Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:35 19 10 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Pepsi si Academia de fotbal “Gheorghe Hagi” dau startul campaniei “Din spatele blocului in fata tribunelor”

ro

28 May, 2010 06:20 2217 Marime text

gh_hagi_-_calin_clej.jpg27 Mai 2010 - Pepsi şi Academia de Fotbal "Gheorghe Hagi" au semnat un parteneriat de susţinere a tinerilor care sunt dornici şi pregătiţi să lupte pentru a-şi transforma talentul în performanţă pe terenul de fotbal. Parteneriatul va demara cu turneul de fotbal "Din spatele blocului în faţa tribunelor", dedicat tinerilor între 14-18 ani.

Parte din strategia Pepsi de a investi în generaţia tânără, turneul îşi propune să aducă tinerii jucători amatori din spatele blocurilor în faţa tribunelor, să le ofere şansa celor cu adevărat talentaţi să îşi exprime pasiunea, creativitatea şi valoarea într-un cadru organizat, sub îndrumarea profesioniştilor.

"Sportul înseamnă, mai presus de toate, muncă şi pasiune. Talentul trebuie cultivat şi susţinut prin toate mijloacele pentru a se transforma în performanţă. De aceea, acest parteneriat încheiat cu Pepsi este atât de important, întrucât le oferă tinerilor cu potenţial şansa de a se pregăti pentru performanţă. Ne dorim ca împreună să oferim tinerilor din România un exemplu de reuşita în fotbalul de performanţă", a declarat Gheorghe Hagi.

"Refresh Your World este îndemnul pe care Pepsi îl adresează anul acesta tinerilor din întreaga lume. Prin acest parteneriat semnat cu Academia de Fotbal "Gheorghe Hagi," Pepsi dovedeşte tinerei generaţii că va continua să susţină expresia creativităţii şi pasiunea celor care au curajul să schimbe lumea în bine. Dorim astfel să confirmăm invitaţia adresată consumatorilor noştri de pretutindeni - aceea de a se implica în campania Pepsi de a schimba pozitiv şi creativ societatea în care trăim", a declarat Călin Clej, Marketing Manager PepsiCo.

Turneul "Din spatele blocului în faţa tribunelor" va debuta în a doua săptămână a lunii iunie şi se va desfăşura în patru oraşe din ţară. Înscrierile se vor realiza atât pe website-ul www.pepsi.ro, cât şi la faţa locului, înaintea meciurilor. Mecanica de joc stabilită de organizatori se bazează pe echipe de câte cinci jucători. O partidă de fotbal va dura 10 minute sau două goluri. Etapele campionatului se vor ţine în weekend, pe rând, în următoarele oraşe: Cluj (12-13 iunie), Timişoara (19-20 iunie), Bucureşti (26-27 iunie) şi Constanţa (24 iulie). Finala şi semifinala vor avea loc la Constanţa (Mamaia) pe 25 iulie.

Marii câştigători ai turneului vor fi patru tineri fotbalişti, care vor avea ocazia să se antreneze timp de o lună în cadrul Academiei de Fotbal "Gheorghe Hagi"; aceştia se vor pregăti alături de juniorii Academiei, având acelaşi program de antrenament. Alţi tineri participanţi vor primi echipamente sportive complete sau weekend-uri la mare.

Pepsi s-a implicat de-a lungul vremii în numeroase proiecte de susţinere a tinerelor talente atât din sport, cât şi din alte domenii. Multe dintre campaniile Pepsi s-au concentrat în direcţia susţinerii valorilor reale, iar sloganul lansat anul acesta, "Refresh Your World", promovează o nouă atitudine - de implicare în lumea care ne înconjoară.

Sub umbrela "Refresh Your World", în luna aprilie Pepsi a lansat şi în România campania de fotbal a brandului, "Oh Africa", care îi are ca protagonişti pe opt dintre cei mai mari jucători ai momentului: Lionel Messi, Thierry Henry, Frank Lampard, Ricardo Kaká, Fernando Torres, Didier Drogba, Michael Ballack şi Andrei Arshavin. Fiecare dintre cei opt fotbalişti a fost selectat în cadrul campaniei Pepsi de anul acesta datorită contribuţiei sale speciale la soluţionarea unor probleme de actualitate ale lumii în care trăim.

PepsiCo:

PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu internaţional de produse alimentare şi băuturi, cu 19 linii diferite de produse care generează împreună vânzări anuale de peste 1 miliard USD. Principalele divizii - Frito-Lay, Quaker, Pepsi-Cola, Tropicana si Gatorade - produc de asemenea alte sute de sortimente care bucură consumatorii din peste 215 ţări. Cu o cifră de afaceri de peste 43 miliarde USD în 2009, PepsiCo are 285.000 angajaţi în întreaga lume. Datorită angajamentului de a oferi o gamă largă de produse alimentare hrănitoare, sănătoase şi convenabile, de a reduce impactul asupra mediului şi de a armoniza culturi profesionale diferite, PepsiCo reuşeşte să echilibreze rezultate financiare solide cu o contribuţie puternică în viaţa comunităţilor din întreaga lume.

În România, produsele PepsiCo sunt îmbuteliate şi distribuite de Quadrant Amroq Beverages SA, membră a PepsiCo Beverages.

Despre Academia de Fotbal "Gheorghe Hagi":

Academia de Fotbal "Gheorghe Hagi" a fost înfiinţată pentru a oferi cât mai multor copii talentaţi şansa unei cariere de succes în fotbal.

Prin oportunităţile, facilităţile şi profesionalismul programelor de pregătire, dorim să dezvoltăm şi să perfecţionăm copii şi juniori astfel încât aceştia să facă faţă compeţiilor la cel mai înalt nivel de performanţă.

Academia de Fotbal "Gheorghe Hagi" se bazează pe trei criterii de performanţă: Timp, Tineri, Talent!

Pentru mai multe informaţii privind Academia de Fotbal "Gheorghe Hagi", vizitaţi www.academiahagi.ro.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • Ioan 04 Jun, 2010 21:05 foarte tare aceasta campanie... as vrea si eu sa ma inscriu, da nu am gasit unde... am intrat pe site la pepsi.