Real,- lansează o nouă gamă de produse electrocasnice mici sub brandul propriu ALASKA
Real,- lansează o nouă gamă de produse electrocasnice mici sub brandul propriu ALASKAIntrodusă în urmă cu o lună în oferta magazinelor real,- , gama de aparate electrocasnice mici Alaska cuprinde în prezent peste 60 articole, de la filtre de cafea şi până la ventilatoare sau articole de încălzit, mai ieftine cu 20-30% faţă de produsele de referinţă. În acest moment clienţii pot găsi în raioane un sortiment complet, de toate dimensiunile şi funcţiunile, care urmează să fie adaptată în permanenţă la nevoile şi cerinţele consumatorilor. Toate aparatele ALASKA, pe lângă preţul accesibil, sunt proiectate astfel încât să îndeplinească standardele de funcţionalitate, să fie în pas cu tendinţele inovative de pe piaţă, având un design plăcut şi culori atrăgătoare.
„În condiţii de criză economică, mărcile private reprezintă o alternativă viabilă pentru consumatorii care îşi văd puterea de cumpărare în scădere; de aceea, ne-am concentrat foarte mult pe consolidarea portofoliului nostru de mărci private, înţelegând nevoile urgente ale consumatorilor noştri, ca de fiecare dată. Brandului ALASKA i-am acordat o atenţie deosebită, cu atât mai mult cu cât această categorie de produse, a electrocasnicelor mici, are o dinamică bună a vânzărilor. Oamenii îşi stabilesc priorităţile achiziţionează numai produse de care au cu adevărat nevoie pentru confortul zilnic. Produsele ALASKA sunt deja recunoscute şi apreciate de mulţi dintre clienţii noştri, un exemplu în acest sens fiind cuptoarele cu micounde ALASKA, care au avut un foarte mare succes, graţie calităţii excelente, la un preţ accesibil, în raport cu alte produse din categoria sa", a precizat Olaf Schulz Director Cumpărări Produse Nealimentare la real,- Hypermarket România.
real,- are în vedere ca în următoarele luni să dezvolte gama de electrocasnice mici prin introducerea în continuare de noi şi noi articole Alaska.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp