Phoenicia Hotels Brăţările mov fac diferenţa între diferite regimuri de masă, nu de naţionalitate. În ultimii 4 ani, peste 10.000 de turişti israelieni şi-au petrecut vacanţa în hotelurile Phoenicia
Phoenicia Hotels: Brăţările mov fac diferenţa între diferite regimuri de masă, nu de naţionalitate. În
25 Jul, 2017 14:15
ZIUA de Constanta
5513
Marime text
Suntem foarte indignati de situatia aparuta in spatiul public, legat de bratarile folosite in complexul Phoenicia din Mamaia Nord .
Phoenicia Hotels intotdeauna a tinut cont, prin serviciile oferite, de imaginea Romaniei la nivel national si international. Negam cu vehementa acuzatiile aparute, care sunt nefondate si gresit interpretate din partea anumitor persoane, iar in legatura cu turistii israelieni tinem sa subliniem faptul ca 90% dintre cei care au ajuns pe litoralul romanesc in ultimii 4 ani aleg sa isi petreaca vacanta la Phoenicia (peste 10 000 de turisti ne-au trecut pragul in ultimii 4 ani si tinem sa subliniem ca nu s-a semnalat nicio plangere de niciun fel, iar relatia dintre noi, care se deruleaza prin agentia Paradis este o relatie perfecta).
Intotdeauna am incercat sa fim o gazda buna si am dat dovada de intelepciune, am incercat sa oferim oricarui turist si in special celor straini servicii de calitate, o atentie deosebita si un comportament ireprosabil din partea angajatilor nostri.
Conform regulamentului intern de functionare, fiecare culoare a bratarilor reprezinta tipul de pachet turistic ales de catre turistii nostri. Specificam ca acest sistem functioneaza in toate unitatile turistice internationale, iar acest pachet, ales de turistii israelieni este rar ales de turistii romani. Acesta este pachetul turistic cu mic dejun si cina, spre deosebire de mic dejun si pranz ales de alti turisti.
Phoenicia Hotels este interesata, înainte de profit, de construirea unei imagini pentru România si mai ales sa fie o gazda primitoare, astfel incât numărul turiștilor străini sa crească si sa avem o relație cât mai buna cu toți cei care ne trec pragul.
Speram ca am lamurit toate neintelegerile legate de interpretarile eronate.
Leonard Buianu
Director General Phoenicia Holiday Resort
25.07.2017
Phoenicia Hotels intotdeauna a tinut cont, prin serviciile oferite, de imaginea Romaniei la nivel national si international. Negam cu vehementa acuzatiile aparute, care sunt nefondate si gresit interpretate din partea anumitor persoane, iar in legatura cu turistii israelieni tinem sa subliniem faptul ca 90% dintre cei care au ajuns pe litoralul romanesc in ultimii 4 ani aleg sa isi petreaca vacanta la Phoenicia (peste 10 000 de turisti ne-au trecut pragul in ultimii 4 ani si tinem sa subliniem ca nu s-a semnalat nicio plangere de niciun fel, iar relatia dintre noi, care se deruleaza prin agentia Paradis este o relatie perfecta).
Intotdeauna am incercat sa fim o gazda buna si am dat dovada de intelepciune, am incercat sa oferim oricarui turist si in special celor straini servicii de calitate, o atentie deosebita si un comportament ireprosabil din partea angajatilor nostri.
Conform regulamentului intern de functionare, fiecare culoare a bratarilor reprezinta tipul de pachet turistic ales de catre turistii nostri. Specificam ca acest sistem functioneaza in toate unitatile turistice internationale, iar acest pachet, ales de turistii israelieni este rar ales de turistii romani. Acesta este pachetul turistic cu mic dejun si cina, spre deosebire de mic dejun si pranz ales de alti turisti.
Phoenicia Hotels este interesata, înainte de profit, de construirea unei imagini pentru România si mai ales sa fie o gazda primitoare, astfel incât numărul turiștilor străini sa crească si sa avem o relație cât mai buna cu toți cei care ne trec pragul.
Speram ca am lamurit toate neintelegerile legate de interpretarile eronate.
Leonard Buianu
Director General Phoenicia Holiday Resort
25.07.2017
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii