Rezultatele HEINEKEN România pentru 2013 Cifra de afaceri netă a companiei scade cu 5% într-un an dificil
Rezultatele HEINEKEN România pentru 2013: Cifra de afaceri netă a companiei scade cu 5% într-un an dificil
31 Mar, 2014 14:44
ZIUA de Constanta
1659
Marime text
București, 31 martie 2014. HEINEKEN România își anunță rezultatele pentru anul 2013:
Progrese în cadrul Agendei de Sustenabilitate “Brewing a Better Future”:
Planuri pentru 2014:
“În 2014 ne așteptăm, în continuare, la condiții dificile și ne vom ghida după aceeași strategie performantă pentru a susține creșterea sustenabilă a companiei”, spune Onno Rombouts.
Despre HEINEKEN România:
HEINEKEN este cel mai mare producător de bere din Europa și al treilea din lume în ceea ce privește volumul. HEINEKEN România are cel mai diversificat portofoliu de mărci, acoperind toate segmentele pieței de bere din România: Heineken®, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Ciuc Radler Non Alcoolic, Silva, Silva Dark, Golden Brau, Golden Brau Non Alcoolic, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol (import), Desperados (import), Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita și Haţegana. HEINEKEN România are patru fabrici de bere situate în Craiova, Constanța, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș și peste 1.100 de angajați.
- Cifra de afaceri netă în valoare de 1.120 milioane RON, în scădere cu 5% comparativ cu 2012.
- Rezultate pozitive pentru mărcile Bucegi și Neumarkt, care au înregistrat creșteri în cota de piață în volum și valoare.
- Portofoliul HEINEKEN România s-a dezvoltat în continuare: compania a lansat berea Bucegi la doză și Ciuc Radler Fără Alcool.
- Compania și-a menținut poziția de lider pe piață, crescându-și ușor cota de piață în valoare.
Progrese în cadrul Agendei de Sustenabilitate “Brewing a Better Future”:
- HEINEKEN își concentrează acțiunile din Agenda de Sustenabilitate în patru arii cheie, prin care poate influența amprenta companiei asupra mediului: reducerea emisiilor de CO2, protejarea surselor de apă, achiziția de materii prime și promovarea consumului responsabil. Pentru fiecare dintre acestea și-a stabilit ținte ambițioase.
- În 2013, HEINEKEN România a înregistrat progrese în toate ariile Agendei “Brewing a Better Future”. Compania a scăzut consumul specific de energie termică, consumul specific de apă și și-a eficientizat rutele de distribuție, reducând numărul de kilometri/hectolitru cu aproximativ 12%. Mai mult, HEINEKEN România a început un parteneriat de 2 ani cu Green WEEE International pentru reciclarea deșeurilor electronice. Totodată, a continuat dezvoltarea parteneriatului cu ALIAT, prin programul Alcohelp, pentru promovarea consumului responsabil și reducerea efectelor negative ale consumului abuziv de alcool. Alături de Asociația CSR Nest, compania a continuat să sprijine comunitățile locale prin programul HEINEKEN Pentru Comunități.
Planuri pentru 2014:
“În 2014 ne așteptăm, în continuare, la condiții dificile și ne vom ghida după aceeași strategie performantă pentru a susține creșterea sustenabilă a companiei”, spune Onno Rombouts.
Despre HEINEKEN România:
HEINEKEN este cel mai mare producător de bere din Europa și al treilea din lume în ceea ce privește volumul. HEINEKEN România are cel mai diversificat portofoliu de mărci, acoperind toate segmentele pieței de bere din România: Heineken®, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Ciuc Radler Non Alcoolic, Silva, Silva Dark, Golden Brau, Golden Brau Non Alcoolic, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol (import), Desperados (import), Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita și Haţegana. HEINEKEN România are patru fabrici de bere situate în Craiova, Constanța, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș și peste 1.100 de angajați.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii