Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:28 22 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Pentru al patrulea an consecutiv, COSMOTE România sfătuieşte părinţii să le ofere copiilor lor un internet sigur

ro

07 Feb, 2012 23:07 1105 Marime text

Bucureşti, 7 februarie 2012

COSMOTE România se implică în promovarea unui internet mai sigur pentru copii pentru al patrulea an consecutiv. Cu ocazia Zilei Sigurantei pe Internet din 7 februarie, compania va lansa o campanie complexă de comunicare prin care contribuie la cea mai mare campanie naţională de protejare a copiilor şi a tinerilor împotriva conţinutului digital neadecvat. Campania este parte a angajamentul COSMOTE România de a îmbunătăţi dimensiunea socială şi de mediu în care operează şi în calitate de membru responsabil al societăţii.

"Scopul nostru este să ajutăm copiii şi familiile acestora să înţeleagă pericolele utilizării internetului la întâmplare, să îi învăţăm cum să le recunoască şi să le evite, astfel încât să poată naviga în spaţiul virtual în deplină siguranţă. Educaţia şi prevenirea sunt paşi necesari în demersul de a-i ţine pe copii şi adolescenţi la adăpost de pericolele internetului, demers în care COSMOTE şi-a asumat un rol activ", a declarat Ruxandra Vodă, Corporate Affairs Manager, COSMOTE România.

Astfel, COSMOTE România va lansa o campanie complexă de comunicare pentru a le transmite copiilor şi părinţilor gradul de cunoaştere al pericolelor prezentate de utilizarea internetului. Campania ţinteşte atât audienţe interne cât şi externe. Astfel, 60,000 de exemplare ale broşurii „Cum să-ţi protejezi copiii de pericolele internetului" vor fi disponibile în magazinele COSMOTE şi Germanos, şi vor fi de asemenea distribuite în şcolile din 13 oraşe şi la evenimente corporatiste. În plus, compania va derula o campanie în online şi print.

Ziua Sigurantei pe Internet este parte a programului Safer Internet Plus promovat de Comisia Europeană. În anul 2007, COSMOTE România a adoptat Codul de Conduită privind siguranţa pe internet. Acest cod este o formă de reglementare proactivă, menită să stabilească principalele direcţii şi principii pentru oferirea de conţinut mobil sigur.

Grupul COSMOTE este, de asemenea, partener al unor iniţiative similare în Grecia şi Bulgaria, unde subsidiarele locale au dezvoltat o serie de mecanisme de control parental al accesului la servicii mobile, menite să protejeze tinerii de vizualizarea de conţinut dedicat adulţilor.

Grupul COSMOTE a avut o prezenţă activă în cadrul elaborării legislaţiei Europene privind siguranţa internetului pentru adolescenţi şi copii, participând la Bruxelles la discuţiile legate de acest proiect. De asemenea, COSMOTE a fost prima companie grecească care a adoptat această legislaţie, în luna februarie 2007, împreună cu alţi 15 operatori de telefonie mobilă şi furnizori de conţinut din Europa.

Mai multe informaţii sunt disponibile la www.cosmote.ro.

***

COSMOTE România avea 6,5 milioane de clienţi la 30 septembrie 2011. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.cosmote.ro.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii