Selgros caută cei mai pricepuţi bucătăraşi
Selgros caută cei mai pricepuţi bucătăraşi
01 Jul, 2014 11:21
ZIUA de Constanta
1506
Marime text
Au început preselecţiile pentru Arena Bucătăraşilor, competiţia culinară dedicată celor mici
Selgros Cash&Carry România anunţă începerea înscrierilor pentru Arena Bucătăraşilor, competiţia dedicată micilor pasionaţi de gastronomie. Pentru prima dată de când Selgros organizează Arena Bucătarilor, anul acesta şi copiii vor avea ocazia să-şi măsoare forţele în bucătărie. Preselecţiile se vor desfăşura online, prin intermediul aplicaţiei dedicate competiţiei, urmând ca 10 finalişti să se „înfrunte” live în faţa publicului şi a juriului în cadrul evenimentului organizat în Bucureşti, pe 10 septembrie.
Până pe 14 iulie, părinţii trebuie să încarce în aplicaţia specială Arena Bucătăraşilor o poză în care cel mic pregătește mâncare, alături de reţeta preferată. Primele 20 cele mai populare fotografii vor fi jurizate de către reprezentanţii Selgros Cash&Carry România, urmând ca în marea finală să ajungă 10 dintre cei mai originali şi creativi bucătăraşi. Arena Bucătăraşilor se adresează tuturor copiilor pasionaţi de bucătărie cu vârsta cuprinsă între 7 şi 10 ani din orașele în care există un magazin Selgros.
„Anul acesta, tradiţionala Arena Bucătarilor include şi o competiţie dedicată copiilor. Dacă în ultimele luni cei mici s-au aliat şi împrietenit cu fructele şi legumele în cadrul proiectului „Sănătatea începe din farfurie”, acum îi vom vedea direct la treabă, încurajaţi de super-eroii preferaţi. Obiceiurile alimentare sănătoase se formează din familie, iar noi facem primul pas să-i implicăm pe cei mici în bucătărie, provocându-i să fie creativi şi să se distreze gătind.” - a declarat Pia Krauss, Marketing Manager Selgros Cash&Carry România.
Premiile puse în joc sunt:
Premiul 1: o bicicletă Mountain Bike cu echipament de protecție
Premiul 2: o trotinetă cu echipament de protecție și un set de Badminton
Premiul 3: un set de cărți educative
Regulamentul ce include detaliile organizării competiţiei Arena Bucătăraşilor poate fi accesat online, la www.selgros.ro, în secţiunea Arena Bucătarilor.
Despre Selgros Cash&Carry România
Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc. Compania şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 19 magazine în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava şi Constanţa.
Compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash&carry şi comerţ en-gros din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Polonia, România şi Rusia. Aceasta include mărcile Prodega/Growa/Howeg, Selgros Cash + Carry, Transgourmet Germania şi Transgourmet Franţa. În 2013, Grupul înregistra 22.300 de angajaţi în Europa şi venituri de circa 8,2 mld. CHF. Transgourmet are sediul la Basel şi este parte a Coop Group.
Selgros Cash&Carry România anunţă începerea înscrierilor pentru Arena Bucătăraşilor, competiţia dedicată micilor pasionaţi de gastronomie. Pentru prima dată de când Selgros organizează Arena Bucătarilor, anul acesta şi copiii vor avea ocazia să-şi măsoare forţele în bucătărie. Preselecţiile se vor desfăşura online, prin intermediul aplicaţiei dedicate competiţiei, urmând ca 10 finalişti să se „înfrunte” live în faţa publicului şi a juriului în cadrul evenimentului organizat în Bucureşti, pe 10 septembrie.
Până pe 14 iulie, părinţii trebuie să încarce în aplicaţia specială Arena Bucătăraşilor o poză în care cel mic pregătește mâncare, alături de reţeta preferată. Primele 20 cele mai populare fotografii vor fi jurizate de către reprezentanţii Selgros Cash&Carry România, urmând ca în marea finală să ajungă 10 dintre cei mai originali şi creativi bucătăraşi. Arena Bucătăraşilor se adresează tuturor copiilor pasionaţi de bucătărie cu vârsta cuprinsă între 7 şi 10 ani din orașele în care există un magazin Selgros.
„Anul acesta, tradiţionala Arena Bucătarilor include şi o competiţie dedicată copiilor. Dacă în ultimele luni cei mici s-au aliat şi împrietenit cu fructele şi legumele în cadrul proiectului „Sănătatea începe din farfurie”, acum îi vom vedea direct la treabă, încurajaţi de super-eroii preferaţi. Obiceiurile alimentare sănătoase se formează din familie, iar noi facem primul pas să-i implicăm pe cei mici în bucătărie, provocându-i să fie creativi şi să se distreze gătind.” - a declarat Pia Krauss, Marketing Manager Selgros Cash&Carry România.
Premiile puse în joc sunt:
Premiul 1: o bicicletă Mountain Bike cu echipament de protecție
Premiul 2: o trotinetă cu echipament de protecție și un set de Badminton
Premiul 3: un set de cărți educative
Regulamentul ce include detaliile organizării competiţiei Arena Bucătăraşilor poate fi accesat online, la www.selgros.ro, în secţiunea Arena Bucătarilor.
Despre Selgros Cash&Carry România
Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc. Compania şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 19 magazine în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava şi Constanţa.
Compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash&carry şi comerţ en-gros din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Polonia, România şi Rusia. Aceasta include mărcile Prodega/Growa/Howeg, Selgros Cash + Carry, Transgourmet Germania şi Transgourmet Franţa. În 2013, Grupul înregistra 22.300 de angajaţi în Europa şi venituri de circa 8,2 mld. CHF. Transgourmet are sediul la Basel şi este parte a Coop Group.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii