Orange si RIM lanseaza noul BlackBerry Bold 9700 in Romania
Orange si RIM lanseaza noul BlackBerry Bold 9700 in RomaniaSubiect: Comunicat de presă
Orange şi RIM lansează noul BlackBerry Bold 9700 în România
noul smartphone 3G oferă caracteristici şi performanţe de nivel superior cu un design compact şi extrem de rafinat
Bucureşti, România şi Waterloo, Canada, 12 ianuarie. Orange şi Research In Motion (RIM) (Nasdaq: RIMM; TSX: RIM) anunţă lansarea puternicului smartphone BlackBerry® Bold™ 9700 pentru clienţii din România, începând din 13 ianuarie. Noul BlackBerry Bold 9700 oferă o gamă extinsă de caracteristici de comunicare şi multimedia de înaltă performanţă într-un design compact şi extrem de rafinat care va fi atât pe gustul bărbaţilor, cât şi al femeilor şi va putea fi folosit în scopuri profesionale, dar şi personale.
Smartphone-ul BlackBerry Bold 9700 va fi disponibil timp de o săptămână numai în magazinul online Orange. După această perioadă promoţională dedicată clienţilor online, terminalul va putea fi achiziţionat din toate magazinele Orange. În cadrul unei oferte speciale, clienţii care achiziţionează un BlackBerry Bold împreună cu un abonament de voce Orange de minimum 12 euro vor primi o reducere de 50% din preţul opţiunii BlackBerry de 39 euro (care include lunar 100 MB pentru trafic de date în ţară şi 15MB pentru utilizarea în roaming) pentru întreaga perioadă contractuală.
Noul BlackBerry Bold 9700 oferă performanţe la cel mai înalt nivel, funcţionalitate şi caracteristici cu suport pentru reţelele 3G HSDPA din întreaga lume, un procesor de nouă generaţie (624 MHz), memorie Flash de 256 MB, GPS şi Wi-Fi® încorporate, o cameră foto de 3,2MP şi un ecran uimitor, de o claritate excepţională. Tehnologia de ultimă oră şi finisajele de înaltă calitate se regăsesc şi la exteriorul aparatului, prevăzut cu un trackpad digital perfect integrat şi o tastatură QWERTY, specifică, în relief. Cadrul cromat de culoare închisă şi partea din spate din imitaţie de piele completează aspectul distins şi elegant al noului smartphone, iar profilul subţire, greutatea echilibrată şi marginile rotunjite îl fac incredibil de confortabil când este folosit cu o singură mână.
„Suntem încântaţi să lansăm noul BlackBerry Bold 9700 într-o ofertă atractivă pentru clienţii noştri, ţinandu-ne astfel promisiunea de a aduce pe piaţa românească cele mai noi modele BlackBerry la tarife cât mai accesibile. Acesta este un smartphone premium care permite clienţilor să se bucure de serviciile excepţionale BlackBerry disponibile în reţeaua noastră” , a declarat Răzvan Sturza, Product Manager Orange România.
„BlackBerry Bold 9700 continuă succesul modelului original BlackBerry Bold cu caracteristici noi, de ultimă generaţie şi cu un design de dimensiuni mai mici, mai uşor şi extrem de bine optimizat care arată şi funcţionează ireproşabil,” a declarat Mike Lazaridis, Preşedinte şi Co-CEO, Research In Motion.
Printre caracteristicile cheie ale smartphone-ului BlackBerry Bold 9700 se numără:
§ design rafinat, cu dimensiuni de 109 mm x 60 mm x 14,1 mm şi o greutate de numai 122 de grame
§ ecran de mare claritate, uimitor, de 2,44 inci şi sensibil la lumină (rezoluţie de 480 x 360, la 245 ppi)
§ tastatură QWERTY integrală – cu taste perfect conturate şi margini cromate – care permit o tastare rapidă şi exactă
§ trackpad inovator, sensibil la atingere, care permite o navigare intuitivă şi rapidă
§ Wi-Fi (802.11 b/g) încorporat
§ cameră de 3,2 MP cu zoom variabil, autofocus, blitz şi înregistrare video
§ BlackBerry® OS 5.0 care oferă utilizatorilor posibilitatea de gestionare a e-mail-urilor şi îmbunătăţiri pentru calendar*, precum şi o mai bună experienţă de navigare cu o aplicaţie JavaScript mai rapidă şi procesare CSS
§ GPS încorporat pentru aplicaţii bazate pe hărţi şi alte localizări, precum şi marcare geografică a fotografiilor (geotagging)
§ dispozitiv de redare media pentru muzică, fotografii şi video (durata de redare a muzicii este acum extinsă până la 38 de ore), la care se adaugă suport pentru BlackBerry® Desktop Manager atât pentru calculatoare personale, cât şi pentru Macintosh, şi BlackBerry® Media Sync pentru facilitarea sincronizării muzicii din iTunes® şi Windows Media® Player cu smartphone-ul**
§ mufă de 3,5 mm pentru căşti stereo, comenzi dedicate pentru volum, taste pentru blocarea tastaturii şi pentru modul silenţios integrate perfect în partea superioară a aparatului
§ slot pentru card de memorie microSD/SDHD care suportă în prezent carduri de până la 16 GB şi se preconizează că va suporta carduri de 32 GB, atunci când acestea vor fi disponibile; un card de 2GB este inclus în pachet
§ Memorie Flash de 256 MB
§ caracteristici de calitate superioară şi uşor de accesat, tehnologie de amortizare a zgomotului de fond şi difuzoare de înaltă calitate
§ Bluetooth® (2.1) cu suport pentru Secure Simple Pairing, căşti hands-free, căşti stereo, seturi pentru maşină şi alte accesorii periferice Bluetooth
§ suport pentru BlackBerry® Internet Service şi BlackBerry® Enterprise Server
§ baterie de 1500 mAhr detaşabilă care asigură aproximativ 6 ore de convorbiri şi 17 zile în aşteptare în modul 3G
Noul smartphone BlackBerry Bold 9700 de la Orange este disponibil la preţuri între 299 de euro şi 419 euro (TVA inclus), în funcţie de abonamentul ales.
Pentru informaţii suplimentare despre smartphone-ul BlackBerry Bold 9700 vizitaţi www.orange.ro/blackberry.
together we can do more
* Unele caracteristici necesită BlackBerry Enterprise Server 5.0
** Este posibil ca unele fişiere de muzică să nu poată fi redate, precum fişierele care conţin tehnologii de gestionare a drepturilor de utilizare a conţinutului digital.
despre Orange România
Orange este lider de piaţă în România cu 10.694.000 de clienţi şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 190 de milioane de clienţi pe cinci continente.
Veniturile Orange România în primele nouă luni ale acestui an au cumulat 800 de milioane de euro, dintre care 269 milioane de euro au fost obţinute în trimestrul al treilea.
Orange România se remarcă prin cea mai largă acoperire a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfăşoară într-o manieră responsabilă.
Pentru mai multe informaţii puteţi accesa www.orange.ro
Despre Research In Motion (RIM)
Research in Motion este un important proiectant, producător şi distribuitor de soluţii wireless inovatoare pentru piaţa de comunicaţii mobile din întreaga lume. Prin dezvoltarea de hardware, software şi servicii integrate care suportă standarde multiple de reţele wireless, RIM oferă platforme şi soluţii pentru acces fără întreruperi la informaţii stringente, inclusiv e-mail, telefon, mesaje SMS, aplicaţii pe bază de Internet şi Intranet. Technologiile dezvoltate de RIM permit producătorilor şi dezvoltatorilor să îmbunătăţească produsele şi serviciile proprii prin adăugarea unor capabilităţi de conexiune mobilă de date . Portofoliul RIM de produse, servicii şi tehnologii integrate premiate este folosit de mii de organizaţii din întreaga lume şi cuprinde platforma wireless BlackBerry®, linia de produse Wireless Handheld™ de la RIM, instrumente pentru dezvoltare de software, modemuri radio şi acorduri de licenţă pentru software/hardware. Înfiinţată în 1984 şi având sediul în Waterloo, Ontario, RIM deţine birouri în America de Nord, Europa şi Asia Pacific. RIM este cotată la Bursa de Valori Nasdaq (Nasdaq: RIMM) şi la Bursa de Valori din Toronto (TSX: RIM). Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să vizitaţi www.rim.com sau www.BlackBerry.com.
Declaraţiile anticipative din acest comunicat de presă sunt făcute în temeiul dispoziţiilor privind „sfera de protecţie” din Actul de Reformă a Litigiilor în domeniul Securităţii Private din Statele Unite, din anul 1995. La folosirea lor în acest document, termeni precum „intenţionează” şi expresiile similare sunt menite să indice prezenţa declaraţiilor anticipative. Declaraţiile anticipative se bazează pe ipoteze formulate de către In Motion Limited şi pe informaţii aflate la dispoziţia acestei companii. Investitorii sunt astfel avertizaţi că aceste declaraţii anticipative presupun anumite riscuri şi incertitudini. Factori importanţi care ar putea duce la obţinerea unor rezultate efective substanţial diferite de cele exprimate sau presupuse de astfel de declaraţii anticipative includ, fără a se limita însă la posibile defecte ale produselor şi răspunderea civilă privind produsele, riscuri legate de vânzările internaţionale şi eventuale fluctuaţii ale cursului de schimb, demararea sau soluţionarea unui litigiu, acte sau potenţiale acte de terorism, conflicte internaţionale, fluctuaţii semnificative ale rezultatelor operaţionale trimestriale, modificări ale legislaţiei canadiene şi ale legilor şi regulamentelor internaţionale, acceptarea în continuare a produselor RIM, creşterea nivelului de concurenţă, schimbări tehnologice şi dezvoltarea cu succes de noi produse, dependenţa de reţele ale terţilor în cazul furnizării serviciilor, dependenţa de drepturile de proprietate intelectuală şi alte riscuri sau alţi factori prezentaţi în detaliu în rapoartele periodice ale RIM înaintate către Comisia de Valori Mobiliare şi Burse a Statelor Unite (Securities and Exchange Commission) şi alte autorităţi de reglementare. RIM nu intenţionează şi nu se angajează să actualizeze sau să revizuiască nicio declaraţie anticipativă ca urmare a obţinerii de noi informaţii, a evenimentelor viitoare sau din alte cauze.
Familiile de mărci, imagini şi simboluri legate de BlackBerry şi RIM reprezintă mărci înregistrate şi proprietatea exclusivă a Research In Motion Limited. RIM, Research in Motion şi BlackBerry sunt înregistrate la Biroul de Mărci şi Brevete din SUA şi se pot afla în curs de înregistrare sau pot fi deja înregistrate în alte ţări. Wi-Fi este o marcă înregistrată a Wi-Fi Alliance. Toate celelalte mărci, nume de produse, nume de companii, mărci înregistrate şi mărci de servicii sunt proprietatea companiilor respective. RIM nu îşi asumă nicio obligaţie sau răspundere şi nu reprezintă, autorizează, susţine sau garantează niciun aspect referitor la produsele sau serviciile terţilor.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp