METRO Chef a dat startul înscrierilor la competiţia din 2013, acum într-un nou format
METRO Chef a dat startul înscrierilor la competiţia din 2013, acum într-un nou format
20 May, 2013 19:19
ZIUA de Constanta
1096
Marime text
Până în acest moment, s-au înscris peste 30 de echipe de bucătari. Toate echipele selectate în competiţie vor beneficia de sesiuni speciale de pregătire cu specialişti de renume.
Bucureşti, 20 mai 2013 - METRO Cash & Carry România îşi invită clienţii din segmentul HoReCa să participe la cea de-a treia ediţie METRO Chef, competiţie de artă culinară care încurajează pasiunea pentru gătit şi răsplăteşte excelenţa în bucătărie.
Anul acesta, METRO Cash & Carry România a lansat METRO Chef într-un nou format, propunându-şi să se adreseze mai multor categorii de clienţi din segmentul HoReCa. Printr-o nouă abordare a etapelor de selecţie şi a finalei, în funcţie de specificul gastronomic, METRO Chef 2013 adăugă pe lista companiilor care pot participa în competiţie, cantine şi companii de catering. În plus faţă de ediţiile precedente, ediţia din acest an oferă tuturor participanţilor sesiuni de pregătire de o zi, susţinute de către membrii juriului.
„Editia a treia METRO Chef continuă anul acesta, într-o nouă abordare, spre a veni în întâmpinarea aşteptărilor clienţilor noştri din domeniul ospitalier. Pe lângă o segmentare diferită a etapelor de competiţie în funcţie de specificul gastronomic, în 2013 oferim câte o zi de pregătire pentru fiecare echipă înaintea sesiunilor de competiţie pe categorii. În plus, toate etapele din concurs se vor desfăşura la Centrul de Pregătire în Gastronomie din Bucureşti.
În acest an, continuăm să dezvoltăm serviciile şi programele pe care le oferim atât clienţilor noştri profesionişti din segmentul HoReCa, cât şi celor din comerţul tradiţional. Pentru clienţii noştri din domeniul ospitalier ne-am extins oferta şi am reformulat anumite programe din platforma de susţinere şi parteneriat destinată acestui segment, pentru a anticipa noile nevoi şi pentru a le oferi soluţii şi consultanţă care să îi ajute să îşi atingă mai eficient obiectivele de afaceri”, a declarat Dusan Wilms, Director General METRO Cash & Cary România.
Despre METRO Chef 2013
Aflată la a treia ediţie, competiţia se adresează clienţilor METRO din segmentul HoReCa şi face parte din platforma METRO Cash & Carry România, prin care compania susţine competitivitatea şi standardele înalte ale specialiştilor din domeniul ospitalier. METRO Chef 2013 se derulează în perioada mai – octombrie 2013, până în prezent 30 de echipe de bucătari s-au înscris în competiţie.
În ediţiile anterioare, peste 60 echipe şi-au manifestat interesul faţă de această competiţie.
Juriul
Meniurile şi prestaţia concurenţilor vor fi evaluate de către un juriu format din Specialişti ai domeniului culinar:
Nicolae Lică – Executive Chef JW Marriott Bucureşti; Antonio Pissaniello - Executive Chef La Locando di Bu Napoli şi purtător al unei stele Michelin; Martin White - Executive Chef Regent Casino; Redactor - reprezentant Revista Good Food; specialişti METRO Cash & Carry România: Patrick Guibet – Executive Chef METRO Cash & Carry România; Silvia Ailincăi – Pastry Chef METRO Cash & Carry România; Constatin Eremia – Executive Sous Chef METRO Cash & Carry România.
Premiile
Marea finală a competiţiei METRO Chef 2013 va desemna trei echipe câştigătoare pentru fiecare categorie, valoarea totală a premiilor fiind de 87.500 lei, la care se adaugă vouchere de cumpărături, în valoare de 11.500 lei (TVA inclus).
METRO Cash & Carry este reprezentată în 29 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 32 miliarde € în 2012. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2012, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde €. Compania numără aproximativ 280.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 32 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.
METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Piteşti şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.
Bucureşti, 20 mai 2013 - METRO Cash & Carry România îşi invită clienţii din segmentul HoReCa să participe la cea de-a treia ediţie METRO Chef, competiţie de artă culinară care încurajează pasiunea pentru gătit şi răsplăteşte excelenţa în bucătărie.
Anul acesta, METRO Cash & Carry România a lansat METRO Chef într-un nou format, propunându-şi să se adreseze mai multor categorii de clienţi din segmentul HoReCa. Printr-o nouă abordare a etapelor de selecţie şi a finalei, în funcţie de specificul gastronomic, METRO Chef 2013 adăugă pe lista companiilor care pot participa în competiţie, cantine şi companii de catering. În plus faţă de ediţiile precedente, ediţia din acest an oferă tuturor participanţilor sesiuni de pregătire de o zi, susţinute de către membrii juriului.
„Editia a treia METRO Chef continuă anul acesta, într-o nouă abordare, spre a veni în întâmpinarea aşteptărilor clienţilor noştri din domeniul ospitalier. Pe lângă o segmentare diferită a etapelor de competiţie în funcţie de specificul gastronomic, în 2013 oferim câte o zi de pregătire pentru fiecare echipă înaintea sesiunilor de competiţie pe categorii. În plus, toate etapele din concurs se vor desfăşura la Centrul de Pregătire în Gastronomie din Bucureşti.
În acest an, continuăm să dezvoltăm serviciile şi programele pe care le oferim atât clienţilor noştri profesionişti din segmentul HoReCa, cât şi celor din comerţul tradiţional. Pentru clienţii noştri din domeniul ospitalier ne-am extins oferta şi am reformulat anumite programe din platforma de susţinere şi parteneriat destinată acestui segment, pentru a anticipa noile nevoi şi pentru a le oferi soluţii şi consultanţă care să îi ajute să îşi atingă mai eficient obiectivele de afaceri”, a declarat Dusan Wilms, Director General METRO Cash & Cary România.
Despre METRO Chef 2013
Aflată la a treia ediţie, competiţia se adresează clienţilor METRO din segmentul HoReCa şi face parte din platforma METRO Cash & Carry România, prin care compania susţine competitivitatea şi standardele înalte ale specialiştilor din domeniul ospitalier. METRO Chef 2013 se derulează în perioada mai – octombrie 2013, până în prezent 30 de echipe de bucătari s-au înscris în competiţie.
În ediţiile anterioare, peste 60 echipe şi-au manifestat interesul faţă de această competiţie.
Juriul
Meniurile şi prestaţia concurenţilor vor fi evaluate de către un juriu format din Specialişti ai domeniului culinar:
Nicolae Lică – Executive Chef JW Marriott Bucureşti; Antonio Pissaniello - Executive Chef La Locando di Bu Napoli şi purtător al unei stele Michelin; Martin White - Executive Chef Regent Casino; Redactor - reprezentant Revista Good Food; specialişti METRO Cash & Carry România: Patrick Guibet – Executive Chef METRO Cash & Carry România; Silvia Ailincăi – Pastry Chef METRO Cash & Carry România; Constatin Eremia – Executive Sous Chef METRO Cash & Carry România.
Premiile
Marea finală a competiţiei METRO Chef 2013 va desemna trei echipe câştigătoare pentru fiecare categorie, valoarea totală a premiilor fiind de 87.500 lei, la care se adaugă vouchere de cumpărături, în valoare de 11.500 lei (TVA inclus).
METRO Cash & Carry este reprezentată în 29 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 32 miliarde € în 2012. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2012, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde €. Compania numără aproximativ 280.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 32 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.
METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Piteşti şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii