Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
03:34 23 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

METRO Chef, în faza regională, la Constanţa

ro

06 Jul, 2012 17:00 3238 Marime text

metrochef_resize.jpgBucureşti, 05 iulie 2012: METRO Chef a ajuns la Constanţa, în turul naţional al competiţiei de artă culinară.

Pe 5 iulie, Constanţa şi-a antrenat cei mai pricepuţi bucătari în competiţia culinară METRO Chef. Echipe formate dintr-un bucătar şi un ajutor de bucătar (de la acelaşi restaurant) au trecut printr-o probă de pregătire a unui meniu din două preparate, cu specific naţional sau internaţional, care să respecte tradiţiile gastronomiei moderne.

Meniurile au fost evaluate de către un juriu format din cinci specialişti din domeniul culinar: Gabriela Berechet - Preşedinte al Federaţiei Bucătarilor din România, renumitul maestru bucătar Horia Mihnea Vîrlan, Silvia Ailincai - Chef Patisier Centrul de Pregătire în Gastronomie (METRO Cash & Carry România), Constatin Eremia - Executive Sous Chef Centrul de Pregătire în Gastronomie (METRO Cash & Carry România) si Patrick Guibet - Executive Chef Centrul de Pregătire în Gastronomie (METRO Cash & Carry România).

rest_davino_resize.jpgEchipa formată din Covaci Vasile şi Lungu Mihai, reprezentanţi ai Restaurantului „Davino" din Galaţi, a preparat cel mai apreciat meniu, clasându-se pe locul întâi. De asemenea, s-au remarcat şi reprezentanţii Restaurantului „Arena" din Constanţa, Sutac Leontin şi Serban G Marius, care s-au clasat pe locul doi. Locul al treilea în concurs a fost ocupat de echipa Restaurantului "Iaki" din Constanţa, prin reprezentanţii săi, Bogeanu Cornelia si Puricel Vasile.

Câştigătorii locurilor întâi şi doi vor merge mai departe la marea finală a competiţiei culinare METRO Chef 2012. Premiile oferite de METRO Cash & Carry România, în finală, sunt:

- Premiul I - Medalia de aur: 10.000 EURO pentru echipa câştigătoare (respectiv câte 5.000 de Euro pentru fiecare dintre cei doi membri ai echipei); şi voucher(e) de cumpărături, în valoare totală de 1.000 RON acordat(e) angajatorului membrilor echipei câştigătoare

- Premiul II - Medalia de argint: 6.000 EURO pentru echipa câştigătoare (respectiv câte 3.000 de Euro pentru fiecare dintre cei doi membri ai echipei); voucher(e) de cumpărături, în valoare totală de 1.000 RON acordat(e) angajatorului membrilor echipei câştigătoare.

- Premiul III - Medalia de bronz: 3.000 EURO pentru echipa căştigătoare (respectiv câte 1.500 de Euro pentru fiecare dintre cei doi membri ai echipei); voucher(e) de cumpărături, în valoare totală de 1.000 RON acordat(e) angajatorului membrilor echipei câştigătoare.

METRO Chef 2012 se adresează clienţilor METRO Cash & Carry din domeniul HORECA. Odata cu finalizarea etapei regionale, bucătarii care s-au remarcat în oraşele Bucureşti, Iaşi, Craiova, Brasov, Cluj-Napoca, Timişoara şi Constanţa se vor întrece în etapa finală METRO Chef, care se va desfăşura în perioada 25-26 octombrie 2012, la METRO Berceni.

Programul METRO Chef face parte din strategia METRO Cash & Carry, prin care compania susţine competitivitatea şi standardele înalte ale specialiştilor din domeniul HORECA.

METRO Cash & Carry este reprezentată în 29 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în 2011. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2011, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde €. Compania numără aproximativ 280.000 de angajaţi şi operează 2.200 de locaţii în 32 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry - liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn - lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Piteşti şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

Adina Tîmplaru
Head of Corporate Communications

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii