Raportul de Sustenabilitate HEINEKEN România 2012 cel mai mic consum specific de apă şi energie din momentul lansării Agendei „Brewing a Better Future”
Raportul de Sustenabilitate HEINEKEN România 2012: cel mai mic consum specific de apă şi energie din momentul
17 Sep, 2013 15:28
ZIUA de Constanta
1623
Marime text
Bucureşti, 17 septembrie 2013. HEINEKEN România publică cea de-a patra ediţie anuală a Raportului de Sustenabilitate, arătând progresul companiei în toate ariile agendei „Brewing a Better Future”.
“Avem responsabilitatea de a fi lideri atât ca afacere cât şi ca membri ai societăţii din care facem parte. Ţinând cont de obiectivul nostru de a deveni cel mai verde producător de bere până în anul 2020, ne-am fixat ţinte ambiţioase. Suntem mândri să anunţăm că rezultatele pe care le-am obţinut în 2012 în aria Sustenabilităţii sunt foarte bune şi ne duc mai aproape de atingerea obiectivului nostru final. Progresul pe care l-am înregistrat este rezultatul direct al acţiunilor noastre şi al implicării angajaţilor şi partenerilor noştri”, spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.
Repere cheie din Raportul de Sustenabilitate 2012:
Îmbunătăţirea operaţiunilor pentru a avea o contribuţie pozitivă asupra planetei şi mediului înconjurător:
Consumul specific de apă folosită în producţia de bere a scăzut cu 4.9% în ultimii 3 ani.
Am eficientizat rutele de distribuţie şi le-am redus cu 3 milioane de kilometri în ultimii 3 ani.
În 2012, am redus consumul specific total de energie cu 8.4% comparativ cu anul 2011, ajungând la 127.3 MJ/hl.
Investiţia în oameni, în angajaţii noştri şi în comunităţile în care ne desfăşurăm activitatea:
Siguranţa angajaţilor noştri este prioritatea numărul 1 în tot ceea ce facem.
În ultimii 3 ani, am investit peste 1 milion RON în toate cele 4 oraşe în care avem fabrici de bere, prin Programul HEINEKEN pentru Comunităţi.
65% din ingredientele naturale necesare fabricării berii provin din România.
Impactul asupra rolului berii în societate:
Mesajul “Consumă responsabil” a fost comunicat prin toate brandurile noastre.
În 2012 am lansat 4 Centre AlcoInfo în spitale generale din România, în parteneriat cu ONG-ul ALIAT.
Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2012 este disponibil integral pe site-ul HEINEKEN România, www.heinekenromania.ro.
Despre HEINEKEN România:
Agenda “Brewing a Better Future” este promisiunea pe termen lung de a aduce o contribuţie pozitivă mediului, societăţii şi comunităţilor în care HEINEKEN îşi desfăşoară activitatea. HEINEKEN este cel mai mare producător de bere din Europa şi ocupă locul 3 în lume în ceea ce priveşte volumele. HEINEKEN România face parte din Grupul HEINEKEN şi deţine cel mai diversificat portofoliu de mărci care acoperă toate segmentele pieţei de bere: Heineken®, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Silva Original Pils, Silva Dark, Golden Brau, Golden Brau Non-Alcoholic, Neumarkt, Bucegi; marci de import: Edelweiss, Zipfer, Amstel, Birra Moretti, Krusovice, Foster’s, Strongbow, Sol, Desperados, Gösser, Schlossgold; marci locale: Gambrinus, Harghita şi Haţegana. HEINEKEN deţine patru fabrici pe teritoriul României în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova, Târgu Mureş şi are peste 1.100 de angajaţi. Mai multe detalii despre companie găsiţi la www.heinekenromania.ro.
“Avem responsabilitatea de a fi lideri atât ca afacere cât şi ca membri ai societăţii din care facem parte. Ţinând cont de obiectivul nostru de a deveni cel mai verde producător de bere până în anul 2020, ne-am fixat ţinte ambiţioase. Suntem mândri să anunţăm că rezultatele pe care le-am obţinut în 2012 în aria Sustenabilităţii sunt foarte bune şi ne duc mai aproape de atingerea obiectivului nostru final. Progresul pe care l-am înregistrat este rezultatul direct al acţiunilor noastre şi al implicării angajaţilor şi partenerilor noştri”, spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.
Repere cheie din Raportul de Sustenabilitate 2012:
Îmbunătăţirea operaţiunilor pentru a avea o contribuţie pozitivă asupra planetei şi mediului înconjurător:
Consumul specific de apă folosită în producţia de bere a scăzut cu 4.9% în ultimii 3 ani.
Am eficientizat rutele de distribuţie şi le-am redus cu 3 milioane de kilometri în ultimii 3 ani.
În 2012, am redus consumul specific total de energie cu 8.4% comparativ cu anul 2011, ajungând la 127.3 MJ/hl.
Investiţia în oameni, în angajaţii noştri şi în comunităţile în care ne desfăşurăm activitatea:
Siguranţa angajaţilor noştri este prioritatea numărul 1 în tot ceea ce facem.
În ultimii 3 ani, am investit peste 1 milion RON în toate cele 4 oraşe în care avem fabrici de bere, prin Programul HEINEKEN pentru Comunităţi.
65% din ingredientele naturale necesare fabricării berii provin din România.
Impactul asupra rolului berii în societate:
Mesajul “Consumă responsabil” a fost comunicat prin toate brandurile noastre.
În 2012 am lansat 4 Centre AlcoInfo în spitale generale din România, în parteneriat cu ONG-ul ALIAT.
Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2012 este disponibil integral pe site-ul HEINEKEN România, www.heinekenromania.ro.
Despre HEINEKEN România:
Agenda “Brewing a Better Future” este promisiunea pe termen lung de a aduce o contribuţie pozitivă mediului, societăţii şi comunităţilor în care HEINEKEN îşi desfăşoară activitatea. HEINEKEN este cel mai mare producător de bere din Europa şi ocupă locul 3 în lume în ceea ce priveşte volumele. HEINEKEN România face parte din Grupul HEINEKEN şi deţine cel mai diversificat portofoliu de mărci care acoperă toate segmentele pieţei de bere: Heineken®, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Silva Original Pils, Silva Dark, Golden Brau, Golden Brau Non-Alcoholic, Neumarkt, Bucegi; marci de import: Edelweiss, Zipfer, Amstel, Birra Moretti, Krusovice, Foster’s, Strongbow, Sol, Desperados, Gösser, Schlossgold; marci locale: Gambrinus, Harghita şi Haţegana. HEINEKEN deţine patru fabrici pe teritoriul României în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova, Târgu Mureş şi are peste 1.100 de angajaţi. Mai multe detalii despre companie găsiţi la www.heinekenromania.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii