Pepsi lansează Ginga, un gust unic, inspirat din cultura și aromele exotice ale Braziliei
Pepsi lansează Ginga, un gust unic, inspirat din cultura și aromele exotice ale Braziliei
06 May, 2014 15:21
ZIUA de Constanta
2215
Marime text
București, 6 mai 2014: Pepsi lansează în ediție limitată de vară Pepsi Ginga, noua bautură cu gust unic, surprinzător, și aromă de citrice, inspirată din cultura și aromele exotice ale Braziliei.
Cu un design nou, în culori vibrante, Pepsi Ginga aduce în România atmosfera de carnaval, continuând seria experiențelor braziliene deschisă odată cu lansarea platformei globale Pepsi Footbal și a videoclipului interactiv filmat pe străzile din Rio de Janeiro.
“Pepsi are o adevarată tradiție a campaniilor cu origini în cultura pop, așa cum este și această celebrare de inspirație braziliană a fotbalului și artei urbane. Ne bucurăm că le putem oferi și consumatorilor români noua aromă Ginga, prima ediție limitată Pepsi lansată în România după anul 2007”, declară Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo România.
Ediția limitată Pepsi Ginga este disponibilă în variantele 0.33l, 0.5l și 1.25l și se va găsi pe piață în această vară.
*****
Despre PepsiCo
PepsiCo este lider global pe piața de produse alimentare şi băuturi, cu venituri nete de peste 65 de miliarde de dolari și un portofoliu de produse ce include 22 de brand-uri care generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail. Activitățile principale ale companiei - Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay şi Pepsi Cola – realizează sute de produse alimentare și băuturi savuroase, care sunt apreciate peste tot în lume. Angajaţii PepsiCo sunt uniţi prin angajamentul nostru unic de a avea o creştere durabilă investind într-un viitor mai sănătos pentru oameni şi planetă, ceea ce reprezintă un viitor de succes şi pentru PepsiCo. Numim acest angajament Performanţă cu Scop: promisiunea PepsiCo de a oferi o gamă largă de produse alimentare şi băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; de a găsi modalităţi inovatoare de minimizare a impactului asupra mediului, inclusiv prin reducerea consumului de energie, apă şi materiale de ambalare; de a oferi un loc de muncă mai bun pentru angajaţii noştri şi de a respecta, sprijini şi investi în comunităţile locale unde ne desfăşurăm activitatea. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.pepsico.ro
Cu un design nou, în culori vibrante, Pepsi Ginga aduce în România atmosfera de carnaval, continuând seria experiențelor braziliene deschisă odată cu lansarea platformei globale Pepsi Footbal și a videoclipului interactiv filmat pe străzile din Rio de Janeiro.
“Pepsi are o adevarată tradiție a campaniilor cu origini în cultura pop, așa cum este și această celebrare de inspirație braziliană a fotbalului și artei urbane. Ne bucurăm că le putem oferi și consumatorilor români noua aromă Ginga, prima ediție limitată Pepsi lansată în România după anul 2007”, declară Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo România.
Ediția limitată Pepsi Ginga este disponibilă în variantele 0.33l, 0.5l și 1.25l și se va găsi pe piață în această vară.
*****
Despre PepsiCo
PepsiCo este lider global pe piața de produse alimentare şi băuturi, cu venituri nete de peste 65 de miliarde de dolari și un portofoliu de produse ce include 22 de brand-uri care generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail. Activitățile principale ale companiei - Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay şi Pepsi Cola – realizează sute de produse alimentare și băuturi savuroase, care sunt apreciate peste tot în lume. Angajaţii PepsiCo sunt uniţi prin angajamentul nostru unic de a avea o creştere durabilă investind într-un viitor mai sănătos pentru oameni şi planetă, ceea ce reprezintă un viitor de succes şi pentru PepsiCo. Numim acest angajament Performanţă cu Scop: promisiunea PepsiCo de a oferi o gamă largă de produse alimentare şi băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; de a găsi modalităţi inovatoare de minimizare a impactului asupra mediului, inclusiv prin reducerea consumului de energie, apă şi materiale de ambalare; de a oferi un loc de muncă mai bun pentru angajaţii noştri şi de a respecta, sprijini şi investi în comunităţile locale unde ne desfăşurăm activitatea. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.pepsico.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii