Renault caută și premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!
Renault caută și premiază: 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!

Renault
România, sponsor principal al Comitetului Olimpic şi Sportiv Român la
Jocurile Olimpice de la Londra, caută 100 de ambasadori ai valorilor
olimpice - 100 de oameni obişnuiţi, care se ghidează în viaţa lor după
aceleaşi valori ca şi olimpicii români care ne vor reprezenta la Londra:
excelenţă, profesionalism şi fair play.
Renault îşi demonstrează
susţinerea faţă de sportivii din lotul olimpic al României, prin
angajamentul de a premia toţi medaliaţii cu aur, argint sau bronz (
individual şi pe echipe) la Jocurile olimpice de la Londra cu câte un
automobil: Latitude, Mégane, Twingo.
Sub sloganul „Duce mai departe
spiritul olimpic", Renault a lansat o serie limitată, Renault Mégane
Olympic, personalizată cu elemente grafice specifice Olimpiadei. La baza
creării acestei serii limitate a stat armonizarea perfectă dintre
valorile brandului Renault şi valorile caracteristice mişcării olimpice:
mentalitatea de învingător, dinamismul, ambiţia şi spiritul de fair
play.
Pentru că spiritul olimpic nu se regăseşte numai pe terenul
de sport, ci şi în afara lui, Renault Mégane Olympic îşi doreşte să
transmită valorile olimpice şi oamenilor obişnuiţi. Prin campania
„Renault România caută 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!",
Renault îşi propune să găsească şi să premieze 100 de oameni care aplică
spiritul olimpic în viaţa de zi cu zi. Campania se desfăşoară pe
platforma online www.megane-olympic.ro în perioada 18 iunie -12 august
2012. Cei 100 de ambasadori vor avea ocazia de a-i cunoaşte personal pe
sportivii care au reprezentat România la Londra, în cadrul Galei de
Premiere ce va fi organizată în luna august, iar prin tragere la sorţi
unul dintre aceştia va câştiga o excursie la Londra.
Pentru a fi
nominalizaţi printre cei 100 de ambasadori şi a intra în Clubul
Olimpicilor Români, vizitatorii platformei online trebuie să înscrie o
poveste prin care argumentează cu exemple concrete din viaţa lor de ce
cred că merită titlul de ambasador al valorilor olimpice.
Fie că
este vorba despre standardele înalte pe care le aplică în viaţa
profesională sau despre determinarea care îi conduce spre succes, fie că
vorbim despre curajul noilor începuturi sau despre dorinţa constantă de
a fi cel mai bun, Renault aşteaptă poveştile tuturor care pot demonstra
că aplică valorile olimpice în viaţa lor.
Thomas Dubruel, Director
General Renault Commercial Roumanie, a declarat: "Sprijinim valorile
olimpice pentru că brandul Renault se identifică foarte bine cu ele. Pe
cât de mândri suntem că putem susţine participarea delegaţiei române la
Jocurile Olimpice de la Londra, pe atât de mult ne bucură ideea de a
descoperi 100 de români obişnuiţi, ambasadori ai valorilor olimpice în
viaţa de zi cu zi. Românii au în general o mentalitate pronunţată de
învingător, de aceea avem încredere că vom găsi oameni cu adevărat
admirabili, care să inspire la rândul lor alţi şi alţi oameni
ambiţioşi."
Despre parteneriatul Renault România - Comitetul Olimpic și Sportiv Român
Renault
România este sponsor principal al Comitetului Olimpic și Sportiv Român
(COSR) și susține participarea sportivilor români la Jocurile Olimpice
din 2012 de la Londra. În contractul de sponsorizare este prevăzut
faptul că fiecare sportiv medaliat cu aur, argint și bronz la Jocurile
Olimpice de Vară de la Londra din 2012 va fi premiat cu un autoturism
Renault. Modelele care vor fi acordate ca premii olimpicilor români
sunt: Latitude, Mégane sau Twingo, în funcție de treapta podiumului pe
care vor urca.
Despre Renault
Prezent pe toate
continentele, cu peste 30 de situri industriale și 18.000 de situri
comerciale în 118 țări, Renault dezvoltă, produce și comercializează o
gamă largă de vehicule inovante, sigure, în spiritul respectului pentru
mediul înconjurător. Prin mărcile asociate Dacia și Renault Samsung
Motors, dar si partenerul sau strategic, AvtoVaz, Renault își continuă
strategia de creștere rentabilă. Renault are 128.000 de colaboratori și a
comercializat peste 2,7 milioane de vehicule în intreaga lume în 2011.
De 10 ani, Renault este marca nr. 1 în Europa pentru vânzările de
vehicule comerciale.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp