Postul Crăciunului a readus în atenţie beneficiile consumului de peşte Real,- Hypermarket a pregătit o ofertă variată, cu preţuri speciale în zilele de dezlegare la peşte
Postul Crăciunului a readus în atenţie beneficiile consumului de peşte: Real,- Hypermarket a pregătit o ofertăBucureşti, 10 decembrie 2012: Pentru ultimele două săptămâni din Postul Crăciunului, real,- Hypermarket a pregătit o ofertă imbatabilă la raionul de peşte proaspăt, într-un sortiment care include peste 100 de articole. În selecţia permanentă a raionului sunt cuprinse şi specii de animale marine rar întâlnite în pescăriile tradiţionale, precum dorada, bibanul de mare, caracatiţa, sepia, calamarii şi creveţii.
Oferta de peşte de la real,- nu ignoră nicio subcategorie: peşte proaspăt, peşte afumat, peşte congelat sau marinat, fructe de mare proaspete sau conservate de toate felurile (scoici, crustacee, cefalopode etc.), peşti de apă dulce sau sărată, întregi sau file etc.
„Tendinţa către o alimentaţie sănătoasă se menţine constantă, raionul de peşte fiind unul de destinaţie predilectă pentru o mare parte a clienţilor noştri. Sortimentul este structurat astfel încât să acopere o paletă cât mai mare de necesităţi, pentru a se plia pe bugetele clienţilor noştri; prin urmare, avem la vânzare de la peşte congelat, în segmentul economic, pește proaspăt, pește întreg sau file și până la cele mai sofisticate oferte gourmet. În orice caz, preocuparea noastră principală este aceea de a aduce cea mai bună calitate și prospețime, cu cel mai bun preţ în orice categorie de produse, mai ales acum, în Postul Crăciunului, când peştele este unul dintre alimentele cele mai căutate", a declarat Cristian Palihovici, Manager de Categorie la real,- Hypermarket România.
Produsele proaspete, livrate de trei ori pe săptămână, sunt păstrate şi expuse pe gheaţă, cu respectarea strictă a regulilor de siguranţă a alimentelor impuse de un sistem de management auditat şi certificat în conformitate cu cerinţele standardului ISO 22000:2005 şi cu normele HACCP, în aşa fel încât orice posibil risc la adresa siguranţei alimentare este eliminat sau redus la cel mai scăzut nivel. "Le recomandăm clienţilor noştri atenţie maximă în perioada de transport a peştelui, care este un aliment foarte perisabil. Normele de siguranţă alimentară spun că nu trebuie întrerupt lanţul frigului, aşa că ar trebui să se folosească sacoşe sau recipiente frigorifice pentru transportul peştelui de la magazin până acasă, indiferent de anotimp. În plus, este bine ca peştele să fie cumpărat la sfârşitul traseului prin magazin. Deoarece prospeţimea ne preocupă în mod constant, peştele proaspăt, fie indigen, fie de import, este livrat de 3 ori pe săptămână, prin intermediul propriei platforme logistice", a mai spus Cristian Palihovici.
Avantajele consumului de peşte şi fructe de mare:
Carnea de peşte este gustoasă, uşor digerabilă, o valoroasă sursă de proteine care asigură aportul tuturor aminoacizilor esenţiali cu puţine calorii.
Peştele şi fructele de mare sunt o sursă importantă de vitamine (în special vitaminele A, B12, D şi E) şi minerale şi oligominerale (iod, fosfor, potasiu, fluor, seleniu, cobalt, mangan, zinc, cupru, calciu etc.)
Acizii graşi polinesaturaţi omega-3 sunt acizi esenţiali pentru sănătatea omului, pe care organismul nostru nu îi poate produce în mod natural. Consumul bi-săptămânal de fructe de mare şi peşte, îndeosebi peşti oceanici, precum macroul, heringul, somonul, codul, tonul, sardinele, ajută la reducerea riscului de apariţie a bolilor cardio-vasculare şi joacă un rol important în funcţionarea creierului şi în dezvoltarea armonioasă a organismului.
Peştele gras conţine cantităţi semnificative de vitamina D, cu rol în procesele de absorţie, metabolizare şi fixare a calciului în oase, prevenind în acest fel apariţia osteoporozei.
Cele mai sănătoase feluri în care se poate găti carnea de peşte sunt la cuptor, la grătar sau în abur. La fel ca orice aliment, calităţile nutritive ale peştelui se pot pierde dacă acesta este excesiv procesat sau prăjit.
Notă pentru editori:
real,- Hypermarket România s-a lansat oficial în martie 2006 şi operează 24 de magazine pe piaţa locală în 18 oraşe din ţară (4 în Bucureşti, câte 2 în Timişoara, Oradea şi Constanţa şi câte unul în Arad, Baia Mare, Satu Mare, Cluj-Napoca, Deva, Sibiu, Târgu Mureş, Braşov, Suceava, Bacău, Galaţi, Ploieşti, Piteşti şi Craiova. Reţeaua magazinelor real,- comercializează aproximativ 70.000 de produse alimentare şi nealimentare, provenind de la peste 1.700 de furnizori, dintre care 90% sunt din România.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp