prin Il Gusto d’Italia, program cu tradiție în cadrul METRO, subliniem importanța gastronomiei italiene pe plan local”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România.
În perioada 14 – 31 mai, METRO își întâmpină clienții cu o ofertă specială de peste 900 de produse cu specific italian, în magazinele sale din întreaga țară (cu excepția magazinelor METRO Punct). Oferta cuprinde produse din categorii diverse, precum: paste, sosuri, ulei de măsline, brânzeturi, preparate din carne (mezeluri), legume, pește, vin, fructe, un larg sortiment de capere, anghinare, cafea italiană şi otet balsamic. Dintre acestea, peste 70 de produse aparțin unor branduri italiene recunoscute pe plan internaţional. Noutatea acestui an constă în articolele-mărci proprii METRO, produse în Italia, precum sortimentul de măsline, paste și sosuri HoReCa Select; pe lângă acestea, mezelurile și brânzeturile cu sigla Cascina Verde Sole se regăsesc pe rafturile magazinelor noastre.
„Salut cu mare plǎcere iniţiativa METRO Cash & Carry România care, sub un titlu sugestiv („Il Gusto d’Italia" – „Gustul Italiei"), va lansa în magazinele sale o campanie de promovare a produselor alimentare italiene, prin oferte promoţionale şi demonstraţii culinare. Şi cu aceastã ocazie, METRO Cash & Carry România acordã atenţia cuvenitã unei oferte alimentare de calitate", a declarat Excelenţa Sa, domnul Diego Brasioli, Ambasadorul Italiei la Bucureşti.
Domnul Luca Gentile, Director al Biroului de la Bucureşti al ICE-Agenţia Italiană pentru Comerţ Exterior a declarat, la rândul său: „Produsele italiene sunt cerute în întreaga lume, nu numai pentru gustul lor, dar şi pentru buna reputaţie pe care o au ca produse naturale, sigure şi de calitate. Promoţia Gustul Italiei, fruct al colaborǎrii deja tradiţionale cu METRO Cash & Carry, reprezintǎ o ocazie pentru ca toţi consumatorii şi profesioniştii din domeniul HoReCa să aprecieze varietatea şi calitatea produselor enogastronomice italiene, stimulând în acelaşi timp utilizarea acestora în alimentaţia cotidiană”.
METRO Cash & Carry România are în ofertă peste 900 de produse cu specific italian. Prin “Il Gusto d’Italia”, METRO creează în fiecare an oferte promoționale cuprinzătoare pentru a-și încuraja clienții să sărbătorească Ziua Națională a Italiei prin preparate specifice.
METRO Cash & Carry este reprezentată în 26 de ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2013/2014. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul financiar 2013/2014, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 63 miliarde €. Compania numără aproximativ 250.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 30 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.
METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.
Adina Tîmplaru
Head of Corporate Communications
METRO Cash & Carry România
E-mail: adina.timplaru@metro.ro; pr@metro.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii