METRO Cash & Carry România susţine campania „Let’s do it, Romania!”
METRO Cash & Carry România susţine campania „Let’s do it, Romania!”METRO Cash & Carry România susţine campania „Let’s do it, Romania!”
METRO Cash & Carry România participă, pentru a doua oară consecutiv, la programul „Let’s Do It, Romania!”, din data de 12 mai 2012, în calitate de susţinător.
Una dintre cele mai de succes campanii de voluntariat şi de protecţie a mediului care s-a desfăşurat vreodată la noi în ţară, „Let’s do it, Romania!” se află la cea de-a treia ediţie. Conceptul campaniei „Let’s do it, Romania!” este unul pe cât de simplu, pe atât de eficient şi presupune acţiuni de curăţare a unor suprafeţe întinse din întreaga ţară, într-o singură zi.
Peste 300 de angajaţi ai METRO Cash & Carry România vor participa, şi în acest an, în programul „Let’s do It, Romania!” şi vor ajuta la adunarea deşeurilor din arealele naturale din întreaga ţară.
Astfel, aceştia vor contribui la atingerea obiectivului campaniei, cel de a include cât mai mulţi voluntari, atât la nivel individual, cât şi la cel de companii, în curăţarea suprafeţelor verzi din toată ţara.
„Este o bucurie pentru noi să luăm parte, şi în acest an, la campania naţională Let’s do it, Romania! şi să putem, o dată în plus, să ne arătăm respectul faţă de comunitatea care ne găzduieşte şi ne sprijină încă din 1996, de la începutul activităţii noastre în România. Dorim să ne implicăm şi în viitor în astfel de programe de responsabilitate socială, pentru a returna comunităţilor în care suntem prezenţi o mică parte din sprijinul pe care ni-l acordă de atâţia ani.”, a declarat Dusan Wilms, Director General METRO Cash & Carry România.
„Let’s do it, Romania!” se desfăşoară anual în toate judeţele din România, începând din 2010. Campania face parte din proiectul internaţional „Let’s do it, World!”, lansat în 2008 în Estonia, program care a implicat, până în prezent, peste 3 milioane de voluntari din 18 ţări din Europa, Asia şi America de Sud. România se află printre ţările cu cele mai bune rezultate, înregistrând 500.000 de voluntari în cadrul a doar două acţiuni.
METRO Cash & Carry România a susţinut proiectul „Let’s do it, Romania!” înca din 2011, când peste 300 de angajaţi au contribuit la activităţi de adunare a deşeurilor din zone verzi.
METRO Cash & Carry este reprezentată în 30 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în 2011. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2011, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde €. Compania numără aproximativ 280.000 de angajaţi şi operează 2.200 de locaţii în 33 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.
METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Piteşti şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.
Adina Tîmplaru
Deputy Head of Corporate Communications
METRO Cash & Carry România
Bd. Theodor Pallady 51N, Clădirea C6, Corp A,
Sector 3, Bucureşti
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp