Real,- Hypermarket aduce tehnologia mai aproape de toți consumatorii, prin nous campanie de reduceri pentru electronice, electrocasnice şi IT
Real,- Hypermarket aduce tehnologia mai aproape de toți consumatorii, prin nous campanie de reduceri pentru electronice,Bucureşti, 29 ianuarie 2013: real,- Hypermarket România a lansat o nouă campanie de reduceri pentru o gamă vastă de produse electronice, electrocasnice şi IT, promovând totodată soluţii de finanţare atractive aflate la dispoziţia clienţilor, sub deviza „Technologie de TOP în rate pentru orice buzunar!" Campania se derulează până pe data de 5 februarie a.c. în cele 24 de magazine real,- din întreaga ţară.
Catalogul promoţiei este structurat în aşa fel încât să acopere noile tendinţe în materie, produsele tehnologice de vârf, dar şi selecţia obişnuită de produse, cu oferte excelente în toate categoriile. Mai mult, pentru a le face mai accesibile, real,- promovează soluţii speciale de finanţare, dezvoltate împreună cu partenerii săi financiari: 0% dobândă la cumpărarea în 12 sau 24 de rate sau rambursarea a 50% din dobândă la achiziţia în 14 rate.
„Românii sunt recunoscuţi prin apetitul lor pentru tehnologie, fiind oricând dispuşi să se pună la curent cu noutăţile din industria de profil. Catalogul de faţă aduce în prim plan produse de top, laolaltă cu cele clasice, ca să acoperim toate nevoile clienţilor noştri. Venim cu oferte excelente, în toate categoriile, care cuprind tehnologii de ultimă oră, precum şi o gamă largă de televizoare LED, tablete şi laptop-uri. De asemenea, ne străduim să ne îmbunătăţim permanent serviciile către clienţii noştri şi de aceea am decis recent să dăm opțiunea extinderii garanţiei la unele dintre cele mai bine vândute produse, televizoarele Watson, până la 5 ani. Tot recent, am extins sistemul de vânzare asistată şi consiliere profesională la raioanele de electronice, electrocasnice şi IT în magazinele din toată ţara", spune Kurt Caglar, Manager de Divizie Birotică, Media şi Electrocasnice la real,- Hypermarket România.
Oferta real,- cuprinde, printre altele, iPhone 5, Samsung Galaxy 3 4G, iPad mini, Samsung 55' (139 cm) Smart TV dotat cu cameră video pentru recunoaşterea feţei, televizoare Samsung 3D, Lenovo Ultrabook etc. Produsele şi accesoriile dotate cu tehnologii de ultimă oră se găsesc alături de produse exclusive, precum noul sistem audio Yamaha sau kitul antena satelit SUNNY prezentat în catalog.
Sistemul de vânzare asistată prin consilieri specializaţi, care a fost introdus de real,- în 2011, ca proiect-pilot, a fost extins recent în toate cele 24 de magazine ale reţelei la raioanele de electronice, electrocasnice şi IT, ca urmare a răspunsului pozitiv primit din partea clienţilor. Echipele de consilieri specializaţi numără peste 170 de angajaţi (7-8 persoane/magazin), uşor de identificat de către clienţi datorită uniformei speciale.
Notă pentru editori:
real,- Hypermarket România s-a lansat oficial în martie 2006 şi operează 24 de magazine pe piaţa locală în 18 oraşe din ţară (4 în Bucureşti, câte 2 în Timişoara, Oradea şi Constanţa şi câte unul în Arad, Baia Mare, Satu Mare, Cluj-Napoca, Deva, Sibiu, Târgu Mureş, Braşov, Suceava, Bacău, Galaţi, Ploieşti, Piteşti şi Craiova. Reţeaua magazinelor real,- comercializează aproximativ 70.000 de produse alimentare şi nealimentare, provenind de la peste 1.700 de furnizori, dintre care 90% sunt din România.
real,- Hypermarket România
Departamentul de Comunicare Corporatistă şi PR
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp